Hey Amino`er Hvad ville i være da i var mindre.. Personligt ville jeg gerne spille pro fodbold, havde talent. Bare for meget temperament.. |
Lad os se - det startede med at jeg ville være brandmand indtil jeg blev omkring 12 (jeg blev det så, da jeg blev 20 ved et uheld).
Jeg havde dog også en plan om at blive politimand sideløbende, men det blev aldrig til en hel masse. (Jeg søgte om optagelse senere, men blev kasseret pga. dårligt syn).
Så ville jeg være revisor - lige indtil jeg havde prøvet det i 2 et halvt år. Så kunne jeg alt med kopimaskiner :D.
Så ville jeg være økonomichef - det var jeg i knap et år før jeg blev magelig og tog et job som controller.
Indtil nu har jeg ikke haft nogen jobmæssige drømme jeg ikke har forfulgt. Mine iværksætterdrømme mangler jeg endnu at føre helt ud i livet (i mine øjne tæller ad-hoc free-lance udover fuldtidsjob ikke rigtig).
EDIT: Hov, glemte at nævne at jeg i en del år gerne ville være heavy-guitarist - men det viste sig at jeg ikke var særlig god til det.