Det er så ikke altid korrekt. Afhængig af hvilken VPS det er vil du også blive begrænset af CPU. |
Du sælger det godt, Tommy! Tusind tak for hjælpen!
Det er så ikke altid korrekt. Afhængig af hvilken VPS det er vil du også blive begrænset af CPU. |
Du sælger det godt, Tommy! Tusind tak for hjælpen! |
Er aws dyrt? |
Hvad er dyrt? Det er lidt som at sælge elastik i metermål. |
Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....
I forhold til hvilke andre løsninger der findes, og at du ikke får styring med, så er det dyrt efter min mening.
Her går jeg ud fra han hentyder til EC2. |
På en VPS skal man se på det samlede load. Der er ingen begrænsninger ud over hvad selve serveren kan klare og det afhænger af hvor komplekse SQL forespørgslerne er og hvor komplekse PHP scriptsne er. Man kan starte med en MINI eller MEDIUM og så kan man opgradere senere hvis der er behov for det. |
https://www.vpspro.dk/ - Billige virtuelle servere.
Du kan flytte det i løbet af en dag ja det er muligt, og det bedste ville være at kontakte en der har arbejdet med web-shops før hen :) Det skulle som regl ikke tage mere end en del timer, dog handler det også om hvad det er der skal flyttes :) |
Danmarks nye eksklusive sexshop winkwink.dk. Der har et stort udvalg af sexlegetøj, og lingeri.
Fin plan Tommy, dog mangler du lige at tage højde for flytning af mails i planen, det er et sted der fejles ofte - så først skal der lige kontrolleres hvordan trådstarter bruger mail. Vedr. pkt. 4, så er det en god ide at starte med at redelegere til egen DNS-server, så har du styr på ttl og kan også håndtere skrifte af eks. mails smertefrit. Til trådstarter, held og lykke med det hele - et tip kunne være at fortælle hvilket site det drejer sig om og hvilken platform du bruger, så kan de relevante hosts byde ind med det samme. Stor hilsen |