Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg et for pjevset tudefjæs eller er det her bare ikke i orden?

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 10:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminos

Det kan godt være det er mig, der er lidt for meget tudefjæs, men var dybt rystet efter at have haft en samtale med TDC support idag.... Jeg har lagt en kort beskrivelse af forløbet på TDC's facebookside her: https://www.facebook.com/tdc?fref=ts (det er mig der er Laust Kehlet if any doubts).

Sagen handler om jeg gang på gang har modtaget fakturaer, der pointerer jeg skal betale mit telefonabonnement. Imidlertid har jeg kun en internet  forbindelse hos dem. Jeg købte indledningsvist en kombipakke hos dem, som deres salgssupport sagde var smartest, men jeg skulle bare afmelde de dele som jeg ikke ville have inden en måned, og så vil det hele være meget billigere. Det gjorde jeg så (købte og afmeldte). Jeg har imidlertid tidligere modtaget mange fejlagtige regninger fra dem specielt ved opstart af abonnement, og derfor insisterer jeg på at kunne se præcis, hvad jeg betaler for på regningen, hvor jeg har kontaktet TDC adskillige gange med fejlslagen succes både via telefon, facebook, twitter og trustpilot....

Hvordan vil I håndtere at blive behandlet sådan - som det fremgår af mit indlæg på TDC's Facebookside? Er det bare standard kundesupport (=bare mig der er et tudefjæs)? Lade den gå? Eller blive super harm (som jeg gjorde)? eller noget helt andet?

Mvh

Laust

Partner - KH-Online.dk

Fra Birkerød
Tilmeldt 15. May 11
Indlæg ialt: 164
Fra  Praematures Skrevet kl. 11:07
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Laust Kehlet:

Hej Aminos

Det kan godt være det er mig, der er lidt for meget tudefjæs, men var dybt rystet efter at have haft en samtale med TDC support idag.... Jeg har lagt en kort beskrivelse af forløbet på TDC's facebookside her: https://www.facebook.com/tdc?fref=ts (det er mig der er Laust Kehlet if any doubts).

Sagen handler om jeg gang på gang har modtaget fakturaer, der pointerer jeg skal betale mit telefonabonnement. Imidlertid har jeg kun en internet  forbindelse hos dem. Jeg købte indledningsvist en kombipakke hos dem, som deres salgssupport sagde var smartest, men jeg skulle bare afmelde de dele som jeg ikke ville have inden en måned, og så vil det hele være meget billigere. Det gjorde jeg så (købte og afmeldte). Jeg har imidlertid tidligere modtaget mange fejlagtige regninger fra dem specielt ved opstart af abonnement, og derfor insisterer jeg på at kunne se præcis, hvad jeg betaler for på regningen, hvor jeg har kontaktet TDC adskillige gange med fejlslagen succes både via telefon, facebook, twitter og trustpilot....

Hvordan vil I håndtere at blive behandlet sådan - som det fremgår af mit indlæg på TDC's Facebookside? Er det bare standard kundesupport (=bare mig der er et tudefjæs)? Lade den gå? Eller blive super harm (som jeg gjorde)? eller noget helt andet?

Mvh

Laust

 

 

Hej Laust.

Jeg kan slet ikke forholde mig til det du har oplevet med den support medarbejder. Det er så langt ude at jeg sidder og ryster på hovedet. Jeg har selv tidligere arbejdet som kundekonsulent (Telia),  og går da stærkt ud fra at TDC har samme lign oplæringsproces og værdier mht. deres medarbejdere.

1. Man må aldrig beskylde sin kunde for at lyve (heller ikke selvom det er hvad man mener de gør, trust me, jeg har oplevet mange kunder hvor jeg tænkte omfg det er da løgn. men man holder sin mund, taler pænt osv).

