Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk Internet Register

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Kastrup
Tilmeldt 19. Sep 06
Indlæg ialt: 954
Skrevet kl. 18:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Ville det være en ide at sende alle de tomme svarkurverter tilbage til tyskland. Mon de få en lille bøde :D

 

Jimmy

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 18:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har kun fået et! Hulk! 

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 18:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi fik 3.. 2 til det ene domænenavn og et til det andet..

Vi får ind imellem også nogen på fax fra et svensk firma, der hedder noget lignende internet register, kan ikke lige huske hvad de hedder

Fra København
Tilmeldt 30. May 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Firmafon Skrevet kl. 18:44
Hvor mange stjerner giver du? :

 Skulle man ikke næsten sende noget sjov og balade tilbage til dem:D Et lille postkort eller sådan noget:P

Fra Faxe
Tilmeldt 23. Mar 06
Indlæg ialt: 1418
Fra  Avalance Entertainment & Dansk Party Service Skrevet kl. 19:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har også kun fået ét :-(

Desværre har jeg ikke fax, ellers var jeg frisk på en "fax svinene til døde kampagne" :-)

F.eks. at vi alle pænt tilbagefaxer en ikke-underskrevet kontrakt retur, med en pæn tegning af en "f-finger" :-)

Eller endnu bedre...bare en tom kontrakt, så de kan spilde tiden på at fortælle, at vi har glemt underskriften.

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 21:09
Hvor mange stjerner giver du? :
"Ville det være en ide at sende alle de tomme svarkurverter tilbage til tyskland. Mon de få en lille bøde :D"

Dit forslag fik mig til at tænke på følgende klassiske bash.org-quote. Er der betalt porto på kuverten? I så fald skal jeg klart fylde den med alskens ragelse og sende den næste gang jeg er på kontoret. ;) 

 

Fra 6780 Skærbæk
Tilmeldt 29. Jun 07
Indlæg ialt: 63
Skrevet kl. 22:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja jeg må også lige blande mig i puljen af dem som har modtaget brevet.

Jeg har desværre revet svarkurveretn itu, eller ville jeg havde været med til at sende noget junk retur....

 

 

JCIT

Fra Overlade
Tilmeldt 10. Aug 07
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

David Mc Nally:
"Ville det være en ide at sende alle de tomme svarkurverter tilbage til tyskland. Mon de få en lille bøde :D"

Dit forslag fik mig til at tænke på følgende klassiske bash.org-quote. Er der betalt porto på kuverten? I så fald skal jeg klart fylde den med alskens ragelse og sende den næste gang jeg er på kontoret. ;) 

Hehe... cool forslag. Der er ikke betalt porto på svarkuverten. Men det skal nu ikke holde mig tilbage fra at putte noget sjovt og tungt i de 2 svarkurverter jeg har, og et for lille frimærke... så skulle der gerne være 2 bøder fra postdanmark på vej til Hamburg Big Smile

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg må så melde mig blandt de heldige... Bare prisen får mig til at vælte bag af stolen. Var det 958 Euro? For en skide annonce man ikke engang får at se fra starten – og hvor er dokumentationen for at den virker?

Hvis man havde tid og energi, burde man gå dem lidt på klingen...  

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

 Jeg melder mig også som modtager af det grå tyske brev (Hvorfor? Hvorfor?? Tror de at et brev fra tyskland er mere valid end en hvid alm. kuvert fra en dansk afsender?)

På deres hjemmeside står der i øvrigt (formuleret på deres egen "væsel-dialekt") :

"Helt fint - og hvad koster det mig?
Registreringen af Deres basisoplysninger (firmanavn/navn, by, branche og webadresse) koster ikke noget, niente, nothing! De sender os Deres registreringsoplysninger – og så er De allerede på! Der kommer kun omkostninger, hvis De ønsker en fremhævelse og bestiller en annonce."

"Niente. Nothing."  De glemte Nada. Gøglere... 

Ude i samfundet sidder der desværre mange og modtager disse breve, uden egentlig at forholde sig til det (regnskabs ass., direktører m.v.), måske folk af "den gamle skole", der er lidt mere autoritets-tro end de fleste, og så falder de i fælden. De 2 direktører jeg har haft de seneste 3 år, har begge hoppet i tilsvarende fælder med begge ben. Havde de nu bare sendt dem videre til deres respektive IT/web ansvarlige, havde de sparet mange penge.

Side 2 ud af 6 (53 indlæg)