Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad ville du?

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)
Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino`er

Hvad ville i være da i var mindre..

Personligt ville jeg gerne spille pro fodbold, havde talent.

Bare for meget temperament..

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 22:01

Lad os se - det startede med at jeg ville være brandmand indtil jeg blev omkring 12 (jeg blev det så, da jeg blev 20 ved et uheld).

Jeg havde dog også en plan om at blive politimand sideløbende, men det blev aldrig til en hel masse. (Jeg søgte om optagelse senere, men blev kasseret pga. dårligt syn).

Så ville jeg være revisor - lige indtil jeg havde prøvet det i 2 et halvt år. Så kunne jeg alt med kopimaskiner :D.

Så ville jeg være økonomichef - det var jeg i knap et år før jeg blev magelig og tog et job som controller.

Indtil nu har jeg ikke haft nogen jobmæssige drømme jeg ikke har forfulgt. Mine iværksætterdrømme mangler jeg endnu at føre helt ud i livet (i mine øjne tæller ad-hoc free-lance udover fuldtidsjob ikke rigtig).

EDIT: Hov, glemte at nævne at jeg i en del år gerne ville være heavy-guitarist - men det viste sig at jeg ikke var særlig god til det.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Mar 07
Indlæg ialt: 489
Fra  Holm Ingemann ApS Skrevet kl. 22:27
  1.  Politibetjent
  2. Marinesoldat
  3. Iværksætter

Tilfældig orden, da jeg ikke kan huske hvad der kom først.

Jeg render dog stadig rundt med en lille politibetjent i maven, men marinen blev droppet efter jeg var i praktik hos dem.  

Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 22:35

Magnus Lund:

Lad os se - det startede med at jeg ville være brandmand indtil jeg blev omkring 12 (jeg blev det så, da jeg blev 20 ved et uheld).

Hvordan bliver man 20 ved et uheld??? Sorry, men den lå lige til højrebenet Wink

Jeg ville være:

• Skuespiller
  • Præst
  • Rejseleder
  • Dyrlæge
  • Luciabrud
  • et eller andet ved militæret

Rækkefølgen er vilkårlig.

/skou

Fra Vallensbæk Strand
Tilmeldt 13. May 05
Indlæg ialt: 3475
Skrevet kl. 22:49

Fotograf - nåede så langt at næste skridt var 3 års fotografering til bilkaavisen eller lign. i praktik - det blev droppet.
Superhelt - blev droppet da jeg fandt ud af jeg ikke rigtig havde nogle superkræfter, så er det mindre sjovt at være superhelt i bogstaveligt form.
Iværksætter/direktør/egen virksomhed/millionær/herre i eget hus/ - ja det er jo så den drøm jeg er ved at forfølge nu :)

Fra Ribe
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 2069
Fra  ActiveWebs A/S Skrevet kl. 00:27
Jeg har næsten altid villet være min egen chef, men der har stået forskellige ambitioner på programmet - som Betina har jeg også haft en periode hvor jeg troede jeg skulle ende som dyrlæge :) ud over det har der også stået arkitekt på programmet, og at arbejde som politimand har altid facineret mig, det har dog aldrig været en seriøs overvejelse (det er lidt svært at være sin egen chef som politimand, hehe).

Fra Flensburg
Tilmeldt 23. Sep 07
Indlæg ialt: 574
Fra  SunTzuGames Skrevet kl. 02:17

*hehe* Sejt spørgsmål..

Tjaah, det startede vidst ud med at jeg ville være Leonardo, altså ikke Da Vinci, men ham med de blå bånd fra Turtles selvfølgelig :D

Well.. men af de mere relevante jobs jeg gerne ville indtage var... Lego udvikler, har altid leget alt for meget med Lego.

Og, så blev jeg vel ellers bidt af et galt lyssværd... så kunne det ikke være andet end ansat hos LucasArts.

Spiludvikler, Medieudvikler...

..... og nu landede den på Idé og konceptudvikler... hvilket jeg tror kommer til at holde ved længe endnu - eftersom at jeg først rigtigt er begyndt at udleve det indenfor det sidste års tid.

Venlig hilsen Emil Larsen
Vild med brætspil? - Sun Tzu Games

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 07:43

Arkæolog (Fordi dronningen var det - seeeejt!)

Statsminister (Fordi så kunne jeg bestemme alting! Stick out tongue)

Skraldemand (Fordi de tjente kassen dengang)

Cool

Tilmeldt 15. Aug 05
Indlæg ialt: 142
Skrevet kl. 07:58

skou:

Magnus Lund:

Hvordan bliver man 20 ved et uheld??? Sorry, men den lå lige til højrebenet Wink

Jeg ved det ikke... det skete pludseligt efter jeg var 19... stadig sikker på at det var et uheld... 

Fra Kolding
Tilmeldt 23. Oct 05
Indlæg ialt: 900
Fra  WORDPRESSKONSULENT ApS Skrevet kl. 08:13

Mit største brændende ønske var at blive pilot, nok fordi mine forældre var ok ved muffen da jeg var barn og vi derfor ret tit var ude at rejse. Jeg fik smag for det dér med at flyve. Alternativt ville jeg gerne være karateekspert eller ninja :)
I de sidste par år i folkeskolen ville jeg helst være radio/tv-forhandler, men det gik heldigvis i sig selv igen.

Hvis jeg skulle vælge noget andet i dag, end det jeg laver, skulle det være brandmand. Jeg fik smag for det da jeg var i korpset for 7 år siden og har savnet det lige siden.

--
Uffe Fey, WordPress-konsulent på fuld tid

Side 1 ud af 3 (22 indlæg)