Gratis.dk overtager grosen.comKære Aminoer Jeg har en rigtig god nyhed (Synes jeg selv i hvert fald ;-) ), ide jeg er glad for at kunne fortælle Jer at Gratis.dk har købt min virksomhed grosen.com I den forbindelse er det naturligvis vigtigt at slå fast, at samtlige aktiviteter overtages og videreføres af Gratis.dk, så der er business-as-usual. Som ny udviklingschef hos Gratis.dk glæder jeg mig til at servicere eksisterende og nye kunder sammen med resten af holdet hos Gratis.dk! Yderligere information fremgår af den pressemeddelelse som er udsendt via PressWire Selvom jeg nu igen er "lønmodtager", så vil jeg stadigvæk blande mig i debatten her på Amino ;-) Med venlig hilsen Grosen Friis, Gratis.dk Pressekontakt og nye kunder bedes kontakte:Michael Dalmer, direktør hos Gratis.dk, på tlf. 7512 0037 eller michael@gratis.dk Support af eksisterende kunder:Grosen Friis, udviklingschef hos Gratis.dk, på tlf. 2578 6784 eller grosen@gratis.dk Adresse oplysninger:Gratis.dk Kongensgade 59, 1 DK-6700 Esbjerg |
"Lønmodtager" ... uha da da, det lyder ike rart :)
Anyway, et tillykke skal du da have, og held og lyke med det
- Men jeg troede ellers den skulle stå på solkyst og golf, når virksomheden blev solgt hehe