Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino På Messe, hvad skal vi lave?

Side 4 ud af 9 (82 indlæg)
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:23
Hvor mange stjerner giver du? :

msvejstrup:

Hej Martin

Jeg har bygget en forretning op omkring sponsor/reklame fodboldborde. Sammen med min partner har jeg stillet 160 fodbolborde gratis til rådighed ude på de gymnasielle uddannelser. Således har vi fået vores medie ind midt i alle kantinerne hvor fodboldbordene fungere som reklamesøjler.

Sidste år havde vi selv et af vores borde med på en HR messe, hvor det var en stor succes og gav en masse liv omkring messestanden.

Så hvis dit kreative sind kan dreje en konkurrence op omkring spillet på et fodboldbord, skal det være mig en fornøjelse at opstille et af mine borde på Aminos stand ved Iværk 2007. Vi kan endda håbe på at konceptet og idéen omkring dette nye medie kan være med til at inspirere de andre iværksættere.

Der er sågar A1 rammer i enderne på bordet, hvor vi kan smække et par Amino plakater i. Så spiller det 100%

Du kan se et billede af fodboldbordet på http://citrusmedia.dk/?id=183&blnMenuStatus=false

Fang mig på ms@citrusmedia.dk eller tlf.: 26 23 20 20

De bedste hilsner

Michael Svejstrup Olesen

Hej Michael

Tusind tak for dit flotte tilbud. Problemet er at det skal foregå i en 9 m2 stand, så det bliver nok svært ;-)
Men jeg vil sikkert gøre brug af det en anden gang.

Tak for det!

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 07:25

Winum // MindMe.dk:

Jeg synes du skal udlodde et styk opstart af virksomhed.

Der er så mange ressourcer her på Amino. Jeg foreslår, at vi alle spæder sammen til at sponsorere en opstart af en virksomhed. Det foregår ved, at vi hver især byder ind med, hvad vi vil lægge i puljen, som den endelige vinder får.

Det kan være alt fra designarbejde og juridisk bistand til trykning og iværksætterbøger. De Aminoer der kaster noget i puljen, kan du eksponere på standen i form af logo og punchline på en storskærm.

Jeg smider naturligvis en pressemeddelelse i puljen.

Vinderen findes nemt. Det er naturligvis den besøgende, der sælger sin endnu imaginære virksomhed bedst. Jeg melder mig gerne til dommerpanelet ;)

Og mon ikke vi kan køre noget godt PR til Amino på den historie?

"Iværksætterforum forærer virksomhed væk"

Blot en tanke.....

Hej Jan

Det er en rigtig god ide.
Jeg syntes blot at den fortjener mere opmærksomhed end jeg kan nå at give den over de næste 12 dage.
Den skal vi klart lave inden alt for længe, den må vi snakke videre om.
Super ide!!!

Dbh Martin

Fra Horsens
Tilmeldt 2. May 07
Indlæg ialt: 828
Skrevet kl. 08:45

Hvad med at kam kåre de 3 skrapeste aminoer :) alså at man laver nogle sprøgsmål (omkring 5-10 sprøgsmål) der handler om amino, og dem kan man så svare på. Også man vinde nogle fede ting f. eks at nogle forretninger her inde sponsoretere nogle gaver, jeg vil gerne starte med at ligge  3 dvder ud. :D

Hilsen Nicolai Christensen - Reklamebureauet Drive design.

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 08:58

Super idé Hans.

Jamen, så er det vel oplagt at jeg smider en plads i vores Finske Visitkort ® -pulje i puljen Cool.

/Jesper

Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 09:11

Messearrangør Søby Promotion

Tilmeldt 25. May 07
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 09:21

Hvad med at lave et visitkort træ.(symboliserer vækst)

Folk skal aflevere deres visitkort til amino standen og hænge det op, derefter kan du udtrække et, som f.eks. vinder præmier som flinke aminoer har sat på listen ;-) og en E-pusher.

Du får mange besøg, og de fleste vil sikkert bruge tid på at lede efter nogen de kender mellem visitkortene.

~Malene

Messearrangør Søby Promotion

Fra Århus
Tilmeldt 3. Sep 07
Indlæg ialt: 25
Fra  Bevco.dk Skrevet kl. 09:22

Hej Martin

Tak for dit svar.

En rigtig iværksætter gir som udgangspunkt ikke så let op. Jeg tænker at konkurrencen omkring bordfodbold skal overvejes en ekstra gang.

Et bord fylder 1,30 meter i længden og stiller vi det på kanten af messestanden så den ene side med stængerne peger ud mod gangen, vil du se at bordet med 4 spillere omkring fylder 1,30 x 1,30 m. I alt 1,69 m2 af standen.

Jeg skal ikke gøre mig klog på hvordan standen er indrettet, men ud fra ovenstående vil jeg lade dig vurdere muligheden igen.

/Michael

www.bevco.dk - Fadøl, Vin, Spiritus, Øl, Vand og Mixer - DK´s største udvalg online med dag-til-dag levering i hele landet.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:41

Jesper Norbøll:

Super idé Hans.

Det var nu Jans idé, men den er ganske rigtigt glimrende.

mvh Hans

Fra Aabenraa
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 589
Fra  ABAKOMP ApS Skrevet kl. 10:00

Winum // MindMe.dk:

Jeg synes du skal udlodde et styk opstart af virksomhed.

Jeg er selvfølgelig også med , nu har Sune allerede tilbudt webhosting og mail, men mon jeg kke kan smide noget andet ind. Jeg finder lige ud af noget.

Hvad med 1 DK + 1COM + 1EU domæne efter eget valg? + DNS hosting med eget brugerinterface. Bare en tanke. 

Mvh 

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 10:11

Super ide I har jer her;)

Gode ting I kommer med, som I vil ligge i puljen - men hvad nu, hvis "vinderen" vil lave sig et offline-produkt? Så har han/hun jo ikke meget at bruge alle de produkter, som vi kan give:)

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Side 4 ud af 9 (82 indlæg)