det er en lærer som er en af mine venner som snakkede om det at de har haft det oppe på komunalt møde og var nu kommet til skolemøde. så andet ved jeg ikke... men er vi kommet til der hvor folk begynder at snakke om det... syntes jeg da det er flot om det så bliver et emne under nået iværksætter timer eller hvad de vælger at kalde det... må vi jo se... for mig gør det ikke nået.. men syntes absolute at det er nødvendigt... syntes du ikke???
der er for mange firmaer som kommer til hele tiden... og mange dør igen. eller forsvinder ... så er det meget godt at man ligsom ved hvad som er vigtigt at man skal gå efter... for som det er nu.. ja så er det fordi man gerne selv har prøvet hvad som er godt og hvad som er skidt... og det koster at gå ind i det forkerte. både tid og penge. og venskaber for den sags skyld. jeg ville have det rigtigt dårligt hvis jeg havde tilmeldt nogle venner og firmaet forsvandt... så jo syntes det er vigtigt at man har nogle kurser eller emner i skole eller nogle form for uddannelse. bare de er der... og folk får lov til at snuse til det. så kunne det også være at man kunne undgå links og dårlige indlæg som de det andet som er blivet skrevet her
|
Ronnikc:Jeg har nu aldrig brændt fingrene.
Jeg kunne simpelhent ikke finde på at deltage i den slags.
Hvis du ser på matematikken bag konceptet, så må det være indlysende for enhver at der er noget galt.
5 folk der rekrutere 5 folk der rekrutere 5 folk - Allerede i 8. led er du oppe på 390.625 sælgere. (eller 10% af arbejdsstyrken i Danmark)
Men selvfølgelig er den sidste idiot ikke født endnu...
hvorfor aftaler du ikke et møde med mig så skal jeg vise dig hvordan det virker...
for det er ikke nået med at 5 - 5- 5 osv som du skriver der... det handler ikke om at folk tilmelder folk... det handler om at folk køber nået... har jeg jeg 100 kunder på en måned som køber for 1500 kr... det bliver 150,000 kr i min forretning på en måned. . hvilken ikke er unormalt for en normal hustand i hverdags produkter. tandpasta, shampoo, pasta, kosmetik, telefoni, crem, kosttilskud, vaskepulver... og hvad de nu ellers har som vi alle bruger på en den eller anden måde. så tjener jeg ca 10-15,000 kr i måneden.... på min konto. 100 folk er da ikke 10% af arbejsstyrken i danmark.
så igen... du har altså igen bare læst negativt og taget det til dig i stedet for at sætte dig ordenlig ind i hvordan man får en bonus, som kunde eller sælger