Hej Aminos Det kan godt være det er mig, der er lidt for meget tudefjæs, men var dybt rystet efter at have haft en samtale med TDC support idag.... Jeg har lagt en kort beskrivelse af forløbet på TDC's facebookside her: https://www.facebook.com/tdc?fref=ts (det er mig der er Laust Kehlet if any doubts). Sagen handler om jeg gang på gang har modtaget fakturaer, der pointerer jeg skal betale mit telefonabonnement. Imidlertid har jeg kun en internet forbindelse hos dem. Jeg købte indledningsvist en kombipakke hos dem, som deres salgssupport sagde var smartest, men jeg skulle bare afmelde de dele som jeg ikke ville have inden en måned, og så vil det hele være meget billigere. Det gjorde jeg så (købte og afmeldte). Jeg har imidlertid tidligere modtaget mange fejlagtige regninger fra dem specielt ved opstart af abonnement, og derfor insisterer jeg på at kunne se præcis, hvad jeg betaler for på regningen, hvor jeg har kontaktet TDC adskillige gange med fejlslagen succes både via telefon, facebook, twitter og trustpilot.... Hvordan vil I håndtere at blive behandlet sådan - som det fremgår af mit indlæg på TDC's Facebookside? Er det bare standard kundesupport (=bare mig der er et tudefjæs)? Lade den gå? Eller blive super harm (som jeg gjorde)? eller noget helt andet? Mvh Laust |
Laust Kehlet:Hej Aminos
Det kan godt være det er mig, der er lidt for meget tudefjæs, men var dybt rystet efter at have haft en samtale med TDC support idag.... Jeg har lagt en kort beskrivelse af forløbet på TDC's facebookside her: https://www.facebook.com/tdc?fref=ts (det er mig der er Laust Kehlet if any doubts).
Sagen handler om jeg gang på gang har modtaget fakturaer, der pointerer jeg skal betale mit telefonabonnement. Imidlertid har jeg kun en internet forbindelse hos dem. Jeg købte indledningsvist en kombipakke hos dem, som deres salgssupport sagde var smartest, men jeg skulle bare afmelde de dele som jeg ikke ville have inden en måned, og så vil det hele være meget billigere. Det gjorde jeg så (købte og afmeldte). Jeg har imidlertid tidligere modtaget mange fejlagtige regninger fra dem specielt ved opstart af abonnement, og derfor insisterer jeg på at kunne se præcis, hvad jeg betaler for på regningen, hvor jeg har kontaktet TDC adskillige gange med fejlslagen succes både via telefon, facebook, twitter og trustpilot....
Hvordan vil I håndtere at blive behandlet sådan - som det fremgår af mit indlæg på TDC's Facebookside? Er det bare standard kundesupport (=bare mig der er et tudefjæs)? Lade den gå? Eller blive super harm (som jeg gjorde)? eller noget helt andet?
Mvh
Laust
Hej Laust.
Jeg kan slet ikke forholde mig til det du har oplevet med den support medarbejder. Det er så langt ude at jeg sidder og ryster på hovedet. Jeg har selv tidligere arbejdet som kundekonsulent (Telia), og går da stærkt ud fra at TDC har samme lign oplæringsproces og værdier mht. deres medarbejdere.
1. Man må aldrig beskylde sin kunde for at lyve (heller ikke selvom det er hvad man mener de gør, trust me, jeg har oplevet mange kunder hvor jeg tænkte omfg det er da løgn. men man holder sin mund, taler pænt osv).
2. At true med at afbryde samtalen, er noget man gør hvis kunden taler grimt - eller har en truende kommunikation. Har selv bådet truet med det overfor kunder, men har også haft lagt røret på - altså gjort virkelighed af truslen. Netop fordi jeg blev svinet til, og jeg sad endda og talte pænt, prøvede at hjælpe kunden m,m. men blev kaldt en luder og div. andre svinske gloser. Så siger man pænt til kunden at hvis han/hun ikke taler pænt så må man stoppe samtalen med dem. efter 3 advarsler så bliver røret lagt på.
Jeg ville ikke finde mig i den behandling du har fået. Jeg ville skrive til deres klage afdeling og til deres direktør (Jeps, jeg er en af de der personer ;) ) og så ville jeg fortælle hvornår jeg ringede, hvem jeg talte med og fortælle om personens opførsel.
Den person du talte med, har intet at gøre i en stilling som support medarbejder, hvis han/hun ikke kan behandle sin kunde med respekt.