Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino På Messe, hvad skal vi lave?

Side 7 ud af 9 (82 indlæg)
Fra Herning
Tilmeldt 20. Nov 07
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Hans,

Tak for responsen, det var pænt af dig.

Messeplanlægning og -gennemførelse er ikke raket-videnskab, men et håndværk som skal udføres med omtanke og præcision. AIDA-modellen kan virke nogle gange, men det er svært at generalisere, for der er rigtig mange faktorer som spiller ind. Det er dog samtidig det, som gør udfordringen ved en messe så meget desto mere interessant - at få alle disse faktorer til at "spille sammen". Lidt ligesom når BS Christiansen (så vidt jeg husker var det ham...) definerer resultatet af godt team-work som det regnestykke, hvor "fem gange én er lige med seks". Hvis alle enkelt-faktorer er optimalt planlagt og udført, så får man en ekstra synergi-gevinst...

Annoncer kan gen-indrykkes, og kampagner gentages eller forlænges, hvis resultatet udebliver. Det gælder bare ikke for en messe, for når dørene lukkes den sidste messedag, så er "årets bal" altså forbi.

Det kunne være interessant, om Amino i god tid etablerede et online-messe-forum (i stil med det nærværende), hvis der igen skal udstilles. Og hvis resultatet af projekteringen så var tilfredsstillende, så kunne AMINO-ejerne jo seriøst overveje, om det skulle danne basis for deres næste messedeltagelse.

Gad vide, om hr. Thorborg læser med på dette her :-)

De bedste hilsner
Peter 

PS: jeg er i øjeblikket ved at "tage min egen medicin" hvad angår kommunikation - hvilket betyder ny profil, både trykt og elektronisk. Så lad dig ikke skræmme, hvis du - som jeg - synes, det var interessant gå på nettet og kigge på, hvem der står bag skriverierne...nyt er undervejs fra min side.

Keep away from people who try to belittle your ambitions Mark Twain ---- Ny hjemmeside på vej. Så bliv ikke skræmt af det, der ligger der lige nu.

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 13:42

EXPOLINE:

Hr. Thorborg er næsten ligesom gud - han ser ALT! Angel

~
Anja

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:02

Anja Lysholm:

EXPOLINE:

Hr. Thorborg er næsten ligesom gud - han ser ALT! Angel

~
Anja

Kan du så ikke lige spørge ham hvor jeg har gemt/glemt mine dejlige gode hansker henne? Jeg kan nemlig ikke finde dem og jeg fryser så forfærdeligt om hænderne når jeg fra tid til anden bevæger mig udenfor :-)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 14:20

Nicolai Lønne:

Kan du så ikke lige spørge ham hvor jeg har gemt/glemt mine dejlige gode hansker henne?

Så skal du have fat i en med krystalkugle - det er jo min afdeling, ved du nok. Hmm, jeg seeer.... måske er det en hattehylde...? Ser dig på en trappestige for at lede efter handskerne... du vælter... du må en tur på skadestuen... kommer ud med hænderne i gips...! Surprise Well, problem løst - du får ikke brug for handsker denne vinter. Smile

~
Anja

P.S. Madam Anja har tidligere taget fejl i sine forudsigelser...

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 14:22

Vero Moda har nogle rigtig gode pæne nogen lige nu til omkring 80 kroner - jeg har købt mine i sort og de er bare rigtig varme uden at være klodsede :)

Mette

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 14:22
Hvordan sætter man et billede ind ? Jeg ville prøve at sætte et billede ind af handskerne...
Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 14:31

Hvem afsporede først en ellers god og kontruktiv debat, Anja eller undertegnede?

Mht gips, skader og hansker, så tror jeg bare jeg bliver på kontoret vinteren over... jeg har rigeligt problemer med en visdomstand der giver betændelse og nu har tvunget mig til tandlæge for første gang i tre år [:'(]
(jeg er den største tøsedreng når det kommer til smerte, og jeg har virkeligt svært ved at finde ud af om jeg mest af alt frygter at skulle have tanden trukket ud på mandag, eller om smertehelvedet ind til da er værre... kropsdele i gips gør næppe noget bedre)

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:36

MetteSkagen:
jeg har købt mine i sort

Hvor ligger Sort? - i Skagen?

mvh Hans

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 14:40

Nicolai, hvis du bare køber en amulet af mig til 3.995 kr., så får du kun lykke og fremgang resten af livet! Devil

Og kan I SÅ holde op med det pjat! Det her er en seriøs tråd! Zip it!

~
Mor/barn

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 15:02

Anja Lysholm:
hvis du bare køber en amulet af mig til 3.995 kr., så får du kun lykke og fremgang resten af livet!

Hej Nicolai

Hos mig kan du få det virtuelt for kun 3845,- kr. minus 25% aminorabat.
Jeg lægger så din positive energi i én fælles amulet, som virker på alle mine amulet-kunder.
Amuletten bliver penduleret tre gange ugenligt for at holde onde ånder væk. Mellem penduleringerne bliver den opbevaret i en svineblære, som er gravet ned i kattenes sandkasse, hvorved den optager positiv energi fra nattens univers.

Held og lykke med handskerne.

Hans

mvh Hans

Side 7 ud af 9 (82 indlæg)