Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til hastighedsoptimering af WP website (W3TC plugin + htaccess)

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)
Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

lech07:
Det kunne være fedt at komme længere oppe i perf. grade. ligesom  http://www.marineconservationphilippines.org/

Hej "Lech07"

Testede lige det site med pingdom

fra Amsterdam, tror vist ikke det bliver ret meget bedre :-) Måske du skulle lade Kim kigge på dit site.

/Niels

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Loadtiden er nu helt fin, især når man ser på siden med det blotte øje... altså navigere på siden/besøger siden for første gang. Det siger bare smak lige i fjæset :) og det er opnået på stort set ingen tid.

Men ud over det så havde jeg selv nogle diskussioner med webdomain som ikke ville det ene og det andet,og de kunne ikke rigtig forstå at det de rent faktisk tvinger deres kunder til at gøre, belaster serverne mere. Deres undskyldning var nemlig at de ikke ville aktivere diverse ting da det belaster. Men det viser dog bare hvem der ved hvad og hvem der ikke rigtig gør.

Jo der er skam måder hvorpå du kan snyde dig til at gøre det, men det er som du ved gennem PHP, og det er alt der skal gennem PHP, hvilket uden tvivl vil gøre din side langsommere.

Løsningen er at du flytter væk fra webdomain, da de ikke er til at hugge eller stikke i, og da det gavner din hjemmeside mere at flytte til en anden udbyder. Det behøver ikke være webhosting.dk, det kan også være en af alle de andre udbydere. for det er nemlig sjovt nok sådan at de fleste andre udbydere ikke har disse problemer og har de rette moduler aktive.

MVH Kim Tetzlaff

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det vil jeg stærkt overveje at gøre.
Kan webhosting.dk stærkt anbefales?


Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 23:09
Hvor mange stjerner giver du? :

ja det er lidt øv.
Har haft dem i mange år men er aldrig gået så dybt ned i tingene før nu, at det har givet problemet/vanskligheder, før nu.
Jeg må enten flytte eller selv hoste siderne på min synology. 

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 23:17
Hvor mange stjerner giver du? :

den viste det lidt anderledes da jeg kørte en test på pingdom.

Men det der er jo rigtigt godt.
Sådan ville jeg ønske jeg kunne optimere min.
W3 kan klare det meste, men det er klart at man ikke kan optimere det ordentligt hvis webdomain lukker af for moduler.

Jeg gad godt vide om Kim har klaret det ved blot at bruge pluginet w3 total cache? 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:28
Hvor mange stjerner giver du? :

lech07:

den viste det lidt anderledes da jeg kørte en test på pingdom.

Men det der er jo rigtigt godt.
Sådan ville jeg ønske jeg kunne optimere min.
W3 kan klare det meste, men det er klart at man ikke kan optimere det ordentligt hvis webdomain lukker af for moduler.

Jeg gad godt vide om Kim har klaret det ved blot at bruge pluginet w3 total cache? 

Jeg har gjort det ved at opsætte pluginet korrekt, for der er nemlig 1000 måder at gøre det på hvor nogen er bedre end andre i den givende situation. Og så har jeg selvfølgelig stor viden omkring hastighedsoptimering og wordpress så jeg ved eksakt hvad jeg skal gøre for at optimere på forskellige dele af sitet både med og uden W3TC. og det er netop det jeg har gjort her. Jeg er dog bare ikke kommet så dybt, da budgettet ikke var til det fra trådstarters side.

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 23:36
Hvor mange stjerner giver du? :

super fedt.
Jeg har sat mig ind i så småt hvordan pluginet fungerer.

Det eneste jeg er i tvivl om som jeg skal teste er fx. i JS minify.
Der er jeg ikke sikker på om det er bedst at køre minify eller combine only.
lige nu ser min indstilling således ud:  http://screencast.com/t/uV0mPrpy4

En anden ting som drillede var css´en som breakede mit theme, så det gik ikke at lægge css´erne til minify, så dem kører jeg bare som combine only.

Det ville være fedt hvis du havde nogle tips til hvordan jeg kunne gøre det bedre.
Jeg ved godt at det ikke kan gøres perfekt da jeg ligger hos webdomain, men jeg kan fornemme at der godt kan finjusteres her og der.
bl.a. css´en som knækker designet. 

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kim

Jeg har kigget lidt på hosts.
Bl.a. på mee box.
Er det noget du kan anbefale for at kunne optimere ens site? 
Kender du noget til dem?
De har 2 domæner for 10 kr. pr måned, det er rigtig billigt.
 

Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

lech07:
Bl.a. på mee box.
Er det noget du kan anbefale for at kunne optimere ens site? 
Kender du noget til dem?
De har 2 domæner for 10 kr. pr måned, det er rigtig billigt.

Hej "Lech07"

Meebox er fine hvis du har behov for online support, hastighed det finder du ikke rigtigt noget af hos Meebox, de har langt fra hurtige servere og det bliver vist ikke bedre men kun værre som tide går. Meebox har fine tilbud på ca. 15 kr om md (de 10 kr er kun første år+deres oprettelsesgebyr er ret stort), men er det virkeligt så vigtigt for dig om du betaler 15 kr om måneden for 2 domæner hos Meebox, eller eksempelvis 19-20 kr hos Webhosting.dk? Der er mange udbydere på markedet, tag dog en der har styr på tingene. Skal du have noget der er hurtigt, finder du ikke ret mange udbydere, og Webhosting.dk er nok den udbyder der har de hurtigste systemer.

Fint nok du er på budget, men vi taler 30-35 øre om dagen...

/Niels

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 14:09
Hvor mange stjerner giver du? :

lech07:

Hej Kim

Jeg har kigget lidt på hosts.
Bl.a. på mee box.
Er det noget du kan anbefale for at kunne optimere ens site? 
Kender du noget til dem?
De har 2 domæner for 10 kr. pr måned, det er rigtig billigt.

Ja jeg kender dem, og kan ikke anbefale dem. vil ikke skrive så meget andet end at hastigheden på deres servere ikke er noget man skriver hjem om. og de er bestemt ikke nogen jeg vil anbefale til nogen.

Du er bedre stillet med enten unoeuro eller webhosting.dk, og endda også one.com som alle ligger i samme prisklasse, men er betydeligt bedre end meebox.

MVH Kim Tetzlaff

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Side 3 ud af 5 (48 indlæg)