Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Reklame på pizzakartoner

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)
Tilmeldt 23. Jan 06
Indlæg ialt: 462
Skrevet kl. 14:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig,

Ja, det er noget der er blevet gjort før, men ingen har kunne overbevise folk om effekten ordentligt pga. deres distibutionsnet. Med andre ord har ingen det samme distibutionsnet som mig.

Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 322
Skrevet kl. 16:14
Jeg tror heller ikke ide-gruppen er/bliver/var den store konkurrent - de opdaterede sidst deres nyhedsside 10. juni 2004.....
Tilmeldt 16. Feb 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 11:44

Ja, det kan jeg se... ; )

Men nu sker alt jo ikke på nettet - jeg så i hvert fald 2-3 kampagner fra dem sidste år.
Tilmeldt 23. Jan 06
Skrevet kl. 14:59
Hej med jer,

Ca. et halvt år efter jeg lancerede min ide her på sitet, har jeg endelig fået min første "reklame på pizzakarton" aftale. den kommer forhåbentlig ud til september. Takker jer allesammen for jeres gode input. Det ser rigtig fornuftigt ud.

Fra København K
Tilmeldt 5. Feb 06
Indlæg ialt: 942
Skrevet kl. 16:31
Tillykke.

Godt gået!!!

Tilmeldt 23. Jan 06
Skrevet kl. 18:33
Hej med jer igen,

Ja tak skal I have for det. Det var aldrig gået uden amino.dk og jeres geniale indlæg.

Mærk mine ord, jeg bliver forhåbentlig Danmarks og Skandinaviens leverandør nr. 1 på dette område - det er målsætningen.

Og... Amino skal takkes 100% for det. Blev faktisk opdaget primært gennem amino.dk - godt gået venner. Jeg sætter løbende links ind med de nye pizzabakker med reklamer på dette site så alle kan følge med og vi kan spare.

Fra Ringsted
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 395
Skrevet kl. 19:46
Har du overvejet at kontakte justeat.dk ?

Og se om de kunne være intresseret som en samarbejdspartner ?

De har jo adgnag til mange pizzarier i DK.

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 19:54
Det lyder spændende, husker at der på et tidspunkt var nogle der annoncerede specifikt efter ansatte, (tror det var IT folk) via pizzabakkerne.

Du skrev noget der dog var lidt scary, at du stort set ikke havde nogen fortjeneste på pizzabakkerne. Nu ved jeg ikke hvor du får dem produceret, men kunne man ikke lægge produktionen til et billig-land?

Tilmeldt 23. Jan 06
Skrevet kl. 20:21
Hej med jer,

Tak for jeres svar. Til jeres orientering, så er just-eat.dk en af mine samarbejdspartnere - så ja, dem samarbejder jeg med.

Jeg har en lav fortjeneste på pizzabakker uden annoncer, men absolut ikke med. Det er der det interessante ligger, altså hvor man får en stor del af udgifterne dækket.

Tilmeldt 19. Jun 06
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:31
Hej

Ideen med tryk på pizzabakker er spændende og lige til højrebenet - næsten!! Inden du drømmer om at levere pizzabakker til pizzeriaerne, skal du lige have denne oplysning med....

Det er en offentlig hemmelighed at der arbejdes sort i disse forretninger og at der sælges sorte pizza''er (og her tænker jeg ikke på brændte pizza''er).

Pizzeriaerne køber derfor deres pizzabakker forskellige steder. Helst steder hvor salget ikke registreres. Hvis de bruger den samme leverandør, vil det være alt for nemt for Told & Skat (i dag kaldet SKAT) at kontakte leverandøren (eksempelvis dig) og forlange oplysninger på en specifik kunde. Med disse oplysninger vil Told & Skat nemt kunne afsløre manglende omsætning.

EKSEMPEL:  Hvis et pizzeria har opgivet en omsætning på 1.000.000 kr., men har - i følge dine oplysninger - i årets løb købt (og brugt) 50.000  af dine pizzabakker, så har forretningen et problem. 50.000 bakker skulle gerne kaste en omsætning af sig på 2-2,5 millioner!!  Det kan koste pizzamanden en efterbetaling i skat og moms på 500.000 kr. plus en bøde af samme størrelse!

Så det er ikke noget at sige til, at der bliver lavet så mange krumspring på området for at sløre den sorte omsætning.

Men PØJ-PØJ med projektet

Side 4 ud af 5 (41 indlæg)