Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk Internet Register

Side 3 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 299
Skrevet kl. 10:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne du tænke dig at sælge hair extensions? Clip hair extensions, keratin totter og værktøj.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

jeg vil også lige melde os til statistikken, da vi også har modtaget et brev fra den tyske annoncehaj

Fra Munklinde, Ikast
Tilmeldt 6. Aug 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jep jeg er også med og er ovenikøbet blevet registreret under branche: SPORT!!! De kender mig da tydeligvis ikke særlig godt Cool

/Betina Skou Gjesing

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 14:39
Hvor mange stjerner giver du? :

skou:

Jep jeg er også med og er ovenikøbet blevet registreret under branche: SPORT!!! De kender mig da tydeligvis ikke særlig godt Cool

/Betina Skou Gjesing

he he... vi blev også registreret under branchen Kontor Smile

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

hele pointen er netop at der er oplysninger på sedlen som ikke ser "rigtige" ud i modtagerens øjne. Det giver en størrer lyst til hurtigt at skrive de rigtige oplysninger, skrive under og sende afsted uden at læse hvad man reelt betaler for. Branche-feltet virker mere eller mindre designet specifikt til det formål. Wink 

Fra 9560 Hadsund
Tilmeldt 28. Sep 05
Indlæg ialt: 1291
Fra  Conseo Skrevet kl. 15:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har fået 3 breve fra Dansk Internet register, og det ene domæne er til en køreskole som jeg ikke kender?

Fra Aabenraa
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1269
Fra  PB Tryk & Grafik v/Peter Boyford Skrevet kl. 16:04
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg tænker, at hvisvi alle blot returnerer en tom svarkuvert uden porto eller afsender, så vil de får sig en stak dummebøder - og der er ingen, der véd, hvor svarkuverten kommer fra, hvorfor det er risikofrit for afsenderen.

Posten har nemlig kun 1 mulighed, og det er at forsøge at aflevere forsendelsen.

 Jeg ved ikke, hvordan tysk post fungerer, men jeg vil æde mine sko på, at firmaet vil betale strafportoen i håbet om, at det var en ordre. Når de så har betalt en masse strafportoer, så tør de slet ikke at tage imod de ufrankerede kuverter, og måske betyder det, at vi redder nogle andre fra at gå i fælden - da deres breve vil blive nægtet ved modtagelsen.

 

Blot en tanke. Hvem er med?

 

/Peter 

http://pbtryk.dk: Danmarks billigste bannere!

Fra Ganløse
Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sendte kuverterne retur omgående - tomme kuverter. En eller anden må komme til at betale, der er jo ingen afsender.

Fra Ny Vestergade 5, 1471 København K
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 89
Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, igen i år er de på banen. Er det bare mig, eller er der en sammenhæng mellem at de sender deres breve ud når domæne-adresserne skal fornyes ved DK-hostmaster, også håber de at tingene bliver blandet samme ??

Få styr på arbejdstiden - Lav en plan - Se hvordan på www.ondutyplanner.dk - Planlægning af vagter og booking af vikarer

Fra Oure (Svendborg)
Tilmeldt 4. Sep 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

www.jukeboxfyn.dk har også modtaget, men kun et, så det kan ikke være fra dk-hostmaster da jeg har ca. 10 domæner på lager til senere brug og har kun fået på den ene.

mvh.

Thomas Bonde

Side 3 ud af 6 (53 indlæg)