Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame på pizzakartoner

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Guleroden for et pizzaria er at de får bakken til en meget billig pris, 30 - 40 % biligere. Pizzabakker er en af de største omkostninger for et pizzariaer.
Fra Næstved
Tilmeldt 27. Oct 05
Indlæg ialt: 1663
Fra  xxx Skrevet kl. 20:05

ok

Godt at vide du har haft det med i dine tanker omkring dit produkt

men jeg ville nok lige stikke en føler ud med hvad for en type reklamer de ikke vil have på deres æsker

Venligst

René Buch

Tilmeldt 30. Oct 05
Indlæg ialt: 195
Skrevet kl. 04:34

Hejsa, og godmorgen

"Rigtige mænd tager ikke backup ...de græder!

Ville have blandet mig lidt før men min PC åd det indlæg jeg havde skrevet igår, så her kommer den korte version istedet.

Sælg annoncer ,..der er mange muligheder,.. jeg tror ikke du skal undervurdere ideen om et efterslysningsmedie,..jeg er sikker på at den kunne blive kult. Forstil dig når den første gang rammer aviserne..   "glad pizzakunde scorede stor dusør efter tip fra pizzabakke" ,...der er da mulighed for at ringe til et par forsikringsselskaber og få  af/bekræftet om ideen er så god, som jeg tror den er. (ja, jeg sagde sg kult)

Sælg reklamer,.. og del dit medie op i andele, så vil prisen på 1x1/4 af reklamepladsen kun være 150-200K ved 1mil kartoner,..1/8..1/16..1/32.. ?. og pladserne vil alt andet lige  være lettere at sælge når kunden kommer ud med sit budskab på "1mil kartoner", end på 160,000 stk.

Hvis du fik lavet et site der indeholdt nogle "gratis" fordele til pizzariaerne, samt en lille  reklame for dine reklamekartoner, og måske hen af vejen flere af dine produkter?  ..siden kunne f.eks. tilbyde :

Link til eget website
kontaktinformation
åbningstider
vejviser
menukort
nyhedsbrev
Reklame for fælles kampanger
Lille reklamelink til en etnisk nødhjælpsorganisation
Få evt. nogle producenter til at sponcere nogle "store" konkurrencer

Osv..osv.. bare ikke onlinebestilling.

Siden kan laves så den kommer til at koste omkring det man vil ofre, + det man evt. har valgt af funktioner/service/opdateringer der koster lidt løbende.

Brug  20% af pladsen på kartonen til fast reklame for pizzasitet, og yderliger 5% på dit firmanavn, så folk ved hvor de kan købe sådan nogle fine kartonreklamer henne. Ved 1mil kartoner om måneden kan der virkeligt spares extremt mange penge ved at give lidt fordele ved reklamesitet, fremfor en rabat på  30 - 40 % af deres indkøbspris.  ..hvis ikke det er strengt nødvendigt for din strategi at give rabat, ..så hæv din bundlinie istedet. Eller måske en kombination af en lille rabat og lidt fordele på sitet..

Bon appétit

Mvh. Ole

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 11:04

Reklamer på pizzabakker er oplagt! Jeg har selv tænkt samme tanke, men det ville tage mig ca. 3 år (eller MEGET længere) at opbygge kontakt med 600 pizzariaer.

Her er mine tanker:
- Ingen reklame på indersiden - Jeg ville som forbruger ikke bryde mig om tryksværte for tæt på mine fødevarer (briterne har i mange år svøbt deres fish ''n'' chips i gamle aviser, men lad dem om det). For det andet ville ganske få annoncører bryde sig om at få deres brand/logo/etc. smurt ind i smeltet ost og tomatsouce, hvilket ganske ofte sker.
- Forsiden/Toppen kan sagtens deles op i 9-12 felter. Pizzabakken kommer således til at minde om biblioteksposerne.
- Kunne man forestille sig lokale annoncører. Eksempelvis kunne det lokale bibliotek, VVS''er, Spillehal, etc. annoncerer på bakkerne i et bestemt geografisk område.
- Hvis ikke pizzabakkerne bliver for dyre, så skal pizzarierne vel have dem gratis - ligesom bibliotekerne får deres poser gratis.
- Og sidst men ikke mindst - "www.atm-engros.dk" (som navn) sælger ikke ikke mange annoncer.
er begge ledige domæner. (hvis du ikke tager dem, gør jeg selv)
"Goddag - mit navn er xxx. Jeg ringer fra pizzabakken.dk. Jeg har et godt tilbud til dig" (eller hvad man nu siger.)

