1. Brandmand 2. Pro tennis spiller 3. Politi mand
Mvh Morten Danmarks Online Industrimarkedsplads |
Jeg ville være pilot - og det er stadig en drøm jeg har i mit baghoved.
Det er dog ikke noget jeg har rendt rundt og råbt højt om. Jeg tror ikke engang at mine egne forældre har vidst det.
Men min indgangsvinkel til at få et flycertifikat var at jeg skulle i militæret (flyvestation Værløse) og derigennem få certifikatet igennem en kontrakt. Men astma og småproblemer i ryggen satte en kæp i hjulet for at måtte flyve - jeg blev i det hele taget vraget til sessionen (nåede ikke engang dertil). Kort efter var det så at man besluttede at lukke flyvestationen og tvangsforflytte personalet, så set i lyset af det, så var det måske meget godt at jeg ikke kom ind alligevel - plus lige den detalje at jeg kunne være sendt til Irak m.m., hvilket ikke lige er min kop te.
Al respekt for de soldater som er udstationeret, men at flyve kampfly og millitærtransporter var jo ikke det jeg ville - jeg ville flyve erhvervsfly og helikoptere - men millitæret var måden jeg kunne nå målet på.
Så i dag er jeg stadig på jorden, men får indtil mit behov dækket med mine fjernstyrede fly og helikopter.
Men hvis jeg en dag har penge til det, så er det ikke en vild sportsvogn jeg har tænkt mig at bruge penge på - men derimod et flycertifikat
- og så lige Pitts S1...
/Jesper