Måske er han en af de heldige personer, der har været i kontakt med en Ghanesisk fyrstesøn, der mangler et mindre beløb til papirarbejdet i forbindelse med udbetaling af et par hundrede millioner USdollars? Mit seriøse gæt, er at Akut er en spøgefugl af en handelsskoleelev, der morer sig over at starte en tåbelig tråd, for at se hvordan den udvikler sig. Dette både på baggrund af et forholdsvist usagligt indlæg og en relativt dårlig retstavnings og formuleringsevne. Ligenu sidder han sikkert på hestenettet.dk under navnet akutline og spørger om man bedst monterer en tabt hestesko med en popnittetang eller en skruemaskine :-)
Hvis det var seriøs scam, vil jeg antage, at den første argumentation/ dokumentation ville være væsentlig bedre. |
Til Hr. Thorborg
Kunne man ikke engang for alle opfinde en metode således at brugere kun kunne oprettes mod at offentliggøre deres sande identitet, og gerne også deres CVR eller CVR på det firma de arbejder for. Så slipper man for disse useriøse tråde, ja jeg ved godt at man kan springe dem over osv.. Men jeg så hellere et kvalitativt Amino.dk end et kvantitativt Amino.dk hvor det kun handler om antallet af brugere og oprettet tråde.
Fordi når man giver gode råd om pengesager og andet, er det meget rart at vide om det er en forvildet HH-elev eller en direktør i en større dansk virksomhed som kommer med rådet.
Ps. Jeg vil godt start et nyt jubii hvordan gør jeg?