Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KRISEHJÆLP: Må skifte host i dag; er det muligt?!

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 22:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej, ikke endnu! Men det skal jeg, for min midlertidige løsning holder ikke.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,3 stjerner givet af 3 person

Infopreneur:

Nej, ikke endnu! Men det skal jeg, for min midlertidige løsning holder ikke.

For at være helt ærlig.

Det er ikke særlig nemt at hjælpe dig, og evt. give dig et godt bud på hvilken host der ville kunne løfte din løsning, når vi endnu ikke ved hvad systemet er baseret på, og et evt. domæne.

Giv noget information omkring din side, hvad sidens funktionalitet er, hvor mange besøgende du har nuværende på din side, vi ved kun du opbruger dine MySQL connections du har tildelt.

Vi kan alle sidde og sige at du kan gøre x eller y, men det kan være i sidste ende, der er en meget simpler måde at løse problemet på. Det kan også være der skal en helt tredje løsning til for at løse problemet, men vi kan jo kun sidde og gætte, da vi ikke ved meget omkring hvad der foregår.

Det er meget svært at give nogle gode tips, når man egentligt ikke ved hvad det er man skal give tips om :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Tilmeldt 27. Dec 09
Indlæg ialt: 2029
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Nu kan jeg godt forstå at TS ikke önsker mere trafik end nödvendigt, men jeg udgår da fra at vedkommende har taget kontakt med relevante personer i denne tråd for videre assistance eller att disse har taget direkte kontakt med TS.

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 12:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Michael_N:
Nu kan jeg godt forstå at TS ikke önsker mere trafik end nödvendigt, men jeg udgår da fra at vedkommende har taget kontakt med relevante personer i denne tråd for videre assistance eller att disse har taget direkte kontakt med TS.

Ja, jeg er ny kunde hos Kristoffer fra ServerFruit.com, som har skrevet tidligere i tråden! Smile

Beklager at denne update først kommer nu, men den har stået på nonstop krisehåndtering de sidste par døgn.

Tusind tak for hjælpen her i tråden!

Side 5 ud af 5 (44 indlæg)