Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har oprettet Aps

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Mar 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej .

Jeg har netop oprette et APS , men hvorfor er det så svært og få en konto i bankerne ... Nogen gode råd .?

Jeg hverken skyller noget eller skal ha Credit/lån osv , det eneste jeg ønsker er og få en erherevs konto hvor mine penge kan gå ind , har været i gang siden 1-1-2014 , men det somom bankerne ik tør . Evt (Årsag) Nogen fiduser jeg evt kan bruge i stedet for ..

Syntes det utroligt man har en plan man desværre ik kan udføre ordenligt pga problemer med konti .!

Tilmeldt 31. Jan 14
Indlæg ialt: 90
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad får du som afvisningsgrund lag?

Jeg gik til Arbejdernes Landsbank som jeg også har mine private bankforretninger hos og det tog 2 møder en hulens masse papirer til underskrift og voilá en erhvervskonto til mig.

Tit afviser banerne hvis de ikke ser nogen indtjening for dem af en eller anden grund så det kan være en god idé at benytte en bank man allerede har et forhold med eller skifte sit personlige forhold til en bank der vil tilbyde en både erhverv samt privat  

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 08:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med den bank, hvor du indsatte kapitalen?

Har ikke hørt om, at det skulle være svært, at få en konto uden kredit. Det plejer de fleste banker at være villige til.

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. Aug 08
Indlæg ialt: 193
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Har du prøvet at få oprettet en erhvervskonto hos den bank du bruger privat?

Det burde bestemt ikke være noget problem, hvis du ikke skal have nogen kreditaftale el. lign..

Synes det lyder underligt :-)

// Henrik

The only place where success comes before work is in the dictionary.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik Nielsen:
Synes det lyder underligt :-)

 

Det er desværre en stigende tendens. Der er flere og flere iværksættere som oplever samme problem. Bare ser her på Amino, hvor det næsten er et dagligt tilbagevende emne. Udgiften for en bank ved at have en almindelig "dum" erhvervskonto skulle ligge på omkring 750 kr. om året.  Så hvis ikke de ser et forretningspotentiale hvorfor så tage den udgift?

Til trådstarter - prøv kreditbanken i Aabenraa. En almindelig erhvervskonto med netbank skulle efter sigende ikke "koste" alverden der.

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået en erhvervskonto ved sydbank, hvor jeg også har mine private interesser, kun ved et telefonopkald. Der blev ikke stillet nogen særlige krav eller svære spørgsmål.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)