Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

MLM og det gode / seriøse ved det + webshops

Side 5 ud af 11 (103 indlæg)
Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 22:46 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan og Lundsby

Lifewave har patent på sine produkter,,,og klinsk testede

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:48 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik AP:

At eller hvis der er folk, som føler sig snydt ved MLM rundt omkring - det har jo ikke noget at gøre med Lifewave.

Aha, det er jeg nu ikke enige med dig i, nu har jeg ikke selv lavet en dybere undersøgelse blandt ex-mlm, men jeg vil gerne vædde en 0.5 L Pepsi Maksimum på at der er nogle fra LifeWave iblandt (Den udleveres gerne ved bevis på det modsatte).

Placebo MLM er farligt, og jeg ser ingen grund til andet end at fraråde folk at gå ind i den slags.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 22:49 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik AP:
Lifewave har patent på sine produkter,,,og klinsk testede

Må de markedsføres som lægemidler, hvad kan de kurere?

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 23:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby

Som jeg også nævner i mit citerede indlæg, er jeg da sikker på at med den mængde sælgere/ formidlere ,som er knyttet world wide til Lifewave at der er nogle af disse som er gået over stregen undervejs,, -  så din Cola har du sat på spil uden garanti for at tabe,,

Men igen det har ikke noget at gøre med at selve Lifewave eller produkternes kvalitets at gøre... at der er eller har været sælgere, som er gået over stregen.

På samme måde at en fararisælger siger at bilen kan køre max. 355 km og den kan "kun" køre 302 -  det bliver firmaet eller bilen jo ikke ringere af -  men kunde føler sig jo snydt,,, og det er grundet sælgeren.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:44 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Henrik AP:

Men igen det har ikke noget at gøre med at selve Lifewave eller produkternes kvalitets at gøre... at der er eller har været sælgere, som er gået over stregen.

Det siger da i høj grad noget om selskabet bag, at de vælger en markedsføring hvor det er forudsigeligt at der vil være en masse mennesker der føler sig snydt! Det smitter da selvfølgeligt også af på produktet. Ethvert normalt større firma, gør selvfølgeligt hvad de kan får at beskytte deres brand.

Men jeg mangler stadig svar på hvilket sygdomme, som LW's produkter kurerer ?

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 00:19 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby

På side 4 lagde Ejvind et indlæg med link nederst til Lifewave patentliste,, og da jeg ikke er med i Lifewave.. har jeg ingen viden p.t. om hvordan de må markedsføre deres produkter i DK.

Omkring hvad produkterne kan kurere eller begrænse, så er der jo en lang række på listen - men igen da jeg jo ikke har fået dybeinformation har jeg ikke lyst til at gå i detaljer, da jeg ikke har p,t, viden til at kunne forsvare det.

Men mest af alt er det almindeligheder, som sker hos de fleste mennesker som kan kureres eller formindskes ligesom med tradiotinel akupunktur og nu bare med nanoteknik.

Feks. kan det skabe kroppens døgnrytme tilbage til nogenlunde standard,, ved øget skabelse af homonet ( kan ikke huske hvad det hedder) som er basalt for kroppens døgnrytme og dermed kan mindske eller helt stoppe folks søvnløshed... og efterfølgende stress og netop det homon er et homon, vi stort set alle producerer mindre af med alderen,, og giver ploblemer ved søvn, som folk tager piller for idag... og dermed springer en del at søvnens naturlige faser  over,,,  - men her er vi tilbage til naturen og ca. standard. 

Et andet eksempel kunne være.. smerte lindring.. med virkning efter et minuts tid... -  givet at man kan tage en pille... - men pillen ved jo ikke hvor du har ondt,,, og må så ud med sine virkninger generelt i hele kroppen . Men med Lifewave bliver det en helt lokalt løsning,

Der er også et produkt som kan forebygge gammelmands sukkersyge...

Men igen,,, jeg har jo ikke styr på alle de effekt muligheder der er... -  men har nu en tanke om at filosofien er at helbrede, lindre, m.v. uden brug af piller og deres øvrige skadesvirkninger,,, - ved at give kroppen mulighed for at repererer og forebygge sig selv via nanoteknisk  akupunktur fremfor at være på piller og anden medicin

Og netop akupunktur har været brugt i over 5000 år...og derude hvor den mest er praktiseret findes jo også rekorderne for højest alder gennem tiderne,,, eller er det grundet risbrændevin  

 

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 00:29 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Lundsby

Nu er du ikke fair,,, jeg har ikke nævnt at der vil eller har været masser.. der er gået over stregen,,, men blot at der sansynligvis nok har været nogle få, eftersom måske en miilion er indvolveret på verdensplan,,  

Det kan også godt være at ingen har gået over stregen,,, men jeg tænker blot logisk .. at med så mange,,, så vil der også være nogle stykker og det kan intet firma forhindre,,,

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Indlæg ialt: 346
Fra  Parfume-S Skrevet kl. 00:36 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu tror jeg selv meget på det alternative og kan være rimelig langt ude. Men jeg er ikke lige med her...

Såfremt at disse produkter kan hjælpe og redde en masse, hvorfor er det så ikke mere udbredt? Svaret er: så skal det i detail, igennem flere led og bliver dyrere.

Sikke noget sludder? Hvis jeg fik kræft eller noget andet og vidste at jeg kunne få de her sindsyg dyre piller som kunne redde mit liv. Så er prisen da det sidste jeg ville kigge på. Så synes det er en noget tynd forklaring. Hvis det er så godt og helbredende/hjælpende, så burde det være i detail og derudover, hvis det var dokumenteret, kunne hjælpe så mange verden over, at det skulle produceres i sindssyge mængder og derved alligevel blive "billigt" nok

Eller er jeg ved siden af?

Fra Kjellerup
Tilmeldt 17. Nov 11
Indlæg ialt: 116
Fra  PartnerTekst.dk ApS Skrevet kl. 00:40 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :

Min 6. sans siger mig, at det er bedst at holde sig så langt fra alle tænkelige MLM-koncepter som overhovedet muligt.

Tilmeldt 24. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 01:30 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Mark... hvor får du dine tanker fra,,,, har du drukket at parfymeflasken :-)

Jeg taler ikke om at dette kan helbrede kræft... og næppe nogen andre nævner det.

Har blot nævnt at vi her tales om helt almindelige opståede problemer, med folks helbred undervejs i livet der generer... som de fleste bruger piller eller anden medicin på - som så skader noget andet.

Her kan det helbredes, forbygges eller mindskes uden unødig og skadelig gift til kroppen..

Side 5 ud af 11 (103 indlæg)