Hej Jan Tak for det og det er jeg helt bestemt ;-) /Grosen
|
Stort tillykke, Grosen... Og du skal vide, at jeg gerne vil blive ved med at tale med dig selvom du er "lønmodtager" :-) Hehe...
Hej Jan Tak for det og det er jeg helt bestemt ;-) /Grosen
|
SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk
Stort tillykke, Grosen... Og du skal vide, at jeg gerne vil blive ved med at tale med dig selvom du er "lønmodtager" :-) Hehe... |
/Marcel Fuursted
Heydesk - kontorlokaler og mødelokaler over hele verdenen
Ha ha ha, tak, det lyder godt ;-) /Grosen |
Vil også gerne lige ønske dig et stort tillykke med salget Ser stadig frem til flere inspirerende indlæg fra dig! :-) |
Omregn valuta på farten med denne smarte valutaomregner. Det er helt gratis og virker med live valutakurser.
Hej Daniel Mange tak skal Du have og jeg skal nok vende stærkt tilbage :-) /Grosen |
Også stort tillykke til herfra DK er nu et stykke selvständig fattigere, men det gläder mig at Du vedbliver med at udöse af din viden her på Amino.dk :)
|
Følg mig på youtube under navnet Dimi Hardorff
Hej Dimitri |
Jeg vil bare lige nævne at Jesper Christiansen, der jo også driver teksthaj.dk har hjulpet os her på Gratis.dk med at udarbejde og udsende pressemeddelser vedr. Gratis.dk's overtagelse af grosen.com. |
Hej Grosen Hvad tjener de egentlig penge på, på sådan en side som gratis.dk, der er ingen bannerannoncer såvidt jeg kan se.. ?? Bare nysgerrig..:-) |
Hej, Gratis.dk tjener penge på reklamer, og vi har dem også på sitet, dog primært i form af tekstlinks. Den primære indtægt stammer fra vores nyhedsbrev, hvor vi hver uge bringer en liste over de nye gratis ting tilføjet i løbet af ugen, samt en udvidet omtale af de bedste gratis ting. I dette nyhedsbrev er der også reklamer. |