Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grundlæggende og nemme metoder at kende forskellen på MLM og pyramidespil

Side 5 ud af 9 (84 indlæg)
Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 16:21
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Frøken K igen er det direkte løgn hvad du skriver - jeres juice koster over 400 kr. literen :) Om du er hjernevasket eller direkte manipulerende ved jeg ikke, men ren løgn er det i hvert fald alt det du siger :)

Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
4brooker

Du ved godt nok mange ting. :-)
Man "kunne" ha solgt tupperware i en almindelig butik.
Godt argument. Kan du også forklare hvorfor man så ikke gør det?

Grunden til at man vælger at sælge både Tuppereare og Kyani på denne her måde, er netop, at hvis du satte det på en hylde sammen med hundrede af andre produkter som ligner, så kan folk ikke gennemskue hvorfor de skal give flere hundrede kroner for den ene skål og 20 kr. Fr den anden.

Du tror da vel ikke at Tupperware var blevet så store, hvis deres skåle bare havde stået imellem alt det andet vel? Tror du at en børnefamilie havde valgt skålen til 400 kr. Hvis der stod en der lignede til 20 kr?

Det svarer til at købe chokolade i Brugsen, eller gå ind i en butik med hjemmelavet chokolade og få personlig vejledning med i prisen.

Når du nu har fundet Kyanis webshop, fandt du vel også indholdsfortegnelsen over hvad produkterne indeholder.
Vil du påstå at det svarer til det en juice nede fra Brugsen indeholder?

Kyani er lige så meget et kvalitetsprodukt inden for fødevarer, som Tupperware er det inden for plastic.

Ja det er en høj L. Pris. Men det rokker ikke ved at folk tager fejl når de tror at man skal betale hundredrer af kr. For en juice, som jeg så må korrigere mig selv til at den koster omkring 13 kr.

Hvad tror du at du betaler pr. L. For deodorant, parfume, medicin osv. Osv.
Hvad tror du kg. Prisen er for en pakke gajoler. Det kan du jo regne lidt på.

Man kan spise hele Kyanis fantastiske triangel, for ca. 35 kr. Pr. Dag.
Sjovt at folk hyler over prisen, samtidig med at mange af de samme mennesker gerne giver, hvor meget er det nu
en pakke cigaretter koster? Det er vist noget mere end 35 kr.
Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Charly Olsen:

Frøken K igen er det direkte løgn hvad du skriver - jeres juice koster over 400 kr. literen :) Om du er hjernevasket eller direkte manipulerende ved jeg ikke, men ren løgn er det i hvert fald alt det du siger :)



Det er sørme nogle saglige argumenter du kommer med.
Jeg skrev at en juice koster 11-12 kr. Hvilket jeg så har korrigeret til 13 kr.

Nu skal folk ikke drikke en L. Af gangen, da der er mange vitaminer, mineraler og antioxidanter i en enkelt juice.

Jeg kan jo så spørge dig om hvad du giver for en L. Deodorant, parfume, medicin eller for et kg. Gajoler osv.

Lad nu være med at diskutere på den lave måde hvor man kalder hinanden alverdens grimme ting.

Gør du også det når du diskutere med folk ude i den virkelige verden?
Tilmeldt 30. May 13
Indlæg ialt: 173
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

frøken K:
Vil du påstå at det svarer til det en juice nede fra Brugsen indeholder?

Ja, det er ingenting som tyder på at det er sunnere å drikke Kyäni Sunrise enn å drikke varierte typer juice som man kjøper på butikken for 10-40 kr pr. liter.

Fra Korsør
Tilmeldt 26. Feb 09
Indlæg ialt: 5072
Fra  Sliknet Thai-invest aps Skrevet kl. 16:46
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

frøken K:
Det er sørme nogle saglige argumenter du kommer med.
Jeg skrev at en juice koster 11-12 kr. Hvilket jeg så har korrigeret til 13 kr.

 

Det er jo logik at når vi taler priser på juice, må man referere til literpris for at kunne sammenligne. - så stop nu dine forsøg på at vildlede.

Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:47
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person
4brooker:

frøken K:
Vil du påstå at det svarer til det en juice nede fra Brugsen indeholder?


Ja, det er ingenting som tyder på at det er sunnere å drikke Kyäni Sunrise enn å drikke varierte typer juice som man kjøper på butikken for 10-40 kr pr. liter.



Det gider jeg egentlig slet ikke diskutere, for det er for langt ude.

Det er en påstand du kommer med, fordi du har besluttet dig for at Kyani er svindel og bedrag. Intet kan vist rokke ved den overbevisning.

Den påstand er præcis lige så rigtig, som det er at påstå at Tupperware ikke er bedre end alt det du kan købe i Brugsen.

God søndag til dig.
Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 16:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Jesper Laugesen:

frøken K:
Det er sørme nogle saglige argumenter du kommer med.
Jeg skrev at en juice koster 11-12 kr. Hvilket jeg så har korrigeret til 13 kr.


 


Det er jo logik at når vi taler priser på juice, må man referere til literpris for at kunne sammenligne. - så stop nu dine forsøg på at vildlede.



Nu mangler vi bare du påstår, at man også kan købe det i en liters kartoner.

