Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lifewave Godt eller skidt hvad mener du/i ?

Side 12 ud af 12 (119 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 12:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Mr. A:
Hold da helt op - kan i virkelig ikke lukke den diskussion?

Det er svært at lukke diskussionen, når der hele tiden kommer ukorrekte oplysninger ind over - så vil man jo gerne rette på misforståelserne. 

Mr. A:
Men hvis Lifewave siger det er dem selv der har opfundet det og producerer det, så vil jeg være tvivlende.

Man kan ikke købe plastrene nogen andre steder end hos Lifewave - da de har flere patenter på plastrene - og ja, er udviklet af Lifewave. 

Man kan heller ikke sammenligne plastrene med depot-plastre, for der bliver ikke frigivet medicin fra Lifewave's plastre - det gør der fra depot-plastre, så nej, de er ikke en metode til at levere medicin på. 

Mr. A:
Men Lifewave havde aldrig fået Jer til at markedsføre deres vare til overpriser til venner og bekendte som en vidundervare, hvis de solgte det som naturmedicin i pille form (hvor der måske er 20 brands af alle piller i forvejen). 

Plastrene fungerer på samme måde som akupunktur - man kan derfor ikke sammenligne det med at tage en pille - hvilket er hele årsagen til, at mange finder plastret interessant, da det netop konkurrerer med de tusindvis af alternative behandlinger, kosttilskud mv. der er på markedet i dag. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 16:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Allan I:
Med andre ord - det er muligt det er ulovligt, men det bliver ikke overholdt i nogen af brancherne. Det ville selvfølgelig være fedt, hvis det var Network Marketing, der gik foran med et godt eksempel, men det er jo lidt svært, når der ikke må reklameres på lige kår med konkurrenterne.

Altså, fordi det drives massiv ulovlig markedsføring i alternativbransjen så rettferdiggjør det at LifeWave også gjør det. Jeg vil minne om at du tidligere i tråden skrev følgende:

VRØVL - Hvis det var grænsende til ulovligt, så ville politikere og erhvervsfolk jo ikke anbefale forretningsmodellen. 

Folk kan vælge at udføre det ulovligt, men det er jo ikke helt det samme.

Ord blir fattige...

Allan I:
Det er din egen subjektive vurdering - som du har ret til, men det har ikke hold i virkeligheden. Der har været mange revolutionerende produkter, som har lidt en stille død, udelukkende fordi deres markedsføringsbudgetter ikke var høje nok.

Vel, LifeWave har markedsført denne upubliserte studien i alle kanaler, så det står absolutt ikke på det. Og rent økonomisk ville det å gjennomføre en studie uten å publisere den være like meningsløst som å løpe maraton og bryte 100 meter før målstreken. Det er i det vesentlige gjennomføringen av studien som koster penger, ikke publiseringen.

Mr. A:
Der er sikkert ingen tvivl om at Lifewave produkterne bygger på en del sandhed, ellers var de fjernet fra markedet for længst.

Selvfølgelig, og hvis det ikke var mulig å bli multimillionær ved å svare på Nigeria-brev, så ville de vel ikke ha eksistert fortsatt?

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 19:53
Hvor mange stjerner giver du? :

4brooker:

Allan I:
Med andre ord - det er muligt det er ulovligt, men det bliver ikke overholdt i nogen af brancherne. Det ville selvfølgelig være fedt, hvis det var Network Marketing, der gik foran med et godt eksempel, men det er jo lidt svært, når der ikke må reklameres på lige kår med konkurrenterne.

Altså, fordi det drives massiv ulovlig markedsføring i alternativbransjen så rettferdiggjør det at LifeWave også gjør det. Jeg vil minne om at du tidligere i tråden skrev følgende:

VRØVL - Hvis det var grænsende til ulovligt, så ville politikere og erhvervsfolk jo ikke anbefale forretningsmodellen. 

Folk kan vælge at udføre det ulovligt, men det er jo ikke helt det samme.

Ord blir fattige...

Jeg må indrømme, at jeg havde lidt højere forventninger til din seriøsitet. 

Du tager en udtalelse, der handler om forretningskonceptet Network Marketing og blander den sammen med en debat om markedsføring af produkter!?!?

Ovenstående udtalelse står jeg stadig 100% inde for, men den har intet med markedsføring af produkter at gøre. 

Men for nu at svare på den del, som denne debat handler om: JA! Jeg føler mig nødsaget til at benytte samme form for markedsføring som konkurrenterne. Hvis de primært benytter sig af ulovlig markedsføring, så er det svært ikke at følge trop, da man jo ellers vil være konstant bagud på point - og sådan tror jeg de fleste andre også har det - både indenfor network marketing og inden for alternativ behandling m.m. 

