Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

75.000 søges. 20% rente for 20 dage.

Side 7 ud af 8 (72 indlæg)
Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Måske er han en af de heldige personer, der har været i kontakt med en Ghanesisk fyrstesøn, der mangler et mindre beløb til papirarbejdet i forbindelse med udbetaling af et par hundrede millioner USdollars?

Mit seriøse gæt, er at Akut er en spøgefugl af en handelsskoleelev, der morer sig over at starte en tåbelig tråd, for at se hvordan den udvikler sig. Dette både på baggrund af et forholdsvist usagligt indlæg og en relativt dårlig retstavnings og formuleringsevne.

Ligenu sidder han sikkert på hestenettet.dk under navnet akutline og spørger om man bedst monterer en tabt hestesko med en popnittetang eller en skruemaskine :-)

Hvis det var seriøs scam, vil jeg antage, at den første argumentation/ dokumentation ville være væsentlig bedre.

Tilmeldt 5. Jun 07
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 22:13

Til Hr. Thorborg 

Kunne man ikke engang for alle opfinde en metode således at brugere kun kunne oprettes mod at offentliggøre deres sande identitet, og gerne også deres CVR eller CVR på det firma de arbejder for. Så slipper man for disse useriøse tråde, ja jeg ved godt at man kan springe dem over osv.. Men jeg så hellere et kvalitativt Amino.dk end et kvantitativt Amino.dk hvor det kun handler om antallet af brugere og oprettet tråde.

Fordi når man giver gode råd om pengesager og andet, er det meget rart at vide om det er en forvildet HH-elev eller en direktør i en større dansk virksomhed som kommer med rådet.

Ps. Jeg vil godt start et nyt jubii hvordan gør jeg?

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 22:48

Tænk, jeg synes én af forcerne ved Amino er mangfoldigheden. Jeg tror ikke, at jeg endnu har fundet en tråd, der ikke på den ene eller anden måde har været givtig. Nogle med større underholdningsværdi end andre. Hvis vi skal følge dit forslag, hvor sætter vi så grænsen? For der vil givetvis være andre, der mener at Amino skal være endnu mere restriktivt. Og på den måde kan man jo reducere Amino til en kaffeklub for et par enkelte erhvervsfolk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 01:49

www.aarhusvinduet.dk:

Akut Akut har sikkert fundet sine penge eller har opgivet at finde dem på Amino for han/hun lader ikke høre fra sig mere. Jeg kan ikke lade være med at spekulere på hvad produktet kan være (hvis det altså er sandt). Det kan ikke være en vare der skal produceres hos et andet firma. Ingen producent vil fabrikere for 60 millioner uden sikkerhed eller forudbetaling som Akut øjensynlig ikke har. Akut kan ikke selv producere varen for det skal der ansatte til og ved et overskud på sølle 0,3 % = 200k / mdl er der ingen penge til dem. Det eneste jeg kan forestille mig er noget udlejning/leasing af en eller anden art. Noget der er sæsonafhængigt, da det ikke er hver måned der er så stor en indtjening.

Er der nogen der har et bud?

Klaus

Menneskehandel :-) Helt sikkert..

Ps: Jeg har forresten et meget bedre investeringstilbud til jer: Lån mig 75.000 i en måned til 50% i rente. Jeg har en idé til en taske, jeg skal bare lige bruge 3 dage til at omsætte for 200 millioner, og HER hos mig er dækningsbidraget 50%, så du kan nok se at der er 1000% garanti for at du kan få dine 75.000 + 50% tilbage til den 1ste. Jeg har altså ikke tid til at rende ned i banken, for du kan nok se jeg har PISSE travlt, og hvis der er nogen der kommenterer dette her bliver jeg SKIDE SUR og det kan få alvorlige konsekvenser, så bare glem alt om alt det der PIS i plejer at hælde ud, for jeg ER altså troværdig - og min taske opfindelse er bare SKIDE go.. Så send mig en PM så sender jeg kontonummer retur, eller vi kan bare mødes nede på den lokale?

Kære Akut, det var vist meget akut for dig, undskyld hvis min parodi er for tarvelig, men det er altså underholdende læsning. Jeg VED (eller tror jeg ved) du stadig læser med omend du er sprunget fra. GUD i himlen hvor jeg dog ville ønske din historie var sand..

Mange kærlige hilsner herfra.. Du ønskes fred i sindet og alle de penge du kan forestille dig..Det mener jeg af hele mit hjerte..

Men jeg har altså en idé til en taske, i virkeligheden - og den ER skide pæn :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:08

Allan.:

Måske er han en af de heldige personer, der har været i kontakt med en Ghanesisk fyrstesøn, der mangler et mindre beløb til papirarbejdet i forbindelse med udbetaling af et par hundrede millioner USdollars?.

Kære Allan, jeg er en af de der pengeløse naive tøser som du omtaler som "heldige personer". Min Ghanesiske fyrstesøn var en blot en sort rig og stakkels SYG afrikaner, yderligere detajler har jeg fortrængt pga. skam. Det var før den tid hvor jeg som nu, dagligt bliver spammet med lign. - og udbyttet var blot en 35-36 millioner dollers - svarende til 10% af hans formue - hov det er da vist ca. 200 millioner - jeg kom så langt i systemet som til at sende kopier af pas o.lign private detajler pr. fax til "fyrsten" før 10-øren faldt.. Det er en 4-5 år siden..

