Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grundlæggende og nemme metoder at kende forskellen på MLM og pyramidespil

Side 6 ud af 9 (84 indlæg)
Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 09:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 5 person
Charly Olsen:

Nu kan du jo ikke sammenligne din juice med hverken deodorant, parfume, medicin (!!) eller gajoler... Det er juice til 400 kr. literen - og ja, når vi sammenligner juice, så kigger man på literprisen.


Lad nu være med at komme med flere usaglige argumenter og direkte løgne. Er det også sådan, du diskuterer ude i den virkelige verden? Fortæller du dine "kunder", at de skal sammenligne dine juicepriser med priser på medicin, når de spørger, hvorfor juicen koster 400 kr. literen?



Jeg har i øvrigt hørt at de LuksusCovers du sælger, er noget værre bras og at i ikke holder det i lover kunderne

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

frøken K:
Charly Olsen:

Nu kan du jo ikke sammenligne din juice med hverken deodorant, parfume, medicin (!!) eller gajoler... Det er juice til 400 kr. literen - og ja, når vi sammenligner juice, så kigger man på literprisen.

Lad nu være med at komme med flere usaglige argumenter og direkte løgne. Er det også sådan, du diskuterer ude i den virkelige verden? Fortæller du dine "kunder", at de skal sammenligne dine juicepriser med priser på medicin, når de spørger, hvorfor juicen koster 400 kr. literen?



Jeg har i øvrigt hørt at de LuksusCovers du sælger, er noget værre bras og at i ikke holder det i lover kunderne

Hold lige en ordentlig debattone, tak 

God dag derude :)

Fra Søborg
Tilmeldt 22. Nov 10
Indlæg ialt: 229
Skrevet kl. 11:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Mine tanker om den igangværende Kyäni debat.

Jeg er også personligt af den overbevisning at dette foretagende - og andre lignende - bygger omkring princippet, den kloge narrer den mindre kloge.

Om den mindre kloge så er slutkunden, eller de personer der køber salgs-kits, uden kritisk stillingtagen til strukturen bag, kan diskuteres.

De sælgere/repræsentanter for foretagendet, der standhaftigt forsøger at forsvare og legitimere det, vil jeg mene, kan inddeles i to grupper. De beregnende og kyniske personer, der udmærket er klar over "spillets regler", men som bruger denne og lignende debatter til at overbevise "de mindre kloge" om foretagendets legitimitet. De har som konsekvens deraf selvfølgelig ingen troværdighed og moral, og ville sandsynligvis sælge deres bedstemor for quick cool cash. Den anden gruppe af sælgere/repræsentanter er reelt overbevist om foretagendets og produktets legitimitet, og vil forsvare det overfor kritikere af reelle årsager (og deraf ganske prisværdige årsager).

Jeg har et råd til sidstnævnte gruppe. Ta' en lang gåtur på stranden eller i skoven, og så tænk dig godt og grundigt over følgende: 1) hvem fik mig ind i dette foretagende 2) hvem forsøger kontinuerligt at overbevise mig om foretagendets legitimitet. 3) tænke over følgende citat fra pokerverden: "Look Around the Poker Table; If You Can’t See the Sucker, You’re It".

Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 11:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Mit aller sidste ord i denne debat bliver følgende link (som ingen forbindelse har til Kyani), til eftertanke for alle.

Tingene er ikke altid som vi tror de er



Fra Sydsjælland
Tilmeldt 17. Jun 13
Indlæg ialt: 240
Fra  Jens Stolt photography Skrevet kl. 11:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Og dette er så mit første ord i denne debat, man kan læse mere fra Robby Curdorf, på nedenstående link, han er tydeligvis en mand det beskæftiger sig med mange "anderledes indgangsvinkler", imponerende bredde må man sige.

http://www.bog-mystik.dk/Default.asp?Action=FindItems&soeg=Robby%20Curdorf&gclid=CLmrg8nnmrkCFQFf3god3DoAiQ

Og vedrørende pyramidespil og MLM...

Det ser ud til at hver eneste generation skal brænde nallerne, der kommer sådan noget med ca 10-20 års mellemrum, og der er altid en portion kække unge fremadstræbende fjolser, der hopper i.

Det er altid en klog ting at følge pengene, og se hvor indtægterne går hen og i øvrigt blive klar over, hvad der er vare, og hvad der er kunde.

Det er ikke så enkelt, i dette tilfælde skifter nemlig vare og kunde plads nedad, eller opad i systemet således at kunderne er varer nogle gange og købere andre gange, mens det ligger lidt tungere med salget af fysiske varer.

Men det er vel også lige meget, for det er ikke den fysiske vare det handler om, og derfor er kvaliteten ikke vigtig, der skal bare være et eller andet, så det ikke er helt ulovligt, og som man kan binde folks tro op på.

www.jensstolt.dk

jps@jensstolt.dk

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 12:43
Hvor mange stjerner giver du? :

frøken K:
Jeg har i øvrigt hørt at de LuksusCovers du sælger, er noget værre bras og at i ikke holder det i lover kunderne

Hehe okay

Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 14:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Se Operation X blive afsløret med skjult kamera i løgn og manipulation, og Morten Spiegelhauer gå amok.



Dansk HøreCenter: Operation X afsløret del 2
www.youtube.com
Se Operation X blive afsløret med skjult kamera i løgn og manipulation, og Morten Spiegelhauer gå amok.
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 15:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

frøken K:
Hov hov hov hov hov. Nu stopper du lige.
Så du overhovedet udsendelsen?

Du siger de?
Fortæl mig venligst hvem de er?

Der arbejder 1000 vis af mennesker med dette verden over.
Operation x bygger udsendelsen op over en person, som de oven i købet må til Sverige for at finde.

Hehe, du besvarer præcist som jeg sagde du ville, denne svensker er et dårligt æble, alle I andre som handler lort til dyre priser, er naturligvis engle, hele dit indlæg bekræfter det jeg skrev til punkt og prikke, vor herre bevares, og hold nu mund, du lovede det for et par indlæg siden :)

Hilsen Johnny

Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
Operation X undskylder anklager mod Tegnestuen T plus
www.youtube.com
Kendelse mod TV2 og Operation X - Pressenævnet udtaler kritik T plus har klaget ...Se mere
Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 19:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

frøken K:
Mit aller sidste ord i denne debat bliver følgende link (som ingen forbindelse har til Kyani), til eftertanke for alle.

Tingene er ikke altid som vi tror de er


Det er klart, tror man på de vanvittige vrangforestillingene og konspirasjonsteoriene som kommer frem i denne videoen, så gir selvsagt Kyäni en masse mening. Har man i tillegg tilsvarende mangel på økonomiforståelse er man et lett bytte for disse drømmeselgerne.

Side 6 ud af 9 (84 indlæg)