God søndag til dig også
Fra Frederikshavn
Tilmeldt 28. Jul 13
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 00:44
Hvor mange stjerner giver du? :

frøken K:
Vil du venligst oplyse mig om i hvilken dagligvarebutik jeg kan købe Tubberware?

Kyani kan du købe på Kyani.net, så jeg må skuffe dig med at det ikke er så mystisk som du og andre tror.

Igen. Alle de postulater der kommer herinde, viser hvor dårligt arbejde operation x har gjort.

En debattør påstod at man skulle betale 18.000 kr. For Kyani.

----------------

Så du ikke udsendelsen og hvad de lovede og gav af løfter bag skjulte døre Frk. K ??????

Men jeg vil vædde en pepsi på at du sikkert bare vil sige at det var nogen få rådne blandt jeres hjernevaskeri, Jesus, I blev så udstillet at man kunne brække sig, så hold dit lorte juice for dig selv og lad være med at tage andre stakkels mennesker som gidsler i dit spil...

Og stop med at nævne Tupperware, I burde forbydes at nævnes i samme indlæg med dem, for de har i det mindste et produkt som virker...

Hilsen Johnny

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 07:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu kan du jo ikke sammenligne din juice med hverken deodorant, parfume, medicin (!!) eller gajoler... Det er juice til 400 kr. literen - og ja, når vi sammenligner juice, så kigger man på literprisen.

Lad nu være med at komme med flere usaglige argumenter og direkte løgne. Er det også sådan, du diskuterer ude i den virkelige verden? Fortæller du dine "kunder", at de skal sammenligne dine juicepriser med priser på medicin, når de spørger, hvorfor juicen koster 400 kr. literen?

Tilmeldt 22. Aug 13
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 08:52
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person
Johnny Andreasen:

frøken K:
Vil du venligst oplyse mig om i hvilken dagligvarebutik jeg kan købe Tubberware?

Kyani kan du købe på Kyani.net, så jeg må skuffe dig med at det ikke er så mystisk som du og andre tror.

Igen. Alle de postulater der kommer herinde, viser hvor dårligt arbejde operation x har gjort.

En debattør påstod at man skulle betale 18.000 kr. For Kyani.


----------------


Så du ikke udsendelsen og hvad de lovede og gav af løfter bag skjulte døre Frk. K ??????


Men jeg vil vædde en pepsi på at du sikkert bare vil sige at det var nogen få rådne blandt jeres hjernevaskeri, Jesus, I blev så udstillet at man kunne brække sig, så hold dit lorte juice for dig selv og lad være med at tage andre stakkels mennesker som gidsler i dit spil...


Og stop med at nævne Tupperware, I burde forbydes at nævnes i samme indlæg med dem, for de har i det mindste et produkt som virker...


Hilsen Johnny




Hov hov hov hov hov. Nu stopper du lige.
Så du overhovedet udsendelsen?

Du siger de?
Fortæl mig venligst hvem de er?

Der arbejder 1000 vis af mennesker med dette verden over.
Operation x bygger udsendelsen op over en person, som de oven i købet må til Sverige for at finde.

Operation x plejer at elske at få nogle topfolk med i deres programmer.

Hvorfor tror du det ikke var nogle ledere med her?
Hvorfor tror du at der ikke var en eneste dansker der udtalte sig, selv om de så ud som om det handlede om Kyani i Danmark.
Man tager nogle få sekunders udtalelser ud af en lang sammenhæng.

Hvis du ser en forkert udtalelse fra Jysk sengetøjslager i Kina.Vil du så straks tro på at det den person siger, gælder for Jysk Sengetøjslager i hele verden.

Du er så fyldt med fordomme, løgne og ved slet ikke hvad du selv så, at du brygger mere og mere oveni.

Du aner intet om Kyani og hvad det kan og ikke kan.
Det var ikke det udsendelsen handlede om.

Det handlede om hvad man ifølge loven må gå ud og sige til folk.

Gu kan jeg sammenligne med Tupperware, da de bliver solgt på præcis samme måde, og fordi Kyani er med i de samme "fine" foreninger som Tupperware er.

Du har endnu ikke svaret på et eneste argument fra mig. Det eneste du kan er at spy grimme eder ud.
De bliver ikke mere rigtige bare fordi du bliver ved med at gentage dem.

Svar venligst på de spørgsmål jeg nu igen har stillet dig.

Det må være enkelt for dig, da du åbenbart sidder med den eneste sandhed.

Hvorfor bygger man hele udsendelsen op om en svensker?

Hvorfor mon ikke en eneste dansker har fået lov til at udtale sig?

Så du læger eller nogen andre, påstå at Kyani ikke indeholder det som Kyani lover?

Ud over at lægen sagde at vi ikke har brug for ekstra vitaminer og mineraler (hvilket er ret nyt), nævnte lægen så noget om Kyanis kvalitet?

Ud over at man ikke kunne måle xtreme efter 15 min.
Hørte du så Morten Spigelhauser fortalte hvad firmaets anvisninger er om hvordan man tager det?

Så du at han fulgte anvisningerne?
Hørte du at det der blev sagt på scenen, handlede om en gammel mand med sukkersyge?

Jeg venter på nogle kloge svar fra dig. Fnis
Side 5 ud af 9 (84 indlæg)