Hey.. Lavede dette indlæg, da det er nice at lære lidt om alle de aminoer der render rundt herinde :).. Har også siden jeg er blevet ok ældre end de 7-8 år. Drømt om at blive iværksætter, har selv en stor drøm at kunne leve af det. Og nok til at kunne forsørge min familie, og hjælpe rundt omkring i verdenen, da jeg har et stort hjerte for alle de sygdomme. Og dyr som bliver mishandlet rundt omkring. |
Styrmand! At stå på broen på et stort skib og skue ud mod horisonten... Alene på broen med radar og navigationsudstyr og tusinder af sømil vand foran mig. Det var dengang - men det var en drøm, der holdt fra jeg var syv til jeg var en 16-17 år. Det var dengang, jeg skulle have gået videre i skolen, hvis jeg skulle have været navigatør. Mine veje førte mig andre steder hen - og i dag helt uden fortrydelse. Jeg tvivler oprigtigt på, at jeg ville have tjent min første million som 23 årig, hvis jeg var blevet styrmand...
Men jeg bliver stadig helt blød i knæene, når jeg er i nærheden af store skibe...