|
Se, DET er god Amino-ånd, Brian!
|
Se, DET er god Amino-ånd, Brian! |
Fantastisk. Hvad der startede med en messe-snak, endte med et par handsker. Godt vi ikke startede med at diskutere kvantefysik, og han så meldte ind med, at han havde mistet sin Quattroporte. Det var vist endt helt galt. Jeg håber, den oprindelige tråd bliver taget op igen, når behovet melder sig.
De bedste hilsner |
Keep away from people who try to belittle your ambitions Mark Twain ---- Ny hjemmeside på vej. Så bliv ikke skræmt af det, der ligger der lige nu.
Ok, det her er da problemløsning der virker! Nicolaj spurgte Anja om hvor hans hansker var og vupti, - så fik han et par nye... Nu vil jeg så bede jer alle om, at lede efter min ferrari /skou |
Jeg så én her: http://images.google.com/images?sourceid=navclient&hl=da&ie=UTF-8&rlz=1T4DADK_da___DK207&q=ferrari&oe=UTF-8&um=1&sa=N&tab=wi Måske er det din. Nå - undskyld - det var jo messesnak. Hans |
Til Peter: Velkommen til på Amino. Undskyld at jeg på ondeste vis fik saboteret din ellers gode debat om messer. Til Brian: Jeg siger tak for tilbudet om et par flotte, ikke-helbredsskadende og anti-okkulte hansker - ind til vi ses (Amino julehygge - everybody must come), så holder jeg bare hænderne i lommen :-) |
Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline
Det har jeg lyst til at kommentere, men jeg gør det ikke... Og Peter, velkommen til, og tak for dine gode råd. Du kan tro vi nok skal vende tilbage til tråden når vi skal på Iværk08, for det skal vi selvfølgelig. ~ |
Hej Nicolai, Tak for velkomsten, og tillykke med handskerne. Din "ondskab" er ganske OK :-) Et konstruktivt samarbejde trives bedst, når man kan more sig med dem, man er "i båd med". Livet bliver noget trist, hvis der ikke må skrald-grines en gang imellem.... Det lyder spændende med jeres erfaringer fra Iværk07. Ved du, om der er nogen, som samler op og evaluerer? Jeg ser desværre tit, at folk / firmaer begår de samme fejl flere gange i træk, så det kunne være optimalt med et sæt nedskrevne erfaringer som grundlag for næste års messe. Måske det kunne være interessant at udvikle og styre et eventuelt fremtidigt Amino-Iværk-projekt i plenum, via dette site. Så kunne alle byde ind med kompetencer, og alle kunne høste erfaringer. Og med en mand som Thorborg indblandet, så tror jeg ikke, at der er noget "iværksætter-forum" her i landet, som vil takke nej til en henvendelse. Så mon ikke Amino får chancen igen i 08... Også tak for velkomsten til dig, Anja. Nu må jeg se at blive bragt "up to speed" på dette site's funktioner og muligheder. Det ser umiddelbart spændende ud - og hyggeligt er det bestemt også. Hold jer varme og muntre.
De bedste hilsner |
Keep away from people who try to belittle your ambitions Mark Twain ---- Ny hjemmeside på vej. Så bliv ikke skræmt af det, der ligger der lige nu.
Kanon event med "Jantetæskeren! Kanon ide med Bordfodbold som fluepapir Men der mangler klart de seriøse værktøjer der skal være synlige. Hvad med at fortælle, at her for man den rådgivning, der skal til at folk tager de næste skridt! Netop nogle af de selvstændige aminobruger med de største succes historier og samtidig er en "saint" inden på Amino! Mit problem har alle dage været at selv kollegaer i laug, erfa grupper, logoen mm. går underbevidst ind for janteloven! Min far er død og kan derfor ikke lytte. Svigerfar spørger kun om man tjener penge! (til at forsørge hans datter, efterfølgende stopper samtalen! Amino, er et af de bedste initiativer i Dansk innovation og iværksætteri. (Tak Martin) Med venlig hilsen Cand. mal Lars Frey Jørgensen www.writewall.dk - et firma i Frey Gruppen.
|
Jeg vil også gerne bidrage til en god opstart for den nye virksomhed. Kontorligaen tilbyder "kom godt igang" hjælp til opstart af regnskab. Opbygning af kontoplan, opstart, bogføring og afslutning af 1. kvartals regnskab på et af Kontorligaens regnskabssystemer.
Venlig hilsen
Elisabeth Bay Jensen Kontorligaen www.kontorligaen.dk Dit valg - Din styrke - Din gevinst
|
www.kontorligaen.dk