Hej med jer, Jeg er indehaveren af et handelsselskab, ATM Engros. Jeg startede i 2005 og nåede at omsætte for over 1,5 mio samme år. I år er målet dog 4,5 mio. Jeg sælger diverse fødevareprodukter som jeg importerer, samt emballageartikler. Jeg er aktiv i foodservice sektoren. Jeg er det man med andre ord kan kalde en mellemmand, da jeg ikke lagrer mine produkter, men flytter varen fra a til b.
I marts måned lancerer jeg "reklame på pizzakartoner". Jeg har nogle af de største af disse leverandører som kunder, hvorfor jeg tror det vil kunne lade sig gøre for mig, da mit distributionsnet når ud til 600 pizzariaer om ugen.
Er der andre der vil dele ideen med mig? Med andre ord: Er der nogen der vil komme med gode råd? Eksempelvis; Hvordan ovebeviser jeg en kunde om at det er godt marketingmedie? Venter spændt....
Fedt forum forresten.
I kan tjekke min hjemmeside i mellemtiden: www.atm-engros.dk Kontaktformularen virker dog ikke helt optimalt og siden opdateres og laves fuldstændig om i februar. Den nuværende side er lidt "sluthalvfemseragtig". |
Hej og velkommen til.
Jeg vil da gerne dele lidt ideer med dig.
Umiddelbart vil jeg sige at det er nogle meget flotte reslutater du indtil videre har skabt for din virksomhed, og jeg vil da meget gerne prøve at komme med nogle input der måske kan gøre dem endnu bedre.
Mon ikke at dine kartonkunders hovedmålgruppe aldersmæssigt ligger imellem 15 og 35 år?. Jeg vil mene at der er mange store aktører der kan have interesse i at bruge dine kartonerne som reklamemedie.
Nu kender jeg jo ikke prisen på tryk osv. men jeg er sikker på at der i understående brancer er råd til den slags også.
Der er kamp om MP3-musik kunderne...
Store biograffilm der har premiere...
Lejefilm - lav en aftale med Blokbusters...
Pc og konsol spil,..et kæmpe marked med masser konkurrence og store aktøre.
Perioden lige før lanceringen af en ny spillekonsol hvor Sony,Ms,Nitendo osv, kæmper om at komme først...
Ellers har du et godt efterlysningsmedie til tryk af nummerpladenumre på stjålende biler mm...
Brug pladsen til at brande egne og/eller dine samarbejdspartneres produkter.
Jeg kunne sikkert blive ved, men mon ikke der er lidt at tænke over allerede?
Mvh. Ole