Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ewire lukket.

Side 11 ud af 49 (488 indlæg)
Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Benjamin Hammersholt:

Nu er det jo ligegyldigt hvilket system jeg bruger da checkout styres af dine indstillinger på paypal. Men bruger woocommerce. Og ja har en erhvervskonto.

kan du hjælpe mig med opsætningen så vil jeg da være taknemmelig

Brug Paypal samt bankoverførsel og eventuelt den her http://www.danskebank.dk/da-dk/Erhverv/Pages/MobilePay-Business.aspx Så er du da dækket totalt ind.

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 21:06
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Michael:

Brodersalsa:
Gå tilbage i tråden og begynd forfra og læs hvad jeg skriver, så er jeg sikker på, at tiøren falder på plads

Her er hvad du skrev ( Så vidt jeg ved kan du ikke sætte Paypal til default at kunder ikke skal oprette en Paypal konto før de handler. ) Og som jeg skriver til dig skal man ikke have en Paypal konto for at bruge Paypal. Så derfor er der ingen grund til at have muligheden for at sætte Paypal pr default til ( at kunder ikke skal oprette en Paypal konto før de handler ) For det har de aldrig skulle gøre. Håber tiøren faldt for dig nu.

Jeg er da udemærket klar over, at man ikke behøver have en PayPal konto for at købe via PayPal.... Jeg har selv drevet webshop i en årrække med PayPal som betalingsmetode....

Men for nu at svare på din konstatering "Så derfor er der ingen grund til at have muligheden for at sætte Paypal pr default til ( at kunder ikke skal oprette en Paypal konto før de handler )"....  Jo i min verden ville det være langt smartere hvis man netop kunne vælge den måde som default, da man derved er fri for at "forvirre" folk med at de "skal" oprette en konto først eller logge ind før de kan købe....

Hvorom alting er, så har PayPal fungeret fint for mit vedkommende, men man skal bare huske kort at beskrive PayPal check ud fasen for kunderne, da man derved sparer en selv samt kunderne for unødigt bøvl...

PS! 10 øren ligger foran dine fødder;-)

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 21:08

Mobilepay må da ikke bruges til nethandel ??

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:13

Brodersalsa:

Jeg napper 10 øren, og giver dig 5 stjerner. For dit humør fejler bestemt ikke noget Skype-BigSmile

Tilmeldt 30. Jul 12
Fra  MN Service Skrevet kl. 21:15

Bent:

Jeg skrev også kun " eventuelt " da jeg ikke lige var sikker på hvor langt de var kommet med det endnu. Men er ret sikker på at det ikke kan vare længe inden det kan bruges til nethandel også.

Tilmeldt 27. Dec 13
Indlæg ialt: 1202
Fra  Cartoonkids.dk Skrevet kl. 21:16

Bent:

Det vidste jeg ikke, men det ser du til at du har ret.

"MobilePay Business er kun til brug i fysisk handel og kan ikke bruges i forbindelse med internethandel, fjernsalg og abonnementssalg." Citat fra Danskebank

www.cartoonkids.dk - sengetøj til børn med superhelte, prinsesser og tegneseriefigurer

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 21:17

Du har sikkert ret, indenfor kort tid , afløser mobilepay hele lortet

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 21:18

Bent:
Du har sikkert ret, indenfor kort tid , afløser mobilepay hele lortet
thall be the day - but no

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Mar 08
Indlæg ialt: 76
Skrevet kl. 21:18

Michael:

Brodersalsa:

Jeg napper 10 øren, og giver dig 5 stjerner. For dit humør fejler bestemt ikke noget Skype-BigSmile

Haha nej da, for man har da heller intet bedre at foretage sig, end at sidde en lørdag aften og debattere på Amino.dk Cool

Anyway, jeg tror jeg prøver at gå videre med Yourpay og så ansøger jeg hos NETS/Teller i mellemtiden og vil derfor benytte Yourpay indtil godkendelsen hos NETS/Teller falder på plads på min nye shop!

Fra Limasol
Tilmeldt 2. Dec 09
Indlæg ialt: 45
Skrevet kl. 21:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Billedet taler for sig selv

Side 11 ud af 49 (488 indlæg)