Lad høre hvordan det skrider frem!
Tilmeldt 30. Oct 05
Skrevet kl. 15:00

Hej Innovative

Trist du mener det er vigtigere at kommentere på indlægget "Og jeg er TRÆT af Jyllands Posten" ..end at kommentere på svarene i din egen tråd.

http://www.amino.dk/idealbb/view.asp?topicID=2414&pageNo=1&num=15

Så jeg stopper her, ..jeg har svært ved at forholde mig til mennesker der går så meget op i Jyllandsposten, at de mener at JP er mere relevant at debattere, end at kommentere på besvarelser i sin egen tråd, her på Amino.

Trist..

Mvh. Ole

Tilmeldt 23. Jan 06
Skrevet kl. 14:21

Hej Ole,

Nu synes jeg lige du overdriver lidt. Jeg har fået rigtig mange gode svar i denne tråd om pizzakartoner. Men jeg gider ikke at skrive for at skrive. Hvis de mennesker, ovenikøbet meget kompetente mennesker, kommer med svar på alle de spørgsmål jeg har, så nytter det vel ikke jeg skriver igen.

Men ja, jeg synes stadig det er noget svineri det JP har gjort. Glem aldirg at man høster det man selv sår. Danmark og JP har været advaret og tilbudt så mange forsoningsmøder i så lang tid. Ingen respons, først når der er tale om penge.
¨
Til folk der endnu ikke er sure på mig endnu, vil jeg sige tusind tak. Jeg regner med at have min første pizzakarton med logo/annonce ude om en måned. Sender dem naturligvis lige ind på linket. Det har været en kanonhjælp jeres hjælp-

RESPEKT
Tilmeldt 30. Oct 05
Skrevet kl. 16:08

Hej Innovative

Den 23-1-2006 4:20:39 PM, skriver du  til sidst i dit indlæg "Takker for jeres hjælp og håber i stadig vil svare og bidrage" , ..så at du ikke "gider skrive for at skrive"  stiller jeg mig lidt uforstående overfor.  Jeg havde da gerne undladt at skrive flere indlæg, men når du ikke melder ud at du  f.eks vil.. undersøge nærmere,kontakte potentielle kunder,sælge ideen, eller hvad det nu kunne være, ..ja så hang bolden(pizzaen) jo ligesom stadig i luften.

Du skriver : "Til folk der endnu ikke er sure på mig endnu, vil jeg sige tusind tak. Jeg regner med at have min første pizzakarton med logo/annonce ude om en måned. Sender dem naturligvis lige ind på linket. Det har været en kanonhjælp jeres hjælp-"

Jeg er på ingen måde sur, der er en væsenlig forskel på trist og sur. "Trist" er mere sådan,..æv, gad han virkelig ikke svare, ..hvor sur/vred mere er sådan,..hold da kæft en idiot, så gad han ikke engang at svare..  Håber du forstår jeg bare var trist over at du ikke gav responce.

Det er lækkert at du allerede har fået sat sving i projektet, og jeg glæder mig til at se "det nye look" i pizzarierne snart.

Da jeg modsat dig og mange andre, ikke mener at bla. emner som går for tæt på privatpersoners enighed eller uenighed om en given religion burde debatteres på Amino, har jeg ikke lyst til at kommentere din mening om JP eller sagen generelt.

Mvh. Ole

Tilmeldt 23. Jan 06
Skrevet kl. 15:33

Hej med jer,

Nu skal Amino altså lige have en ros til. Gennem amino.dk er jeg blevet opdaget af en virksomhed er gerne vil annoncere på mine kartoner. De har fundet mig via google og dernæst amino.dk.

Godt gået Martin Thorborg og alle jer andre herinde.

Det er sgu cool...
Tilmeldt 10. Feb 06
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 09:00

Hej innovative,

med hensyn til ideen om brug af thermoposer med tryk på, kan du klikke på linket her www.x-ophan.dk der kan jeg måske være dig behjælpelig.

Fordelen med thermoposer er at de med garanti bliver brugt igen og til alle mulige andre formål, så reklamepengene er bedre anvendt her.

Mvh Birgitte
Tilmeldt 16. Feb 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:53

Hej med dig

God ide - men den har fungeret i mange år - jeg så dem sidst her før jul - mener det var TDC - noget webspeed-halløj

udbyderen hedder ide gruppen www.ide-gruppen.dk

Side 3 ud af 5 (41 indlæg)