Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

LR Health and beauty produkter

Side 2 ud af 8 (74 indlæg)
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 9. Aug 05
Indlæg ialt: 2606
Fra  Aurumtrends Skrevet kl. 18:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Anja:
Nu er jeg blevet nysgerrig om hvordan virksomheden er, er der garantier for deres produkter?


Hej Anja,

Tænker at du burde du egentlig have fået info om på det homeparty - men ellers er jeg sikker på du kan læse dig frem til det i et af de mange kataloger og brochurer som LR rent faktisk plejer at have... Websiten kan garantere også hjælpe dig ;-)

LR's produkter er ganske udemærket - LR er et selskab med rigtig mange år på det danske og skandinaviske marked.

Direkte salg er LR's "salgsmåde" - ganske som du selv er blevet introduceret for gennem et homeparty. Du kan i stil med den der har inviteret dig, selv blive forhandler - og lave dine egne homeparties: Få kunder og måske endda også et par forhandlere - som du kan "lære op" og fremadrettet få procenter af.

Lasse Burholt

 

Lasse Burholt - Skype/ooVoo: lasseburholt - SMS 4236 8252 - Dream big dreams, small dreams have no magic

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu har jeg selv prøvet LR gode produkter, at blive forhandler er helt op til trådstarter. 

nu ved jeg ikke dem der var ude ved jer, men der er nogle af MLM folk som er i LR som virkelig presser citroen over for deres netværk eller sælgerer under dem og det er trist.

Jeg kom desværre under en af dem der virkelig kan blive en pian i the ass efter 1 måned. kort fortalt kunne denne person finde på at ringe op til 30 gange på en dag, skrive lidt over 50sms og ikke nok med det så sendte han ca. 25 mails, om at jeg skulle sælge og finde nye kunder.

efter 1½måned sagde jeg stop. 

Men håber ikke det er en af disse personer trådstarter kommet ind hos.

herfra kan jeg anbefalde LR produkter jeg ahr været glade for dem og vil rigtig gerne handle hos dem igen og har heldigvis en i familien der LR-partner så det bliver ham der kommer til at oprette mig som LR forbruger igen

Hilsen

T.Hansen

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 1 person

Hej Anja

Kender ikke så meget til LR metoderne, men kender flere der arbejder med LR. Mht. salgsmetoden, så er der mange der har en mening om home parties, bl.a. at det virker som vennesalg og at man "forsøger" at sælge til venner og familie. Personligt syntes jeg det er en lidt for gammeldags metode til denne type forretning.

Jeg undre mig dog over du vælger at spørge om garantier herinde, har du mere tiltro til folk der "gemmer sig" bag en skærm fremfor dem der inviterede dig? Der hvor du hidtil har købt dine produkter, får du der "papir" på produkterne er i orden....

Lonnie dårlig stil at nævne andre mærker i en LR tråd....

Fra Malling
Tilmeldt 27. Aug 13
Indlæg ialt: 14
Fra  Fight The Stars Skrevet kl. 09:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

NOTERET.... Men mon ikke det kan tilgives, da det er 1 gang jeg er herinde?

Kan jo kun se hvad andre gør i debatterne!

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Lonnie:

NOTERET.... Men mon ikke det kan tilgives, da det er 1 gang jeg er herinde?


Kan jo kun se hvad andre gør i debatterne!



Nul (kan ikke lige finde smiley'en på iphonen hehe) men velkommen til. :-))
Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person
Tilmeldt 30. Aug 13
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 20:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Kender lr rigtig godt, og kan kun anbefale deres produkter.

Det er virkelig super produkter.

Kun stor anbefaling her fra

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 25. Nov 09
Indlæg ialt: 1351
Fra  AllanIsaksen.dk Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

4brooker:

Jeg har publisert en artikkel om selskapet, forretningsmodellen og muligheten for å tjene penger:

http://4brooker.wordpress.com/2013/10/19/lr-health-beauty-rigid-mlm-gigant/

Ovennævnte blogindlæg kan kraftigt anbefales...!

- hvis man altså kan lide at læse BT og Ekstra Bladet med dertilhørende fordrukkent sludder, fordrejning af fakta og forkerte oplysninger.

Hvis man derimod gerne vil have faktuelle oplysninger, så vil jeg anbefale at kigge andetsteds! 

F.eks. oplyses det i indlægget, at LR har 300.000 forhandlere, hvilket benyttes til at argumentere for, at det ikke kan være særlig meget, hver enkelt forhandler omsætter for, når man tager den samlede omsætning i betragtning. 

Men i samme indlæg bemærkes, at der ikke skelnes mellem fordelskunder og forhandlere/partnere. 

Med andre ord er der intet belæg for at gisne om det REELLE antal forhandlere/partnere i LR. 

Priserne for startpakker er ligeledes misvisende og kravene for at modtage bonus ligeså. 

Resten af artiklen magter jeg ikke at pille fra hinanden - da jeg håber at ovenstående giver et fint indtryk af artiklens niveau. Smile

allanisaksen.dk - Online Digital Assistent

Fra København
Tilmeldt 4. Aug 06
Indlæg ialt: 1286
Skrevet kl. 22:09
Hvor mange stjerner giver du? :

4brooker:

Jeg har publisert en artikkel om selskapet, forretningsmodellen og muligheten for å tjene penger:

http://4brooker.wordpress.com/2013/10/19/lr-health-beauty-rigid-mlm-gigant/

Jeg forstår ikke helt hvorfor du bruger tid på blogs omkring MLM, men det er jo dit valg. Men har du tilladelse til at benytte LRs logo? Har tidligere haft et bilfirma på nakken, da jeg arbejdede med biler hvor jeg manglede tilladelsen.

Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 23:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Slot:

Men har du tilladelse til at benytte LRs logo?

Ja.

Side 2 ud af 8 (74 indlæg)