Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Er jeg et for pjevset tudefjæs eller er det her bare ikke i orden?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Indlæg ialt: 166
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 11:33
Hvor mange stjerner giver du? :

@emballadøren

Jeg forstår præcist hvad du siger. 2 kommentarer.

1) Ja det er vildt man er fanget af monopol regler, og netop fordi de rent faktisk har det bedste bredbånd, hvor jeg bor hvilket er grunden til jeg også stadig har dem .

2) Mht. det interne problem i har med jeres internetforbindelse, så kan jeg sige, at jeg har haft præcis samme problem, og jeg skulle bare genstarte deres lille tdc boks og så ville der ikke være nogle problemer. Eller sådan var det indtil de fik sendt en mand ud og fikse en løs forbindelse i den kabelboks, der stod ude på vejen, og derefter så virkede deres forbindelse til UG+ . 

Håber sidstnævnte info måske kan hjælpe jeres forbindelse!

Partner - KH-Online.dk

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 11:39

@Frank

Puha... havde en lignende episode tilbage da jeg studerede, hvor jeg købte en mobilforbindelse fra dem for et par hundrede kroner om måneden... Og så en måned efter fik en regning på 6-7000 kroner (mener jeg det var) fra et konkurrerende selskab, da TDC var gået igennem deres service... Det skal dog siges til TDC's forsvar, at de anerkendte deres fejl og betalte regningen til konkurrenten, men det tog mange timers telefonsamtaler og ventetider...

Partner - KH-Online.dk

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 11:41

Du skal da bare have et nyt mobilabonnement

Fra København Ø
Tilmeldt 15. Sep 11
Fra  SEO Nørden Tandblegning 365 Skrevet kl. 11:48

@Remy

Jeg har et glimrende mobilabonnement hos 3 og det bliver nok ikke rykket over til TDC foreløbigt i hvert fald ;-)

Partner - KH-Online.dk

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)