Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dansk Internet Register

Side 1 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Odense SV
Tilmeldt 6. Mar 06
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.
Så er Dansk Internet Register fra Hamborg på banen igen. Har lige modtaget et brev fra dem.
Her skal vi bare lige bekræfte oplysningerne til dem og så tegner vi lige en annonce til 958 euro.

Så endnu en vi skal passe på!

Med venlig hilsen Brian

Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Fra  T3CMS Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeps...også lige modtaget 4 breve fra dem i dag på nogen af vores domæner...

Håber virkelig ikke der er nogen der hopper på den :-(

mvh

Jesper Nielsen
WWW.T3CMS.DK

Erfaring fra over 100 webløsninger, se referencer på www.typo3cms.dk

 

Tilmeldt 15. Aug 06
Indlæg ialt: 132
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

 Til statistikken kan jeg bekræfte at vi også har modtaget brevet her til morgen.

 

....der er desværre ikke mange der skal hoppe på den fidus før bagmændene har tjent fedt på det.

 

 

 

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har også haft fornøjelsen af deres brev - hos os faldt det sammen med fornyelsen af vores domæne. Endnu en reminder om at læse alt man får godt igennem. :) 

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 11:27
Hvor mange stjerner giver du? :

vi har også modtaget det fine brev og vores domæner skulle sjovt nok også fornyes nu...

 

Fra København
Tilmeldt 26. Mar 05
Indlæg ialt: 975
Fra  Ubivox ApS Skrevet kl. 12:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Som David har nævnt tidligere så har vi også fået et af de tåbelige breve. Til skræk og advarsel kan det ses her:

http://www.gensmann.dk/annonce-fuskere/dansk_internet_register.pdf

Jeg håber ikke for mange falder i fælden, men man skal altså også være ualmindelig godtroende hvis man ikke tænker sig om to gange når man modtager et brev fra en tysk virksomhed som kalder sig dansk internet register. Allerede der burde alarmklokkerne ringe.

I det mindste printer de deres breve og konvolutter på genbrugspapir.

Fra Gentofte
Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 1602
Fra  0230 ApS Skrevet kl. 14:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Så melder jeg mig også på banen. 4 breve, til 4 domæner - fra dem... De er jo sindsyge! :-))

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg føler mig helt snydt. Jeg har nemlig kun fået to breve, selvom jeg har mange flere domæner.
Skal jeg nu skrive til dem, at de har glemt at registrere de andre domæner - nej, det skal jeg vist ikke.

Pudsigt nok var det ene brev ikke sendt til et navn, som engang for længe siden har fremgået af hjemmesiden, men som ikke gør det mere. Måske har de i virkeligheden ét eller andet register. Jeg troede egentlig bare de slog op hos dk-hostmaster.

mvh Hans

Fra Skive
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 262
Fra  Dynamic-it web & hjemmesider Granitbutikken salg af granit og granitskærver Skrevet kl. 16:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det er utroligt at de bliver ved med at sende sådanne breve ud... Må ikke håbe der er nogle der falder i, men desværre ser man jo flere folk der ender i deres klør.

Jeg har dog kun fået et enkelt brev, selvom jeg har flere domainer.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan nok være ret sikker på, at så længe det kan betale sig, så sender de breve ud ;o)

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Side 1 ud af 6 (53 indlæg)