Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gratis.dk overtager grosen.com

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 06
Indlæg ialt: 488
Skrevet kl. 01:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gratis.dk

Nå så er det de links der er under "gratis.dk anbefaler" , nederst på siden , som i tjener penge på, på selve sitet ?

Tilmeldt 9. Aug 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:59

Hej,

Nej det er for dårlig en placering til at have en høj reklameværdi. Links i bunden har primært en SEO/linkbuilding-værdi og kunne dermed godt være en indtægtskilde, men i dette tilfælde er der bare tale om diverse linkbytteaftaler.

Reklamerne ser du på nuværende tidspunkt i menuen til højre, som hedder "Lækkerier fra Gratis.dk", samt lidt Google Adsense både på forsiden og i toppen når du klikker dig ind på kategorierne på Gratis.dk.

Men igen, det er nyhedsbrevet, der skaffer brød på bordet. Jeg har siden jeg startede Gratis.dk haft en strategi med relativt få reklamer på selve sitet og til gengæld gjort mere ud af at skaffe tilmeldinger til mit nyhedsbrev bl.a. med popups (dengang de var effektive) og på forskellige andre måder. Og i dag tjener jeg meget mere på reklamerne i vores nyhedsbreve end på selve sitet.

Tilmeldt 6. Jun 06
Indlæg ialt: 189
Skrevet kl. 09:55

Vil da lige lykønske jer begge med overtagelsen og det nye samarbejde. Yes

Jeg undrede mig også en del over hvor indtægterne kom fra da jeg læste pressemeddelsen for noget tid siden, gratis.dk har jo et meget lille besøgstal, men det kan jo nemt stige nu når grosen er ombord ;-) Men nyhedsbreve kan jo også være en god indtægtskilde, selv om jeg syntes diverse spamfiltre er begyndt at høre mange nyhedsbreve ineffektive.

Iøvrigt syntes jeg bedre om gratis.dk end gratis-ting.dk som er for fyldt med blinkende reklamer .

Tilmeldt 6. Jun 06

Jeg undrede mig også en del over hvor indtægterne kom fra da jeg læste pressemeddelsen for noget tid siden, gratis.dk har jo et meget lille besøgstal, men det kan jo nemt stige nu når grosen er ombord ;-) Men nyhedsbreve kan jo også være en god indtægtskilde, selv om jeg syntes diverse spamfiltre er begyndt at høre mange nyhedsbreve ineffektive.

Iøvrigt syntes jeg bedre om gratis.dk end gratis-ting.dk som er for fyldt med blinkende reklamer .

(efter
Tilmeldt 6. Jun 06

(efter min
Tilmeldt 6. Jun 06
Skrevet kl. 09:59

Øhhh hvad gik der lige galt her??? Beklager de 3 dobbelte indlæg, den postede dem lige pludselig mens jeg var ved at skrive. Tongue Tied

Nå men jeg kan hverken rette eller slette de dobbelte indlæg, håber en moderator kommer forbi og sletter dem.

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 09:17

G. Olsen:

... snip ...

Hej G. Olsen

Tak skal Du have, og vi er rigtig glade for, at Du kan lide vores koncept på Gratis.dk

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Tilmeldt 14. Dec 05
Indlæg ialt: 629
Skrevet kl. 09:21
Lige kort bemærkning...

Fremover kommer informationer m.v. om alle vores SEO produkter/services til at ligge på op.dk

/Grosen Friis

SEO konsulent og partner hos OnlinePartners.dk

Side 3 ud af 3 (28 indlæg)