Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjertelig støtte fra familie og venner m.m.. - not

Side 7 ud af 8 (78 indlæg)
Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 17:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Lone S. Hansen:
Det går netop op for mig, at jeg muligvis heller ikke forstår den. Jeg læste den, som om han mente at han havde fået kam til sit hår i denne tråd, fordi han havde været hudløs ærlig.

hmmm, tænk lidt over det.

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:26

Søren Egstrup:
Hvor manger her inde på Amino, tør være hudløs ærlige, i deres udtalelser? Og i deres indlæg?

Prøv brug en time eller 2 på at læse rundt på amino - Der er rigtig mange der tør være hudløs ærlige - Der er alt fra succeshistorier til mennesker der har det utrolig svært og spørger om hjælp uden at ligge skjul på deres situation - Jeg synes faktisk utrolig mange aminoer er ærlige og tør stå ved hvem de er og hvad deres holdninger er.

Du må virkelig have haft et forfærdeligt liv, jeg har ikke set noget menneske der formår at vende hver eneste lille situation til noget negativt. Hvorfor ikke prøve at se på de positive vinkler. Jeg er sikker på du vil opleve at det er langt sjovere.

Og se så at få det janelov banket ud af hovedet, det er ikke andet end en undskyldning for at man ikke kan tåle kritik eller andre er uenige med dig.

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 17:29

Nu tror jeg, at vi taler forbi hinanden Smile

Igen må jeg spørge: hudløs ærlige omkring hvad?

M.h.t. sætningen:

"Du må meget gerne kommentere mit indlæg og forklare mig om jeg har opfattet dine indlæg, sådan som du havde tænkt dig, de skulle opfattes".

Var det ikke min mening at du behøvede at komentere den igen.

/skou

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 17:35

Folkens - jeg elsker en god diskussion, men nu begynder i at gå efter personen i stedet for bolden. Så kan vi ikke lukke tråden og stoppe mudderkastningerne, please!?

Tag den over PB eller telefonen, hvis i vil diskutere hinandens barndom - det er der ingen grund til her på Amino.

Tak

Mette

Fra San Francisco
Tilmeldt 24. Apr 05
Indlæg ialt: 1335
Skrevet kl. 17:38
Øv Mette, du er så saglig! ;-)
Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 17:42

Jeg beklager.

Det er muligt at tonen er lidt hård, men det har ikke været meningen at lave et personligt angreb. hvis det kan opfattes sådan, så er der en uforbeholden undskyldning herfra.

/skou

Tilmeldt 12. Jun 07
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 17:46

Martin Tygsen:
Prøv brug en time eller 2 på at læse rundt på amino - Der er rigtig mange der tør være hudløs ærlige -

Helt ærlig Martin, hvor ved du det fra, altså at folk er hudløse ærlige. Den eneste person der ved det er en selv, basta.

Martin, jeg har et pragtfuldt liv, lever 100% hver dag, og oplever mange mennesker og deres meninger, og elsker at møde nye mennesker og få en god snak.

Jeg elsker bare at få andre til at se på denne jantelov, og kommentere den. 

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 17:55

Søren Egstrup:
Helt ærlig Martin, hvor ved du det fra, altså at folk er hudløse ærlige. Den eneste person der ved det er en selv, basta.

Come on - Nej jeg ved naturligvis ikke om folk er hudløs ærlige, men når mennesker kommer til amino opretter et indlæg hvor de forklarer deres situation som ikke altid er særlig positiv og beder ydmygt om hjælp så tror jeg folk - Kald mig endelig naiv, men jeg stoler på mine medmennesker og siger de at de er ærlige jamen så tror jeg på det indtil modsatte er bevist.

Hvis jeg skulle leve efter en filosofi hvor jeg skulle vide alt med 100% sikkerhed ville jeg personligt hade mit liv.

Søren Egstrup:
Martin, jeg har et pragtfuldt liv, lever 100% hver dag, og oplever mange mennesker og deres meninger, og elsker at møde nye mennesker og få en god snak.

Det er jeg utrolig glad for du gør, alt andet ville da være trist.
Jeg forstår bare ikke hvorfor du så ser så negativt på tingene. Men lad det ligge, kan være jeg bare opfatter dit syn på tingene forkert.

Søren Egstrup:
Jeg elsker bare at få andre til at se på denne jantelov, og kommentere den. 

Hvilken jantelov? Jeg hører af og til jantelov blive brugt og hvor folk brokker sig over at alle danskere udøver jantelov og bla bla, men det er ikke spor anderledes ude i den store verden, vi danskere har bare været "dumme nok" til at give det et navn, og derved kan det bruges som en forsvarsmekanisme.

Nu vil jeg holde fri :) Kan i have en god aften.

Fra Vadum
Tilmeldt 7. Nov 05
Indlæg ialt: 862
Skrevet kl. 18:55

LOL, det her minder mig efterhånden om en politisk debat... Alle stiller spørgsmål og ingen svarer - i hvert fald kun på deres egne retoriske spørgsmål.

Søren hvordan kan det være at du som den eneste kan være hudløst ærlig i dine svar?? For det har du åbenbart i din visdom bestemt: Du udtaler at du er hudløst ærlig og forventer at vi accceptere det, men samtidig sætter du spørgsmålstegn ved alle andres ærlighed.

- og så vil jeg faktisk også gerne vide om du selv mener at dine to arbejdsområder kan skabe en interessekonfilkt eller om du mener at de supplerer hinanden til dine kunders bedste.

Fra Roskilde
Tilmeldt 30. Jul 06
Indlæg ialt: 2298
Skrevet kl. 20:35

Jeg tror nu Søren ser lyst nok på tingene. Som MLM'er er der nok blot betydeligt flere penge i at klappe folk på ryggen og give dem ret i hvor uretfærdig verden er. Heldigvis har man så løsningen som kan gøre folk økonomisk uafhængige. Bingo - 1 stk ny forhandler. Det giver da god mening.

Ligesom Bettina forstår jeg nu heller ikke hvordan man kombinerer MLM og coachvirksomhed. Må være svært at holde det adskilt.

Mvh Jesper

Side 7 ud af 8 (78 indlæg)