Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville du?

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 21:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey..

Lavede dette indlæg, da det er nice at lære lidt om alle de aminoer der render rundt herinde :)..

Har også siden jeg er blevet ok ældre end de 7-8 år.

Drømt om at blive iværksætter, har selv en stor drøm at kunne leve af det.

Og nok til at kunne forsørge min familie, og hjælpe rundt omkring i verdenen, da jeg har et stort hjerte for alle de sygdomme.

Og dyr som bliver mishandlet rundt omkring.

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:08

Styrmand! At stå på broen på et stort skib og skue ud mod horisonten... Alene på broen med radar og navigationsudstyr og tusinder af sømil vand foran mig. Det var dengang - men det var en drøm, der holdt fra jeg var syv til jeg var en 16-17 år. Det var dengang, jeg skulle have gået videre i skolen, hvis jeg skulle have været navigatør. Mine veje førte mig andre steder hen - og i dag helt uden fortrydelse. Jeg tvivler oprigtigt på, at jeg ville have tjent min første million som 23 årig, hvis jeg var blevet styrmand...

Men jeg bliver stadig helt blød i knæene, når jeg er i nærheden af store skibe...

Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Skrevet kl. 11:29

Hey.

Jeg ser der er masser der ville være brandmænd ..

How come ? :)

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 12:29

Puha ville være mange ting - skolelærer, beridder, journalist, fotograf, sælger, berømt sanger eller bare berømt, børnehave pædagog, biblioteksdame (det var dengang de stemplede i udlånssedlerne i bøgerne og det var supersejt at måtte sidde der og stemple..), have en tøjbutik så man altid havde fedt tøj :-) 

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 13:51

Sennid:

Kan kun svare på egne vegne.. og det er jo lettere at svare når man har prøvet det, men.. adrenalinen, følelsen man har når man går ind i en brændende bygning, varmen, faren, dét at man prøver at redde folks hjem (og man ved at ens indsats rent faktisk gør en kæmpe forskel) osv. osv. Intet slår det.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 23:59

Sennid:

Hey.

How come ? :)

Fordi vi, der har været eller er brandmænd, scorer bedre :-)

Spøg til side: Mange børn og unge tror, at blå blink og ildebrand er ret macho. Det er det nok, men det er også masser af falske alarmer, 1. parket til ubærlige sorger og meget mere.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 11:51

Uha, det er længe siden, jeg har spekuleret i det!

Pilot, Ingeniør, arkitekt – alle nok mest på drømmeplan. Jeg duer ikke til at læse en masse, så det med uni blev hurtigt droppet igen.

Da jeg startede på gymnasiet, anede jeg ikke, hvad det skulle ende med. I 3.G, marts måned (sidste udkald) besluttede jeg mig for at blive grafiker – og har aldrig fortrudt det siden. 

Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Skrevet kl. 13:29

Hey..

Ja det med brandmænd, har jeg hørt om..

Det er uniformen, måske skulle man være brandmand til fastelavn :)

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 13:38

Uniformen er bestemt ikke ret lækker.. den stinker af røg og er altid sodet til medmindre man da lige har haft den til rens. Så det er en udbredt misforståelse :) 

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 15:04

Jeg har engang svaret på det spørgsmål i en vennebog: "Operasanger eller damefrisør". Mere seriøst ville jeg gerne have været korrespondent. Der var bare aldrig nogen der fortalte mig hvordan jeg blev det, så jeg gik efter en kontorlæreplads. Hmm

Jeg drømmer i øvrigt stadig om at synge opera (hey, hvis Paul Potts ka'...), men synes det er enormt grænseoverskridende at melde mig til sangundervisning - især i forhold til mine naboer...

~
Anja

Side 2 ud af 3 (22 indlæg)