Nej det er for dårlig en placering til at have en høj reklameværdi. Links i bunden har primært en SEO/linkbuilding-værdi og kunne dermed godt være en indtægtskilde, men i dette tilfælde er der bare tale om diverse linkbytteaftaler.
Reklamerne ser du på nuværende tidspunkt i menuen til højre, som hedder "Lækkerier fra Gratis.dk", samt lidt Google Adsense både på forsiden og i toppen når du klikker dig ind på kategorierne på Gratis.dk.
Men igen, det er nyhedsbrevet, der skaffer brød på bordet. Jeg har siden jeg startede Gratis.dk haft en strategi med relativt få reklamer på selve sitet og til gengæld gjort mere ud af at skaffe tilmeldinger til mit nyhedsbrev bl.a. med popups (dengang de var effektive) og på forskellige andre måder. Og i dag tjener jeg meget mere på reklamerne i vores nyhedsbreve end på selve sitet.
Vil da lige lykønske jer begge med overtagelsen og det nye samarbejde.
Jeg undrede mig også en del over hvor indtægterne kom fra da jeg læste pressemeddelsen for noget tid siden, gratis.dk har jo et meget lille besøgstal, men det kan jo nemt stige nu når grosen er ombord ;-) Men nyhedsbreve kan jo også være en god indtægtskilde, selv om jeg syntes diverse spamfiltre er begyndt at høre mange nyhedsbreve ineffektive.
Iøvrigt syntes jeg bedre om gratis.dk end gratis-ting.dk som er for fyldt med blinkende reklamer .
Jeg undrede mig også en del over hvor indtægterne kom fra da jeg læste pressemeddelsen for noget tid siden, gratis.dk har jo et meget lille besøgstal, men det kan jo nemt stige nu når grosen er ombord ;-) Men nyhedsbreve kan jo også være en god indtægtskilde, selv om jeg syntes diverse spamfiltre er begyndt at høre mange nyhedsbreve ineffektive.
Iøvrigt syntes jeg bedre om gratis.dk end gratis-ting.dk som er for fyldt med blinkende reklamer .