2. At true med at afbryde samtalen, er noget man gør hvis kunden taler grimt - eller har en truende kommunikation. Har selv bådet truet med det overfor kunder, men har også haft lagt røret på - altså gjort virkelighed af truslen. Netop fordi jeg blev svinet til, og jeg sad endda og talte pænt, prøvede at hjælpe kunden m,m. men blev kaldt en luder og div. andre svinske gloser. Så siger man pænt til kunden at hvis han/hun ikke taler pænt så må man stoppe samtalen med dem. efter 3 advarsler så bliver røret lagt på.

 

Jeg ville ikke finde mig i den behandling du har fået. Jeg ville skrive til deres klage afdeling og til deres direktør (Jeps, jeg er en af de der personer ;) ) og så ville jeg fortælle hvornår jeg ringede, hvem jeg talte med og fortælle om personens opførsel.

Den person du talte med, har intet at gøre i en stilling som support medarbejder, hvis han/hun ikke kan behandle sin kunde med respekt.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46612
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

er det teksten TELEFON BETAL der generer - og det i virkeligheden kun er internet og prisen OGSÅ kun er internet, ville jeg ikke spilde et eneste kostbart sekund ud over den første henvendelse så jeg havde bevis til skat for regningens indhold - men naturligvis hvis prisen stadigt omfatter telefon, ville jeg gø op som en gal

Har du ikke mulighed for at logge på MIT TDC - det kan jeg da, og jeg kan se helt 100% præcis hvad det er jeg betaler for, opdelt i internet - eller i sommerhus homeduo osv - hver ting for sig - Det er bare at oprette dig som bruger vil jeg mene

Jeg oplever flere og flere af den type som ikke en gang sender regning - ex call me selv for erhverv - man skal selv ind og hente den hver måned så det er jeg holdt op med at brokke over - ikke fordi jeg finder det ok, men fordi jeg har så meget andet at brokke over, at brok kassen nødigt skulle løbe over

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46612
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

er det teksten TELEFON BETAL der generer - og det i virkeligheden kun er internet der betalesw og prisen altså OGSÅ kun er internet, ville jeg ikke spilde et eneste kostbart sekund ud over den første henvendelse så jeg havde bevis til skat for regningens indhold - men naturligvis hvis prisen stadigt omfatter telefon, ville jeg gø op som en gal

Har du ikke mulighed for at logge på MIT TDC - det kan jeg da, og jeg kan se helt 100% præcis hvad det er jeg betaler for, opdelt i internet - eller i sommerhus homeduo osv - hver ting for sig - Det er bare at oprette dig som bruger vil jeg mene

Jeg oplever flere og flere af den type som ikke en gang sender regning - ex call me selv for erhverv - man skal selv ind og hente den hver måned så det er jeg holdt op med at brokke over - ikke fordi jeg finder det ok, men fordi jeg har så meget andet at brokke over, at brok kassen nødigt skulle løbe over

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 11:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

TDC er desværre ikke længere det tillidsfulde gamle teleselskab, hvor du altid kunne regne med både kvalitet og god behandling.

Så - jeg tror bestemt ikke du er et tudefjæs.

Har desværre selv en lang række rigtig triste oplevelser med TDC i bagagen, og ville så gerne skifte til anden udbyder. Imidlertid er jeg bundet af det "fantastiske" fibernet" - som TDC på besynderligste vis købte for en slik fra DONG Energy - og som TDC har elimineret al konkurrence i. Og skal jeg således væk fra TDC's fibernet, er jeg nødt til at skifte til TDC Kobber - og det er desværre kun værre endnu.

Jeg savner en rigtig god udbyder af trådløst og stabilt internet (med hastigheder der sparker bagdel). Og når vi kan få det i vores område, er jeg den første der skifter.

Før i tiden fik man ualmindelig god kundeservice i TDC, og relativt let overskuelige fakturaer. Idag får jeg 4 sider faktura hver gang, med beløb der føres frem og tilbage, meget højere abonnementspriser end det overhovedet fremgår nogen steder - men dog med en "rabat" der efterfølgende reduderer prisern. Og alt i alt, totalt uoverskuelige fakturaer, som det faktisk undrer mig at bla. Forbrugerombudsmanden ikke forlængst har grebet ind overfor.

