Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lifewave Godt eller skidt hvad mener du/i ?

Side 2 ud af 12 (119 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 20:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Ejvind:
Forretningsmetoden er der intet problem i. Lovligheden er på plads. Network Marketing har været brugt i hele verden i omkring 70 år.

Hvorfor sælges alle disse fantastiske plastre ikke på Apoteket?

Big Smile

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 21:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er helt fair at du ikke gider høre om det.

Men det behøver jo ikke betyde at vi skal holde kæft, når vi nu mener vi har fundet noget der passer til os. Wink

Du er vel her på amino både for at lytte til det du synes er spændende, og for at fortælle dine synspunkter. At du så kommer forbi noget du ikke gider høre om er jo en del af livet.

MLM handler ikke om at blive millionær. Det er en mulighed, men man skal være virkelig skarp for at nå dertil. MLM er derimod en måde at drive forretning på, hvis man godt kan lide at blive honoreret for sin indsats både her og nu, og i fremtiden. Det er simpelthen en anden forretningsmodel.

Jeg fortæller folk at de selvfølgelig kun skal købe produkterne hvis de har en god oplevelse med dem. Der er ingen der tvinges til at blive forhandlere, men systemet giver jo rabat hvis man får et medlemsnummer. Det svarer altså til at være medlem i brugsen og få dividende. Her er dividenden typisk bare større. Og så kan man leve en forretning ud af det, HVIS man har lyst/tid/evnerne osv.

Og måske bliver du en dag præsenteret for et produkt, som du bare ikke kan undvære.. 

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Sue:
Hvorfor sælges alle disse fantastiske plastre ikke på Apoteket?

Det ved du jo godt. Det er fordi det er Network Marketing.

Hvorfor skulle det være specielt attraktivt at sælge noget på apoteket?

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 21:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Sue:

Ejvind:
Forretningsmetoden er der intet problem i. Lovligheden er på plads. Network Marketing har været brugt i hele verden i omkring 70 år.

Hvorfor sælges alle disse fantastiske plastre ikke på Apoteket?

Big Smile

Hvis Tupperware er sådan et fantastisk produkt, hvorfor står de så ikke på hylderne i supermarkederne?

Fordi det ikke er konceptet for disse produkter.

Det er bestemt ikke fordi jeg vil forsvare forretningsformen (overhovedet), men dit spørgsmål giver ingen mening.

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Aarhus
Tilmeldt 7. May 13
Indlæg ialt: 967
Skrevet kl. 21:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejvind:
Hvorfor skulle det være specielt attraktivt at sælge noget på apoteket?

Fordi det ville symbolisere at produktet kan levere noget af det lovede, eftersom uafhængige parter må kunne have fundet det understøttet og derfor gerne vil sælge det på lige fod med andre produkter som også har beviselig effekt?

Bare en tanke...

PHP Freelancer med speciale i Laravel og API integrationer

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejvind:
Det er helt fair at du ikke gider høre om det.

Hvor har jeg skrevet at jeg ikke gider høre om det? Jeg vil gerne høre om det, og deltager i debatten.... må jeg ikke det? Eller er debatten kun for jeres tilhængere???

Jeg skrev at jeg ikke bryder mig om at få trukket millionærdrømmene ved at blive forhandler, ned over hovedet... som jeg skrev, ville det være fantastisk hvis der rent faktisk var så gode produkter at produkterne selv kom i fokus og ikke måden at sælge dem på. Når fokus ligger på konceptet, kunne det ligeså godt hedde pyramidespil, og produktet, om det så var sand fra sahara, vil så blive ligegyldigt da det jo er metoden til salget der er i fokus. 

Jeg har aldrig bedt dig/jer holde kæft!!!

Ejvind:
Du er vel her på amino både for at lytte til det du synes er spændende, og for at fortælle dine synspunkter. At du så kommer forbi noget du ikke gider høre om er jo en del af livet.

Nemlig - jeg er her på Amino, fordi jeg kan lide at deltage i debatter og lære noget nyt... OG ligesom alle andre, ytre mig!!!! Hvis denne debat ikke var sjov for mig, havde jeg ignoreret den!

Ejvind:
Og måske bliver du en dag præsenteret for et produkt, som du bare ikke kan undvære.. 

Jeg har for meget erfaring med produkter der forhandles på denne måde at jeg vælger at købe mine helseprodukter på apoteket, da der så er en større chance for at disse rent faktisk er testet og klinisk dokumenterede.

Big Smile

Fra Herlev
Tilmeldt 26. Nov 09
Indlæg ialt: 798
Fra  Bergmark Copenhagen Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:
Hvis Tupperware er sådan et fantastisk produkt, hvorfor står de så ikke på hylderne i supermarkederne?

Deres produkter har været solgt i forretninger på Strøget for mange år siden... men ja - du har ret, det var et dårligt spørgsmål!

Beer

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 08:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ejvind:
Nej, du blandede dig i en tråd, som du plejer at gøre, ved at komme med påstande uden hold i virkeligheden.

Så hva var det du gjorde?

Ejvind:

Du "udstiller" folk og brancher uden at have kendskab til dem. Du skriver endda på din egen blog at du aldrig har beskæftiget dig med MLM, eller deltaget i pyramidespil og lignende. Det betyder jo at du INTET ved om emnet.

