|
Den får sgu lige 5 stjerner Betina! Mette |
Hej Betina,
Jeg sidder ikke med de vise sten, men ja, vi bliver daglig manipuleret. Men nej, ikke alle mennesker er sådan, men et godt udgangspunkt for en debat. Og igen ja, mange lader sig manipulere, helt uden nogensinde at finde ud af det.
Og ja, mange mennesker ønsker ikke at se deres venner opnå succes og rigdom, for hvor stiller det vennerne, det stiller vennerne der hvor de pludselig vil føle sig som fiasko, for hvis han kan, hvorfor kan jeg så ikke, derfor ønsker mange at se deres venner blive på samme niaueu som dem selv.
Men du har ret, selvfølgelig ved ingen konkret noget om det enkelte individ, men et er sikkert, utrolig manger er påvirket af:
Tror du jeg er Rockerfeller
Penge gror ikke på træer
Penge gør dig ikke lykkelig
...og hvis du som barn bare har hørt ovennævnte nogle gange, kan, jeg siger ikke at det gør, kan det påvirke dig resten af livet, akkurat som en sang du ikke kan få ud af hoved, kan “penge gør dig ikke lykkelig” blive ved med at “spille” i din hjerne. Og din underbevisthed vil så frastøde penge i dit liv, helt uden du selv ved det.
Hvis du ser det som en interessekonflikt, ja så vil der være en interessekonflikt hvis det var dig, der arbejde med samme områder som jeg, men der er jo også det du skriver.
Bliv gratis medlem