Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger hjælp til hastighedsoptimering af WP website (W3TC plugin + htaccess)

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person
Også en fin anbefaling af Kim herfra. Han hjalp med at få styr på min Magento-løsning og halverede loadtiden. Kun rosende ord for hans arbejde.
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 515
Fra  www.Andiie.dk Skrevet kl. 03:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har kørt med webdomain i 4-5 år og har aldrig haft problemer (fra deres side). Kun bogle som jeg selv har været skyld i. Sidste gang jeg sendte dem en support sag synes jeg selv de faktisk var blevet lidt sløve, de havde "nærmest" ikke læst min besked så jeg fik et svar helt modsat af hvad jeg spurgte. Det kan jo ske at folk misforstår hinanden, men svaret var også meget kort og skrevet rimelig surt. Jeg ved ikke om de er ved at lukke ned eller hvad der skete men det var ikke helt godt nok synes jeg. Dog synes jeg at deres hosting er helt i top, jeg har også kørt med WP (selv installeret) og der har jeg ikke haft problemer eller langsom loadtid. Men jeg vil nu fortsat anbefale dem, hostingen er i top men supporten kunne godt være bedre. Skal ikke kunne sige om de har udskiftet den endnu, det var noget tid siden, jeg sidst skrev med dem.

Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 23:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Andreas - Style Guy:
Det kan jo ske at folk misforstår hinanden
Selvfølgelig kan det ske at man misforstår hinanden, men i mit tilfælde kan jeg ikke se hvad der er at misforstå. Jeg efterspørger ganske simpelt at nogle moduler bliver aktive, og de svare så ud fra det. Men for mig kunne de lige så godt have svaret, vi kender sq ikke de moduler og ved ikke hvad de gør helt eksakt, for det var netop det deres svar fik mig til at tænke. og for mig bør en hostingvirksomhed vide sådan noget om så basale moduler.

Andreas - Style Guy:
Dog synes jeg at deres hosting er helt i top, jeg har også kørt med WP (selv installeret) og der har jeg ikke haft problemer eller langsom loadtid.
Det handler ikke så meget om en løsning kan køre på deres servere eller ikke, det handler heller ikke om hurtig eller langsomme loadtider eller problemer, hvilket i øvrigt relativt da det afhænger af øjet der ser.

For mig er det ikke nok at en løsning kan køre på deres servere, og det er heller ikke nok at en løsning køre forholdsvis hurtigt på serveren (igen er det relativt og afhænger af øjnene der ser). For mig og ja mange andre, skal der være mulighed for at gå den sidste mil hvis det er det man vil. Og hos webdomain, er det ganske simpelt ikke muligt at komprimere filer (uden først at have behandlet dem med PHP og via den vej have genereret en komprimeret fil), det er heller ikke muligt at sætte udløbsdatoer, og andre headere på billeder og andre statiske filer, uden at man også her skal ind over PHP, for at sætte dette og samtidig vise en statisk fil gennem PHP. hvilket for mig at se er et NO-GO, da det bare vil skabe endnu mere arbejde for serveren.

I alle tilfælde vil de moduler gøre at der bliver hentet færre megabyte fra deres servere, og der vil være færre forspørgsler til deres servere, alt i alt en god ide da deres servere og forbindelser bliver mindre belastet. og deres kunder vil opleve at deres hjemmesider køre endnu hurtigere, og at kundernes kunder vil også skulle hente færre MB og vil opleve sitet køre hurtigt... ganske enkelt fordi filer bliver komprimeret og kan caches på den rette måde i brugerens browser. Alt dette burde webdomain vide som det hosting selskab de jo er, men det lader dog ikke til at de rent faktisk ved hvad de moduler gør rent praktisk.

Du kan fx se på min profil og læse valdemarsro´s anbefaling, der har komprimering og korrekt opsatte headere spillet en stor rolle i nedbringelsen af trafik.

MVH Kim Tetzlaff

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Fra Morud
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 99
Skrevet kl. 00:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg skal da lige love for at trådstarters hjemmeside lover hurtigt nu! Det ser ud til, at du har lavet et rigtig godt stykke arbejde, Kim! :-) 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 16:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Christian Johnsen:

Jeg skal da lige love for at trådstarters hjemmeside lover hurtigt nu! Det ser ud til, at du har lavet et rigtig godt stykke arbejde, Kim! :-) 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Takker, jeg gør mit bedste, også selvom der ikke er så meget tid sat af til det fra kundens side :)

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 17:52
Hvor mange stjerner giver du? :

hej Kim

Da vi snakkede sammen tidligere søgte jeg lidt og faldt over denne tråd.
Det er præcis samme problem jeg har med webdomain.

Jeg fik at vide at jeg skulle bruge deflate php, og nu er jeg gået over som du ved til at bruge w3 total cache.
Men der mangler sikkert nogle moduler som skal åbnes/aktiveres på serveren før w3 kører optimalt?

Og de er vist ikke så glade for at aktivere det selv om det er en nem sag :( 

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3528
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

lech07:

hej Kim

Da vi snakkede sammen tidligere søgte jeg lidt og faldt over denne tråd.
Det er præcis samme problem jeg har med webdomain.

Jeg fik at vide at jeg skulle bruge deflate php, og nu er jeg gået over som du ved til at bruge w3 total cache.
Men der mangler sikkert nogle moduler som skal åbnes/aktiveres på serveren før w3 kører optimalt?

Og de er vist ikke så glade for at aktivere det selv om det er en nem sag :( 

Ja det er nogenlunde det samme, og løsningen blev at han flyttede til en anden udbyder (webhosting.dk), og at jeg optimerede hans webside. resultatet kan du jo selv se på http://www.marineconservationphilippines.org/

Ekspert i hastighedsoptimering og Teknisk SEO

Optimering og udvikling af hurtige hjemmesider, med mere end 25 års erfaring. Danmarks bedste hastighedsoptimering med speciale i wordpress. Wordpress hjemmeside

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 21:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja det må jeg næsten overveje. 
Den hosting virker interessant.

loadingtiden er ikke den hurtigste, men performance grade er i top.

Jeg tror at det der stopper min performance grade er webdomains instillinger.
Jeg kan ikke levereage browse ordentligt.
Det kunne være fedt at komme længere oppe i perf. grade. ligesom  http://www.marineconservationphilippines.org/

Tilmeldt 17. Dec 13
Indlæg ialt: 166
Fra  Zorbas Skrevet kl. 21:10
Hvor mange stjerner giver du? :

man kan sige at jeg mangler bedre leverage browser caching.
Har du en god ide til hvordan jeg kan gøre det med det selvom jeg har webdomain? 

Tilmeldt 3. Feb 14
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

lech07:
man kan sige at jeg mangler bedre leverage browser caching.
Har du en god ide til hvordan jeg kan gøre det med det selvom jeg har webdomain? 

Hej "Lech07"

Hvorfor gør du ikke bare som Kim gjorde, flyttede wehotellet til webhosting.dk? De har ekstremt hurtige servere og ligeledes de moduler som webdomain tydeligvis mangler, så det er sandsynligvis løsningen på dit problem?

Du kan spilde en masse tid på at sidde og rode med diverse moduler, cache mig her og der, men hvis din udbyders systemer ikke er hurtige og/eller mangler er det lidt spild af tid.

/Niels

Side 2 ud af 5 (48 indlæg)