Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Lifewave Godt eller skidt hvad mener du/i ?

Side 10 ud af 12 (119 indlæg)
Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 22:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejvind:
Det tager et års tid at lære det grundlæggende, inden man kan kaste sig ud i at præsentere produkterne for andre på en måde der er professionel og ikke amatøragtig.

Hvis dette var Lifewaves politikk ville de nok ikke ha operert med såkalt "Fast Start Bonus" som beskrives på følgende måte:

"This is a way to begin earning money as soon as you enroll with LifeWave"

Tilmeldt 10. Oct 13
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 08:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor bliver disse plastre produceret og hvor kan jeg læse mere om firmaet? 

Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 19:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 11:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du vil vide andet, spørger du bare.

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 16:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejvind:
Jeg kender ikke Nikken, men hvis de bruger kinesiologi (styrketest), så virker det.

Dette har jeg selv fått demonstrert av et familiemedlem som i flere år hadde brukt en Nikken vannrenser. Han mente ikke bare at vannet ble sunnere, han kunne også merke forskjell på smaken etter at vannet var blitt "magnetisert".

Testen ble først vist på en annen person. Denne sto med hendene bak ryggen og presentatøren skulle da prøve å presse hendene ned for å få henne ut av balanse. Dette klarte han fint, og ba så testpersonen drikke et glass vann fra Nikken-maskinen. Til testpersonens store overraskelse klarte han nå ikke å få henne ut av balanse. Han prøvde det samme på meg, med likt resultat. Nå måtte jeg vel være overbevist?

Vel, han oppdaget ikke at jeg i all diskresjon hadde byttet ut vannet fra Nikken-maskinen med et glass vann rett fra springen. Han ble litt paff da han fikk høre dette, men mente fortsatt at det var forskjell på vannet etter at det hadde vært i Nikken-maskinen. Han ble da utfordret til en blindtest der det skulle helles Nikken-vann og vanlig springvann i noen glass, og at han skulle fortelle hvilke glass som inneholdt Nikken-vann. Til tross for at han var sikker på at Nikken-vannet smakte helt annerledes klarte han ikke å skille det fra springvannet.

Han sluttet å bruke Nikken-maskinen etter dette, og idag ler han av seg selv når han tenker på hvordan han lot seg lure av slike demonstrasjoner.

Slike tester fungerer altså utmerket så lenge de ikke er blindede, og dette vet disse selskapene å utnytte. Her er et eksempel på hvordan dette gjøres med LifeWave-plaster:

Ejvind:
Dyr kan jo ikke forstå placebo, så derfor må man sige at den virkning er udelukket ved den type forsøg.

For tusen år siden var placebo-effekten et nokså ukjent begrep, likevel fungerte den utmerket. Dyr kan utmerket oppfatte en behandlingssituasjon, altså fungerer placebo-effekten på dem selv om de ikke forstår begrepet. Det er påvist at forventningseffekten fungerer vel så bra på dyr som hos mennesker, f.eks. vil kuer begynne å forberede fordøyelsesprosessen når de hører lyden av at foringsmaskinen starter fordi de gjenkjenner situasjonen og underbevisst setter i gang prosessen. Mange dyr har dessuten en fabelaktig evne til å oppfatte eierens sinnsstemning og reagere deretter. I tillegg til den direkte placebo-effekten dyret kan oppleve, er det også slik at det må et menneske til for å rapportere om dyrets tilstand siden dyret ikke kan snakke eller skrive. Dersom denne personen vet om det er gitt behandling eller ikke vil det kunne påvirke rapporteringen på samme måte som om man skulle rapportere effekt hos seg selv.

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 14:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Hillerød
Tilmeldt 3. Dec 08
Indlæg ialt: 149
Fra  Heldigselv - Lifewave Latterkursus Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

4brooker:

Og omsider er også totalgjennomgangen av LifeWaves "dokumentasjon" ferdig:
http://4brooker.wordpress.com/2013/12/27/har-lifewave-plastrene-dokumentert-effekt/

Der er ingen tvivl om at du har brugt lang tid på at svært Lifewave til.

Men som sædvanlig er du bare ude med den intellektuelle rive. Du beviser ingenting, men er dog så large at du siger at nogle af studierne er værd at se nærmere på. Så skulle du måske gøre det.

Jeg vil ikke bruge tid på at modbevise dine teorier, for det er ikke nødvendigt. Tusindvis af mennesker verden over har forrygende resultater af plastrene, så derfor er alle dine skriverier bare teorier.

Og endnu engang må jeg pointere at du STADIG er anonym. Det gør dig automatisk utroværdig. Din svada mod Lifewave kan nok nærmest sammenlignes med medicinalindustirens angreb på et produkt der truer deres dominans. Det skal for alt i verden miskrediteres, selvom der ikke findes beviser for at det ikke virker.

Tilmeldt 5. Dec 13
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejvind.... Lad ham dog være

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 00:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Ejvind:

Du beviser ingenting

Det er slett ikke nødvendig, LifeWave beviser selv dokumentfalsken i Richard Shaughnessy Letter.

Her står det følgende:
"The Strength and Conditioning Department at Troy State University, under the direction of Richard Shaughnessy, Head Strength Coach, has conducted test for the last year on products submitted by LifeWave Products, LLC."

Men under selve studien er det nylig lagt til en disclaimer:
"Research studies were conducted by individuals and were not authorized by the University and do not represent an association or relationship between LifeWave and University."

Men du har sikkert en god forklaring på dette også....

Side 10 ud af 12 (119 indlæg)