Der er mange fordele ved at have et offshore selskab (selskab uden for dk's grænser).
Sakset fra http://www.dintryghed.dk/ samt egen hukommelse.
Eks. Vi tager et eksempel med fem kvinder, der til daglig arbejder som skolelærere, men som i deres fritid har gennemført en massøruddannelse. I deres fritid har de endvidere opbygget en erhvervsaktivitet, hvor de tager ud til danske arbejdspladser og tilbyder de ansatte massage. Erhvervsaktiviteten placerer de i et udenlandsk selskab, hvor der ikke er indkomstskat. Da aktiviteten ikke har noget fast driftssted i Danmark, kan der ikke ske beskatning i Danmark. Der kan heller ikke blive tale om beskatning efter bestemmelsen om arbejdsudleje eller den særlige konsulentbeskatning. Pigerne skal således kun beskattes idet omfang de tildeler sig selv løn eller udbytte fra selskabet. Pengene fra erhvervsaktiviteten går altså helt skattefrit ind i det udenlandske selskab. Man skal blot være opmærksom på, at når det drejer sig om ikke-finansielle aktiviteter, så kan det til tider være vanskeligt at overbevise skattemyndighederne om, at virksomheden ledes fra udlandet. (Sakset fra dntryghed.dk).
Etc.. Der er altså mange fordele (og endnu flere hvis du sætter det ulovligt op, og det hedder fængsel) ved et IBC selskab. Går vi&nb
|
Hej Dimitri.
Det d u skriver er korrekt, men det kommer altså fra min hjemmeside www.a-skat.com. Min samarbejdspartner Dintryghed.dk har fået lov til at benytte det.
Men jeg er ellers glad for at du fortæller, hvor du har det fra.
Dintryghed er efter mening den mest seriøse udbyder af off-shore løsninger - i hvert fald af dem jeg kender.