@emballadøren Jeg forstår præcist hvad du siger. 2 kommentarer. 1) Ja det er vildt man er fanget af monopol regler, og netop fordi de rent faktisk har det bedste bredbånd, hvor jeg bor hvilket er grunden til jeg også stadig har dem . 2) Mht. det interne problem i har med jeres internetforbindelse, så kan jeg sige, at jeg har haft præcis samme problem, og jeg skulle bare genstarte deres lille tdc boks og så ville der ikke være nogle problemer. Eller sådan var det indtil de fik sendt en mand ud og fikse en løs forbindelse i den kabelboks, der stod ude på vejen, og derefter så virkede deres forbindelse til UG+ . Håber sidstnævnte info måske kan hjælpe jeres forbindelse! |
@Frank
Puha... havde en lignende episode tilbage da jeg studerede, hvor jeg købte en mobilforbindelse fra dem for et par hundrede kroner om måneden... Og så en måned efter fik en regning på 6-7000 kroner (mener jeg det var) fra et konkurrerende selskab, da TDC var gået igennem deres service... Det skal dog siges til TDC's forsvar, at de anerkendte deres fejl og betalte regningen til konkurrenten, men det tog mange timers telefonsamtaler og ventetider...