ok super, tak for det. |
tak for det Niels.
Jegs tår lidt og kigger mellem unoeuro og webhosting.
Begge ser fint ud, men unoeuro har 600 kr´s adwords med i pakken, som lyder godt.
Hvor læser du om de 600 kr adwords hos Unoeuro ? .... Personligt har jeg et par domæner ved Unoeuro og er super godt tilfreds, rigtig fint og nemt system - Klart der mine kommende domæner osv bliver købt. |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
det er one.com som tilbyder 800kr adwords for 200kr. |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Hej Henrik, Bestilling > Webhoteller. På deres produktoversigt her står den som nr 7 punkt. |
Sparetips på Sparefeber.dk
den havde jeg slet ikke set :) |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Hej "Lech07" Hvis det er noget du skal bruge er det bestemt en fordel, min erfaring med adwords er dog at google lynhurtigt får hevet den besparelse ud af dine lommer :-) Unoeuro er fint, bare langt fra så smidigt som Webhosting.dk hvor man har mere plads, bedre hastighed, flere php versioner og mange andre finurligheder man ikke lige ser andre steder. Unoeuro er ej heller et Dansk firma, de fakturerer fra Luxembourg, og det har jeg personligt lidt problemer med at acceptere, man er vel patriot i disse dage, hvor alle snakker om firmaer der gør alt for at undgå at betale Dansk skat!! /Niels |
Det kræver tid og penge at lære at mestre fag som SEO og Adwords. Det er klart at jo dygtigere Adwords-konsulenten er, jo længere rækker pengene til at tjene flere penge. |
Sparetips på Sparefeber.dk
Hej "Lech07" Lader til man kan få disse "coupons" ligegyldigt om man vælger den ene udbyder eller den anden, se bare her http://www.google.dk/adwords/coupons/ /Niels |