Lad mig samtidig lige bemærke, at den tv-pakke, internetforbindelse - og tvunge telefoni-forbindelse jeg har, er steget fra ca. 500,- kroner om måneden, til nærved 900,- kroner om måneden - på kun 2 år.

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 11:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frk Jensen

Det er jeg meget glad for at høre og tusind tak for råd. Jeg har på ingen måde kaldt hende noget grimt eller truende. Jeg har en gang under den 8 minutter lange samtale pointeret at jeg håbede 'satme' den her samtale blev optaget.... Hvilket var et ord jeg har fortrudt på det stærkeste jeg brugte, da det ikke hører sig hjemme, men i et øjebliks frustration røg det bare ud!

Jeg har allerede kontaktet klageafdelingen og fortalt dem om hele forløbet, men jeg er lidt i tvivl om hvordan man henvender sig direktøren, da jeg syntes det er en rigtig god idé. Han har vel en vis interesse i at få belyst hvad der sker i hans virksomhed.

Mvh

Laust

Partner - KH-Online.dk

Tilmeldt 9. Oct 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 11:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Hej Laust.
Jeg prøvede en gang at få en regning på min telefon på 5000 min regning havde spærre på efter 400 kr.
Jeg spurgte dem om regningen og de sagde det var forbrug og jeg kunne ikke få åbnet min telefon hvis jeg ikke betale, jeg betalte og måneden efter fik jeg en regning på 10.000 kr. Jeg blev så rasende , ringede og sagde jeg ikke ville betale. Og har sjovt nok ikke fået en rykker eller hørt noget fra dem.
Fra Nordsjælland
Tilmeldt 7. Oct 08
Indlæg ialt: 134
Skrevet kl. 11:18
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Skal måske samtidig lige tilføje, at på kontoret har jeg en 30/30 mbit internetforbindelse, til 249,- om måneden (+ moms). Hjemme har jeg en såkaldt 50/10 mbit internetforbindelse - som sjældent når over 25/8 mbit....

Jeg har arbejdet med IT i mange år - kender alt til netop hastighederne på nettet, og hvad der kan forsinke og begrænse hastighederne. Kender også alt til omregningsfaktorer fra bits til bytes, og uanset hvad - kan jeg ikke komme højere op. TDC melder tilbage, at alt er som det skal være - og jeg må have et lokalt problem i mit hjem.

Sådan! Hatten af for denne fantastisk udmelding - og på trods af at tests køres direkte på TDC's router. 

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 11:25
Hvor mange stjerner giver du? :

@John Hannover

Ja der står at det har noget med telefon og telefonnummer at gøre, og videre har jeg fået rykkere på at jeg ikke har betalt for de rykkere.  Og jeg har heller ikke noget mod at diskutere det faktuelle problem med dem, men jeg vil behandles ordentligt i processen, det er det jeg opponerer mod i denne sammenhæng...

Partner - KH-Online.dk

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46612
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Emballadøren:
Skal måske samtidig lige tilføje, at på kontoret har jeg en 30/30 mbit internetforbindelse, til 249,- om måneden (+ moms). Hjemme har jeg en såkaldt 50/10 mbit internetforbindelse - som sjældent når over 25/8 mbit
ja den tror jeg vi er rigtigt mange (vist lidt på tværs af udbydere) som lyder med - jeg er over TDC kobber og tror alle udbydere giver samme misvisende resultat når jeg ser naboer

Den med stigende pris er vanskelig når den indeholder TV pakke, for der kan være program ændringer og stigninger i KODA og alt muligt andet indblandet  så faktisk er det skidt ikke at ha en pris for hver ting (Hvad man jo kan ved at sammenligne Hometrio (tv . internet - fastnet) med homeduo (internet + fastnet) og så rent internet.

Der er telefon og internet ikke steget voldsomt MEN TV pakke min bare - og det gælder vist igen desværre mange (synes dog viasat via parabol ligger lidt mere stabilt og med samme abonement og bare ekstra kort og box kan man for et abonnements pris se alle de samme kanaler to steder

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Side 1 ud af 2 (14 indlæg)