4brooker:
Vel, LifeWave har markedsført denne upubliserte studien i alle kanaler, så det står absolutt ikke på det. Og rent økonomisk ville det å gjennomføre en studie uten å publisere den være like meningsløst som å løpe maraton og bryte 100 meter før målstreken.

Igen - det er din egen subjektive vurdering - den vil jeg ikke blande mig i. 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag den vide samtale på SKYPE 

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 10:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Serie:

Tag den vide samtale på SKYPE 

Øhm - dette er et forum, der omhandler Network Marketing

Og vi er i gang med at debattere Network Marketing. 

Så det er vel nærmere dig, der bør smutte over på Skype, hvis du ikke finder debatten interessant. ;-) 

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Det behøves ikke den store videnskab til, for at undersøge plastrets indhold, det kan enhver gøre. Så for pokker Keld, vær dog lidt nysgerrig og kig!

Til dem som ikke har et plaster ved hånden kan jeg oplyse, at indholdet er et lille stykke rundt skåret gaze. Længere er den ikke!

Keld skriver: 7. Plastrets indhold er aminosyrer, vand, ilt og en smule sukker. Det er ikke vigtigt, for det er strukturen af molekylerne og ikke den kemiske sammensætning der er virkningsfuld. Der kommer intet gennem plastret og ind i huden. Der er udelukkende tale om en energi påvirkning, som gør at kroppen bedre kan reparere sig selv. Derfor hævder vi heller ikke at kunne behandle eller helbrede noget som helst. Det gør kroppen. Vi hjælper bare med at fjerne energiblokeringerne.

Ovenstående er uddrag fra den information man får som medlem af lifewave. Jeg kender ikke til den egentlige proces hvor man fremstiller plastrene. Det holdes hemmeligt af samme årsag som andre holder deres produkt fremstilling hemmeligt.

Fra København
Tilmeldt 8. Jul 05
Indlæg ialt: 1746
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Dunna:
..for det er strukturen af molekylerne og ikke den kemiske sammensætning der er virkningsfuld.

Det var dog noget af det mest uvidenskabelige sludder jeg længe har læst. Selv folkeskoleelever vil vide, at strukturen af molekylerne OG den kemiske sammensætning af et stof er to uadskellige størrelser og er dét, der indbyrdes udgør et stofs virkning. Man kan sammensætte mange forskellige molekyler med de samme atomer, som har mange forskellige effekter/lugt/smag osv.

Aminosyrer bruges i naturen til at skabe bla. enzymer og proteiner - og kan være alt fra æblejuice, vaskepulver til slangegift og biologiske våben, alt efter hvordan man blander det sammen.

Men en helt anden ting er, at hvis der er taget patent på plastret, så burde man kunne læse om præcis denne 'kemiske struktur' og dens effekt. Kunne man ikke bare linke til det, istedet for al det hemmeslighedskræmmeri, som jo kun er med til at gøre hele diskussionen mere suspekt?

Og glædelig påske, alle SmileBeer

Grafisk design & produktudvikling: www.davidchristensen.dk

Tilmeldt 28. Mar 17
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 12:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hjørring
Tilmeldt 15. Nov 10
Indlæg ialt: 471
Skrevet kl. 13:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Dunna:

Tak for link.

Efter gennemlæsning af patenteret metode for artritbehandling, er det helt klart at Lifewave, ligesom alle de andre MLM produkter er 100% bullshit, beregnet på at tillokke svagt begavede, dovne lykkeriddere.

Det beskrevne forsøg, er fuldstændig uden videnskabelig relevans. Der mangler peer review og evidensgruppen er så lille og ubetydelig, at forsøgsresultater lige så godt kunne være statistiske tilfældigheder.

Da der ikke er søgt om, og ikke anpriset for medicinske egenskaber, er produktet ikke omfattet af  lægemiddelloven. 

Produktet har ingen påviselige egenskaber, det har producenten selv påvist med den publicerede rapport. Rapporten er skrevet således, at letpåvirkelige fjolser, ie. den type somsædvanligvis falder for MLM crap, kan udlede et eller andet luftigt salgsgas. For almindelige fornuftsmennesker, er det her endnu en gang ligegyldig lort, som beviser MLM som værende det latterligste pis man kan spilde sin tid og sine penge på

Side 12 ud af 12 (119 indlæg)