Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire lukket.

Side 14 ud af 49 (488 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 22:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Brodersalsa:
I min omgangskreds kender jeg ikke en eneste som har et rent Dankort.
det er nok der misforståelsen ligger. et har nemlig meget lidt at gøre med antal rene dankort. ALLE netstransaktioner og butikshandler som foregår med visa dankort kører jo af omkostningshensyn det rene dankort.

Deri ligger den store omkostningsforskel i dagligt brug mellem nets løsninger og ex Ewire -

De som tager Visa delen i brug af visadankortet, har en helt anden omkostning

Modtageren af Visa delen (eller master) betaler meget mere i gebyr end modtageren der modtager via rent dankort (som omfatter visa/dankort). 

Derfor er som sådan ALLE betalinger via nets via dankort - helt uanset det er et visa dankort der benyttes - til 100% via dankort delen når det er løsninger som NETS der kan køre den rene dankort del.

Det at ikke kunne tage rene dankort, tror jeg ikke har den store betydning, mener at det er under 15% af alle kort der er rene dankort så det er ikke mere end det man mister (eller mindre for husker ikke %) hvis man kan tage visa dankort MEN man får en helt anden omkostning, som man så enten må læsse over på kunden som gebyr eller højere pris (tabte kunder men hvor mange? anes ikke)

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 28. Sep 11
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 22:47
Hvor mange stjerner giver du? :

God præcisering John, så mens vi venter på svar fra Nets/Teller ang. ansøgningen, så kan man bruge f.eks. PayPal uden at miste kundegrundlaget, man kan så bare vælge at æde det højere gebyr i perioden indtil en permanent løsning er etableret.

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 05:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Rigtig nok. PP vinder marked. eBay, TDC og DBA har valgt det i stor stil.

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 05:32
Hvor mange stjerner giver du? :

PayPal skal bare lige overføres til egen konto, og det tager to dage...

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra Viby J
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 280
Fra  7d - Dimensioner til Internet og Helse Skrevet kl. 07:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Shop.7d.dk - Vital helse og gadgets 

Fra København
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 300
Fra  Scanpay ApS Skrevet kl. 11:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Yourpay vil ikke svare på mine spørgsmål før de har behandlet alle de mange nye ansøgninger de har fået - fred være med det. Jeg er ked af at sige det, men der er noget fordækt ved Yourpay. De skriver ikke om de er PCI-certificeret og er ikke at finde i finanstilsynets register. Jeg kan ikke finde noget info om chargeback gebyrer eller internationale kort. Deres pris virker desuden for god til at være sand. Ewire kunne ikke løbe rundt med 1,1 kr + 2,45% (3,75% for internationale kort) og diverse gebyrer. Yourpay giver de første 25 transaktioner gratis og koster ellers kun fra 2% pr. transaktion.

Jeg ved at et amerikansk betalingskort er ufatteligt dyrt at håndtere, Visa/MasterCard USA tager, mig bekendt, omkring 1,75% i såkaldt interchange fee. Et dansk visa/mastercard er meget billigere (~0,3-0,6%), men dette er altså kun de direkte omkostninger som indløsere skal betale til kortholderens bank og Visa/MasterCard. PCI certificering og banklicens, som begge er påkrævet for at indløse kort, koster mindst 500.000 kr / året og oveni dette er der mange administrative omkostninger. Det er meget dyrt at drive indløsning og jeg har derfor svært ved at se Yourpay køre rundt, men jeg håber at jeg tager fejl og at vi har fået en ny løsning på markedet.

Som sagt er det muligt at jeg tager fejl, men jeg vil nu alligevel anbefale at man er lidt påpasselig med dem. Det handler ikke kun om dine penge, men også om dine kunders betalingskort.

God søndag.

Fra 7400 Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 306
Fra  Danetech v/Flemming Møller Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

http://www.yourpay.dk/ Det ser godt ud på deres hjemmeside. De henviser til en FB side som de ikke har og de kan heller ikke søges på FB.

Hvem er de og kan de løbe med kassebeholdningen!!

Vi må håbe at nogle jurister, finanstilsynet mf kommer på banen i næste uge og fortæller om hvordan man er sikret i de forskellige betalingsløsninger og om det i det hele taget er muligt at rende med kassen.

Tilmeldt 7. Oct 09
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :

ja og så er det jo faktisk et registreret varemærke http://www.firstdata.com/yourpay/

Tilmeldt 18. Jun 13
Indlæg ialt: 62
Skrevet kl. 12:59
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:

med fare for, at dette ikke er mit speciale, har jeg med vanlig foragt for døden (eller at lave fejl) vovet mig ud i en gennemgang af alternativer. Jeg ved ikke hvor attraktiv jeg finder yourpay - men læs den - med alle de forbehold der nu en gang kan tage https://www.facebook.com/startupadvise/posts/605494472874223 

vh John H

Jeg følger med i tråden, og vil super gerne høre om du finder frem til noget omkring YourPay - Vi var nok dem som var lidt for hurtige, og sende en ansøgning afsted. Det hele omkring YourPay virker en smule suspekt, specielt døde links (facebook, etc) og at de var SÅ hurtigt ude og melde Ewire konkurs - Der gik jo ikke engang 24 timer før de kunne melde ud, de var ude af spillet.

- Men igen, de har udviklet plugins til alle platforme, deres telefon service virker professionel, de har et fornuftigt bagkontor osv.

Kan se de også har et p-nummer på DINTERMINAL ApS. Nogen der kender til dem?

Side 14 ud af 49 (488 indlæg)