Brug Paypal samt bankoverførsel og eventuelt den her http://www.danskebank.dk/da-dk/Erhverv/Pages/MobilePay-Business.aspx Så er du da dækket totalt ind. |
Michael:Brodersalsa:Gå tilbage i tråden og begynd forfra og læs hvad jeg skriver, så er jeg sikker på, at tiøren falder på pladsHer er hvad du skrev ( Så vidt jeg ved kan du ikke sætte Paypal til default at kunder ikke skal oprette en Paypal konto før de handler. ) Og som jeg skriver til dig skal man ikke have en Paypal konto for at bruge Paypal. Så derfor er der ingen grund til at have muligheden for at sætte Paypal pr default til ( at kunder ikke skal oprette en Paypal konto før de handler ) For det har de aldrig skulle gøre. Håber tiøren faldt for dig nu.
Jeg er da udemærket klar over, at man ikke behøver have en PayPal konto for at købe via PayPal.... Jeg har selv drevet webshop i en årrække med PayPal som betalingsmetode....
Men for nu at svare på din konstatering "Så derfor er der ingen grund til at have muligheden for at sætte Paypal pr default til ( at kunder ikke skal oprette en Paypal konto før de handler )".... Jo i min verden ville det være langt smartere hvis man netop kunne vælge den måde som default, da man derved er fri for at "forvirre" folk med at de "skal" oprette en konto først eller logge ind før de kan købe....
Hvorom alting er, så har PayPal fungeret fint for mit vedkommende, men man skal bare huske kort at beskrive PayPal check ud fasen for kunderne, da man derved sparer en selv samt kunderne for unødigt bøvl...
PS! 10 øren ligger foran dine fødder;-)