Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LR Health and beauty produkter

Side 8 ud af 8 (74 indlæg)
Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det beklager jeg og jeg vil bruge dette til at lære at placer mine indlæg

nogle steder hvor det ikke er malplaceret. beklager også at jeg ikke har sat mig ordentlig ind I anja´s

historie.

 

Tilmeldt 2. Dec 08
Indlæg ialt: 41
Skrevet kl. 20:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Til "4 brooker"

nu er jeg blevet anklaget for malplaceret indlæg, og dårlig stil.

og jeg tager hatten af for det. men det er også  dårlig stil  når du prøver at male det hele sort.

det meste af det du skriver er bare et surt opstød.

at du skriver at en Empower Network blog er bygget op I I wordpress tyder jo helt klart på at du heller ikke har opdateret dig selv

før du lavede indlægget. hele systemet er blevet lavet om til et unikt blogsystem som du ikke finder andre steder, alt det kunne du blive klogere på hvis du kiggede min blog igennem, men lad være med det.

(det har været bygget på wordpress)

Jeg kunne jo sige at det er løgn det du har sagt, men lad os kalde det uvidenhed.

Jeg har netop ventet til nu med at komme med mine indlæg, da det Nye system trådte I kraft I denne måned.

for havde du skrevet det for to måneder siden  ville jeg nok give dig ret I hvad du skriver om wordpress.

bortset fra at hvis du vil det samme med wordpress som vi kunne med vores så havde du bare betalt ekstra for alle de plug-inns du matte købe.

med hensyn til det du skriver om at pengene flytter op I hierarkiet, ja det har du ret I nøjagtig lige som I en anden mlm ordning. (er det ikke et mlm forum)

Til forskel har du her muligheden for at vælge det fra, og stadigvæk havde din blog. Som om vi ikke er voksne mennesker og ved hvad viskal vælge.

tak for din mening og godt ord Igen. iøvrigt så aner jeg ikke hvad monavie er ,...

 

 

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 13:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg svarer deg i din nye tråd.

Fra Praha
Tilmeldt 20. Jan 10
Indlæg ialt: 517
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

sorry forkert tråd! (indlæg slettet)

Venligst
Dennis Gram - Freelance Webdesigner

Side 8 ud af 8 (74 indlæg)