nej det lyder også mystisk Lad os prøve at gøre det kort. Du har ikke haft aktivitet i 4 år i det personlige selskab du havde glemt og nu lukket. Det kan vi glemme så når vi taler optjening af dagpengeret Du har haft lønnet arbejde fra nov til aug = ca 3/4 år - og du har været i a-kasse hele tiden - Du mangler nu 1/4 år ca i optjening Du har haft ApS - Hvor stor ejerandel? - Og du har haft det i mere end 3 år? Har du fra det fået løn fra det ApS og hvis du tager gennemsnit af de to højeste lønår i det ApS giver det så 253.000 kr - for så rækker det i sig selv. Har du slet ikke haft løn i det aps - og måske lav lav aktivitet, så duer det ikke til noget, men har du haft en løn på det gennemsnit af 253.000 i gennemsnit 2 bedste af 5 sidste år Det besværlige er at få kombineret de 9 mdr du har optjent som lønmodtager med de 3 mdr du mangler, ud fra din indtjening i dit ApS for det må være eneste sted der kan være noget at hente som jeg læser dig. Det TROR jeg ikke de accepter om du ex de sidste 3 mdr der fik høj løn, det skal være snit som angivet TROR jeg vh |
Er der ikke kun 3 år du kan gå tilbage nu eller er de 5 år kun for at finde løn indtægt.
Cookie hun får da med tilbage virkende kraft - 3 uger når de har fået de papir de skal bruge ikke.