Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KRISEHJÆLP: Må skifte host i dag; er det muligt?!

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)
Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 08:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for det informative svar, Tommy! Jeg har lige talt med one.com, og de siger, at deres TTL er 3 timer og ikke kan sættes ned. (Ligesom de jo desværre heller ikke kan sætte min database connection limit op.)

Meningen med at skifte skulle være at få en host, der kan tilbyde meget mere end 24 simultane database connections. Ved du (eller andre), hvor jeg skal søge for at finde sådan en løsning?

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 08:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Lucas - Hosting4Real:

Kristoffer - Serverfruit:

Hvis det derimod er et .com domæne skal man først annullere hostingen før man kan få lov til at flytte det andet sted hen. Det hjælper vi naturligvis også med.

Uddyb? Selvfølgelig skal man ikke først annullere hosting for at flytte det!

Til trådstarter, har du evt. et eksempel på hvad side det drejer sig om?

Det er et krav fra one.com's side for at de vil udlevere EPP. Var igennem det med en side vi flyttede for en kunde.

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 08:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Nå da, kan man det? Jeg har andre domæner hos one.com, og jeg har ved en tidligere lejlighed spurgt dem, om jeg kunne tilgå de andre domæners databaser fra dette domæne, men der fik jeg at vide, at det kunne man ikke, så jeg går ud fra, at one.com heller ikke vil lade mig tilgå databaser helt uden for one.coms regi - men det er da værd at spørge for at holde flyttetiden nede, sådan som du foreslår. Tak for tippet, Niels!

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 08:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Infopreneur:

Nå da, kan man det? Jeg har andre domæner hos one.com, og jeg har ved en tidligere lejlighed spurgt dem, om jeg kunne tilgå de andre domæners databaser fra dette domæne, men der fik jeg at vide, at det kunne man ikke, så jeg går ud fra, at one.com heller ikke vil lade mig tilgå databaser helt uden for one.coms regi - men det er da værd at spørge for at holde flyttetiden nede, sådan som du foreslår. Tak for tippet, Niels!

Det vil dog være et problem hvis one.com blokerer port 3306 i deres firewall.

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jo, de database-kald kan garanteret nedbringes. Jeg har bare brug for en løsning NUUUU, så jeg ikke står med så mange aborted clients, at det fuldstændig ødelægger viral-effekten, inden den er kommet i gang. Det var en løsning, der har fungeret fint andetsteds, men den var slet ikke gearet til så meget traffik.

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der mon nogen, der kan pege mig i retning af en hosting-løsning med en højere grænse for simultane database calls end 24?

Fra Odder
Tilmeldt 17. Jun 12
Indlæg ialt: 193
Fra  Todic Net Skrevet kl. 08:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne alternativt kigge på at få en VPS, det er lidt dyrere, men du bestemmer selv antal connections til databasen :) - Ja du bestemmer faktisk selv alt.

Men skynd dig at gå din kode igennem for at se om du kan spare nogle database-kald, lukke forbindelserne hurtigere eller andet for at nedbringe belastningen.

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Infopreneur:

Jo, de database-kald kan garanteret nedbringes. Jeg har bare brug for en løsning NUUUU, så jeg ikke står med så mange aborted clients, at det fuldstændig ødelægger viral-effekten, inden den er kommet i gang. Det var en løsning, der har fungeret fint andetsteds, men den var slet ikke gearet til så meget traffik.

Hvis du ønsker det kan vi sagtens assistere i at flytte det til os. Du kan så optimere på siden samtidig med at vi holder den online for dig. Du kan kontakte os på salg@serverfruit.com - og så flytter vi den uden at oprkæve ekstra afgift for det.

En VPS kan også være nødvendigt - det kan vi kigge på når vi ser hvor stort presset reelt er.

Tilmeldt 29. Mar 13
Indlæg ialt: 210
Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Tommy Bjerg:

Du kunne alternativt kigge på at få en VPS, det er lidt dyrere, men du bestemmer selv antal connections til databasen :) - Ja du bestemmer faktisk selv alt.

Ja, hvor får man sådan en henne?

Men skynd dig at gå din kode igennem for at se om du kan spare nogle database-kald, lukke forbindelserne hurtigere eller andet for at nedbringe belastningen.

Er i gang! Men det har virket fint med mere normal traffik, og One.com siger selv, at de tror, at den meget traffik er afgørende.

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 08:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad system er din side baseret på?

Evt. et link :)

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Side 2 ud af 5 (44 indlæg)