Merkelig logikk. Man må altså ha vært medlem av Al Qaida for å vite noe om dem. Og journalistene som skriver om doping i sykkelsporten har ingen troverdighet så lenge de aldri selv har vært syklister eller dopet seg.

Les mitt innlegg i denne tråden: http://www.amino.dk/forums/t/213905.aspx?PageIndex=3

Du registrerte deg med distributør-ID 783537 i februar 2012 som nr. 893 i rekken av danske distributører. Hvordan kan jeg vite dette samtidig som du mener at jeg vet ingenting om LifeWave? Eller må jeg publisere en komplett liste med navnene på de ca. 8.000 danske deltakere før du tror meg? Eller statistikk som sammenligner utviklingen i de forskjellige land slik at alle tydelig kan se hvordan LifeWave bare forflytter seg fra marked til marked etter hvert som det kollapser?

Ejvind:
Alligevel er du anonym, og spreder injurier over en bred front. Hvorfor ikke stille dig frem og stå ved dine injurier?

Hvem er du? Hvad laver du? Hvad er din interesse i at miskreditere andre?

Hva med å begynne her: http://4brooker.wordpress.com/about/

Ejvind:
Du burde i stedet forholde dig til hvorfor MLM faktisk er lovligt i de fleste lande

Jeg er tilhenger av MLM når det utføres lovlig og etisk med en forretningsmodell som belønner salg fremfor verving, min kritikk går på selskaper som misbruker MLM-modellen til å drive pyramidespill, ofte i kombinasjon med kvakksalveri og ulovlig markedsføring. I Norge har f.eks. Kyänis ulovlige markedsføring nylig medført at det norske Direktesalgsforbundet ikke tok selskapet opp som medlem. Dette var et direkte resultat av at jeg satte fokus på dette, og det er også en artikkel om dette i siste utgave av det norske bladet Kapital (http://kapital.hegnar.no/).

Ejvind:
Det har jeg gjort

Nei, det har du ikke. Ingen av studiene som presenteres på LifeWaves nettsider er publisert i noe anerkjent medisinsk tidsskrift. Det er heller ikke bare meg som forkaster dette materialet. Professor i alternativ medisin Edzard Ernst har gått gjennom denne "dokumentasjonen" og har uttalt at det er "absolute nonsense". Mye av dette er produsert av Steven Haltiwanger, en lege som har fått sin lisens inndratt. LifeWave har også søkt om patent på sin "teknologi", men søknaden ble avvist fordi den tekniske beskrivelsen ikke ga noen mening som helst. Det er altså ulovlig å påstå i markedsføringen at effektene av LifeWaves produkter støttes av vitenskapelige studier.

Ejvind:
Det du gør kaldes injurier, og jeg opfordrer dig derfor til at afsløre din identitet, så vi kan se dig efter i sømmene.

Nei, det er ikke injurier å utfordre udokumenterte markedsføringspåstander som du kommer med her og på ditt nettsted.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 09:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Dan Storm:

Ejvind:
Hvorfor skulle det være specielt attraktivt at sælge noget på apoteket?

Fordi det ville symbolisere at produktet kan levere noget af det lovede, eftersom uafhængige parter må kunne have fundet det understøttet og derfor gerne vil sælge det på lige fod med andre produkter som også har beviselig effekt?
Bare en tanke...

Hvor er det smukt sagt! Her beviser du i en enkelt sætning præcis hvad markedsføring kan gøre, og også hvorfor MLM bliver misforstået så ofte.
At noget bliver solgt på apoteket har jo netop INTET at gøre med, om det har beviselig effekt. Men det er det BRAND, som apoteket har skabt.
Flere apoteker er jo netop dømt for at anprise produkter som ikke havde beviselig effekt, og de cremer der sælges på apoteket er præcis de samme, som kan købes i mange MLM firmaer, men folk TROR, at det nok er bedre, hvis det står på apotekets hylder.
Det er genial markedsføring og det er præcis den effekt, som mange MLM firmaer (og i princippet alle andre firmaer også) prøver at opnå!

I de fleste MLM firmaer kan man jo så få lov at teste produkterne inden køb, samt man har ofte 100% tilfredshedsgaranti. Alligevel mener mange, at det er detailhandelen, der driver den mest reelle form for forretning.

Det er da sjovt. - og præcis en af de primære årsager til, at jeg selv startede med MLM, netop for at gøre opmærksom på, at der fandtes andre måder at drive forretning på.

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 12:54
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Alt hvad du skriver er nonsens.

Du henviser til folk der ikke ved noget.

Du har aldrig selv været involveret i Network Marketing, og alligevel udtaler du dig skråsikkert om en masse.

Hvorfor ønsker du så stadig at være anonym? Og ja, jeg har checket din blog, men der står ikke noget om dig. Bare en historie om at du er uafhængig i samfundsdebatten.

Det er helt tydeligt at du ønsker at "afsløre" nogen eller noget der ikke passer til dit verdenssyn, mens du selv vil være helt anonym. Det er totalt utroværdigt. Lad os få at vide hvad der gjorde at du vil bruge så meget af din tid på at miskreditere en hel branche.

Side 2 ud af 12 (119 indlæg)