Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino På Messe, hvad skal vi lave?

Side 5 ud af 9 (82 indlæg)
Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Indlæg ialt: 958
Skrevet kl. 10:14
Hvor mange stjerner giver du? :

eBrev stiller naturligvis en konto og en væmmelig mængde frimærker til rådighed til vinderen. Bor vinderen i Storkøbenhavn, er der også et par timers undervisning i systemet med i puljen. :) 

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 10:20

Nu har Thorborg godt nok skudt ideen ned Confused  men det skal da ikke forhindre os andre i at braine videre...
Jeg smider et CMS i puljen inkl opsætning af design (skal leveres, evt. sponseret af en anden Amino) og hvis vedkommende er fra hovedstaden giver jeg også gerne lidt undervisning og en kop kaffe!

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:21

NickN:

(...) hvad nu, hvis "vinderen" vil lave sig et offline-produkt?

Jeg kan ikke lige se, hvilken af de lovede præmier, en offline-iværksætter ikke har brug for.

mvh Hans

Fra Vanløse
Tilmeldt 9. Apr 05
Indlæg ialt: 1798
Skrevet kl. 10:22

selvom det er et offline-produkt, så skal man bruge en hjemmeside og noget reklame ?

Det eneste vi kan kaste i puljen er en stak arbejdshandsker, til når man skal flytte virksomheden ind på kontorfællesskabet, som garanteret også kommer i puljen :-)

Fra Stenløse
Tilmeldt 23. Jun 06
Indlæg ialt: 3040
Fra  iMARKETING Skrevet kl. 10:29

Hvis det her ender med at blive til noget, så vil jeg godt smide 4 gratis mentortimer ind i projektet.

De kan bruges frit. Lige fra markedsundersøgelse til sparring, hjælp til opsætning af AdWords + en gratis Søgeoptimeringsrapport.

Venlig hilsen, Christian

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Skrevet kl. 10:33

Nicolai L�nne:

Nu har Thorborg godt nok skudt ideen ned Confused 

Er det ikke kun bordfodbold-id�en, der stadig forhandles om? Selve id�en om en konkurrence med pr�mier fra Amino-brugere er da genial, og den kan bruges uanset hvilken konkurrence man ender med. Om det s� er t�v til Martin i bordfodbold eller hvem, der f�r helvedesklokken til at ringe flest gange. :)  

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 10:33

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:

NickN:

Jeg kan ikke lige se, hvilken af de lovede præmier, en offline-iværksætter ikke har brug for.

mvh Hans

En med et offline-produkt, har ikke i så høj grad brug for en mailinglist:)

Men all right - man kan jo selv vælge om man vil bruge ydelserne eller ej :)

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Mageløs, Odense
Tilmeldt 29. Mar 05
Skrevet kl. 10:42

NickN:

Vi har da ellers både et kulturinstitut, en hel del tøjbutikker, en stak coaches, et firma, der bl.a. producerer bomber til fly (!?), en bluesforening, et advokatfirma, et politisk parti, en overborgmester, et par sportsudstyrsforhandlere, en bank og et medicinalfirma på kundelisten. Og det er kun dem, der er logget ind de sidste par dage. ;) 

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 10:49

Nicolai Lønne:

Nu har Thorborg godt nok skudt ideen ned Confused 

Jamen jeg er da også parat til at give det til et andet event, hvis det ikke kan nåes på 12 dage og får noget hamret sammen. Jeg syntes ideen er god. Måske skulle man lave en AMINO event ud af det. 

1 gang om året får 1 iværksætter en AMINO "Care pakke" som opstarts hjælp. Det vil da være guf for nyhederne :) 

Sorry for stealing the thread  

Fra København Ø
Tilmeldt 27. Jan 06
Indlæg ialt: 2158
Fra  DIVE.in Scuba Diving SorteSokker.dk Skrevet kl. 10:50

NickN:

Hans Stokholm Kjer - fra Kjers Kommunikation:

NickN:

mvh Hans

Men all right - man kan jo selv vælge om man vil bruge ydelserne eller ej :)

Umiddelbart har jeg da ondt af den (kommende) iværksætter som tror at han (m/k) kan klare sig uden nogen form for online eksistens. Modsat, hvis han (m/k) først har været forbi os på Amino-standen og fået en snak om forskellige aspekter indenfor iværksætteri, herunder markedsføring, så ved vedkommende forhåbentlig bedre Wink 

Jeg driver dykkersitet DIVE.in og freelancer med Bottomline

Side 5 ud af 9 (82 indlæg)