Den seneste jeg hoppede på var en lottogevinst på et beløb jeg ligeledes har fortrængt.. Derudover har jeg ladet mig lokke til at købe rundrejser i USA som jeg havde "vundet" mod at betale en 5-6000dkr for hele fantastisk-heden.. Well.. Jeg forstår ham vel godt.. så.. Forblændet af drømme pling-pling - dog altid hårdarbejdende og ved godt humør..

Kom nu Akut-ven.. Hvis du stadig er her, fortæl os din hemmelighed, vi siger det ikke til nogen - andre...:-)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:23

Jens Thøgersen:

Til Hr. Thorborg 

Kunne man ikke engang for alle opfinde en metode således at brugere kun kunne oprettes mod at offentliggøre deres sande identitet, og gerne også deres CVR eller CVR på det firma de arbejder for. Så slipper man for disse useriøse tråde, ja jeg ved godt at man kan springe dem over osv.. Men jeg så hellere et kvalitativt Amino.dk end et kvantitativt Amino.dk hvor det kun handler om antallet af brugere og oprettet tråde.

Fordi når man giver gode råd om pengesager og andet, er det meget rart at vide om det er en forvildet HH-elev eller en direktør i en større dansk virksomhed som kommer med rådet.

Ps. Jeg vil godt start et nyt jubii hvordan gør jeg?

Kære Jens, hvad er din sande identitet, måske er det bare mig der er fatsvag, men når jeg klikker på din profil kan jeg ikke finde ud af noget om dig.. Det er venligt ment, men jeg kan ikke finde en glad smiley at sætte ind her..

2) Nu er det jo rettet til Hr. M.T, men prøv at tjekke om www.jubii2.dk er optaget, og så snupser du bare det domæne navn dér, og sætter lidt reklamer på det - og så er du sgu oppe og rulle med et nyt jubiii i løbet af nul-komma-fem (blot et glimrende velmenende råd i kategorien "andet" fra en, ikke forvildet HH something something, men en nogle gange FORVIRRET, lettere neurotisk designer (kan have sine både fordele og ulemper) som nogle gange giver råd så fantastiske som en direktør i en mellemstor kinesisk handelsvirksomhed ville kunne gøre det, på dansk..)

Seriøse krams

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 05:41

justice:

Ps: Jeg har forresten et meget bedre investeringstilbud til jer: Lån mig 75.000 i en måned til 50% i rente. Jeg har en idé til en taske,

Men jeg har altså en idé til en taske, i virkeligheden - og den ER skide pæn :-)

Nu håber jeg ikke det er MIN idé til en DAMETASKE du har hugget. Den er nemlig smadder smart. Der er lynlås i bunden Wink

Tilmeldt 19. Nov 05
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 06:46

altså for mig lyder det fuldstændig vanvittigt det du siger.

virksomheden er 6 dage gammel, omsætning nu på 20 mio., forventet omsætning på 60-80 mio, forventet indtjening 1/10 200.000 kr.

1. hvis du på 6 dage kan lave en virksomhed som kan omsætte for 20 mio, så burde danske banker stå på spring efter og smide penge til dig.

alt i alt som de fleste siger herinde, så er 75.000 ingenting og det vil du kunne låne andre steder noget nemmere end personligt. tænk på personligt skal man have lavet noget juridisk osv, så der er orden i sagerne. og sidst men ikke mindst...  Du kommer ikke til og låne penge, når andre mennesker prøver og give dig et par gode råd, også du begynder og tyde som en lille pige. Det er sku ingen som kan tage seriøst.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:18

Henrik R:

justice:

Ps: Jeg har forresten et meget bedre investeringstilbud til jer: Lån mig 75.000 i en måned til 50% i rente. Jeg har en idé til en taske,

Nu håber jeg ikke det er MIN idé til en DAMETASKE du har hugget. Den er nemlig smadder smart. Der er lynlås i bunden Wink

Kære Henrik, jo det er nemlig den - den er sådan lidt pæreformet og firgur-syet ik? Og når man åbner den så kommer indholdet ud helt af sig selv, man behøver slet ikke lede efter noget - vupti vupit så ligger det hele der på gaden Stick out tongue.. Og så kan man købe et fiskenet til så man kan få tingene tilbage i tasken (mest for dem med gigt og ældre damer) Vil du låne mig 75k til den? Men du skal skynde dig ellers bliver jeg sur for jeg har travlt med at omsætte for 100mil i denne uge..Geeked

Fra Valby
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 390
Fra  Workflow Skrevet kl. 15:55

Tak til jer alle for en yderst underholdende debat! Big Smile

Jeg glæder mig til at læse mere de næste dage.

AmokAmok PanikPanik AkutAkut - har du overvejet at belåne dine fakturaer?

PS. Ideen med at kunne finde cvr nummeret på diverse brugere er jeg helt med på.

Vh. Brian 

Side 7 ud af 8 (72 indlæg)