prøv nu at se på dit eget forbrug inden du udtaler dig... jeg bruger personligt for mit telefoni 600 kr alene på mobilen... så kommer det vi ringer for på fastnet oven i...jeg har hørt fra familie som har et forbrug på over 3000 kr i telefonregning pr måned... kan kun sige det er godt det ikke er mig... jeg ved ikke om du gør rent.. så nej dette er heller ikke særligt meget... tænk på dit helbred. lige så vel som du tænker på miljø.' alle vores produkter er miljø testet... og fået FN´s miljø pris... så det er der vist tænkt på. jeg snakker ikke kun EN slags rengøringsmiddel men alt med rengøring at gøre... og det er som klude, børster , og hvad man nu ellers bruger.. så her kan du absolute ikke sætte finger på nået... og nej... prisen er ikke dyre.
men det er da fint nok hvis du kan få dit hverdagsforbrug ned under 500 kr... tror jeg bare ikke helt på... prøv at regn på det... lad os sige du køber en tandpasta,,, ca 30 kr... du skal have nået tøj gennemsnit set på hele året. 200 kr pr måned. du skal gøre lidt rent... 50 kr pr måned... du kan ikke engang få en flase jes for den pris... men ok. du ringer måske for 100 kr pr måned... du har taletid... så du kan styre det. du skal lige ned i supermarkede og handle lidt... du tager nok bilen... 200 kr på en måned. en med bus 50 kr. kan du nødes med dette her.... UDEN mad. for du må jo helst ikke gøre rent. da du ikke har købt klude, viskestykker osv... så bliver din månedlige udgift ca 580 kr... det er også ok. |
MLM er det ikke bare pyramidespil gemt bag et produkt?
|
Det troede jeg jeg gjorde.
Min var på knap 700 sidste måned men dét er for meget. I dét øjeblik nogen har et mobilforbrug på 200 kroner kan de lige så godt købe en ny telefon med 6 måneders bindingsperiode inkl. forbrug. Hvordan kan Amway være en fordel? Hvad er minutprisen? Jeg kan få prisen ned på 59 øre pr. minut som privatforbruger hos et eteableret selskab.
Bladr et par sider frem. Du vil finde at de dyreste rengøringsprodukter koster 30 kroner stykket til normalpris, men der er 50% at spare ved at købe 2 som i din familie med 2 voksne og 2 børn (og som i dag køber ind 1 gang om måneden hos Amway). Opvaskemiddel koster 10 kroner, klude: 30 kroner for 40 stk, Arial til cirka 1 krone pr. vask. 150 kroner om ugen på rengøringsmidler svarer til at bruge 2 hele dunke med Ajax, en hel dunk rengøringsmiddel, en hel pakke engangsklude med 40 stk. Og så har du stadig mellem 50 og 75 kroner tilbage. Selvom man gjorde rent hver eneste dag ville det jo være svært. For dit budget på 100 kroner på pasta kan man få 16 pakker i Bilka, op til 8 kilo!!! Der svarer til at familien æder pasta hver anden dag i en måned. Velbekomme.
Jeg kunne aldrig drømme om at gå i Amway tøj og bruger mere end 200 kroner om måneden på tøj. Kunne du ikke poste en reel bestillingsseddel du har modtaget som matcher ovenstående? Så kan vi også se hvilke produkter kunden har bestilt på Amways side. Du behøver naturligvis ikke fortælle hvem der har bestilt dem. |
igen et indlæg her som beviser du intet ved om amway... og heller ser hvad jeg skriver.. så skulle det være du skulle gå over til amway telefoni... (vi samarbejder med det firma som hedder telenordic... og de tilbuder telefoni for 39 øre min, www.next.dk der ud over tjener man selv på, når man ringe... eller hvis andre ringer... så det er da billigere end det du har der i hvertfald.)
Bladr et par sider frem. Du vil finde at de dyreste rengøringsprodukter koster 30 kroner stykket til normalpris, men der er 50% at spare ved at købe 2 som i din familie med 2 voksne og 2 børn (og som i dag køber ind 1 gang om måneden hos Amway). Opvaskemiddel koster 10 kroner, klude: 30 kroner for 40 stk, Arial til cirka 1 krone pr. vask. (jeps... jeg kunne også finde steder hvor tingene er dyrere... du kan handle alle dine varer i aldi eller netto hvis du vil. )
For dit budget på 100 kroner på pasta kan man få 16 pakker i Bilka, op til 8 kilo!!! Der svarer til at familien æder pasta hver anden dag i en måned. Velbekomme. (du har stadig ikke læst hvad jeg har skrevet... utroligt at man kun kan se hvad man selv vil... men det er da ok hvis du kun vil spise pasta når du laver mad... men jeg bruger altså også salt og paper, ketshup, pastasouce osv... men det gør du måske ikke... også ok... du skulle jo heller ikke over de 500 på en måned. kan kun sige det er godt du ikke skal lave mad til mig eller min familie... så nej 100 kr på en måned. er ikke meget.)
150 kroner om ugen på rengøringsmidler svarer til at bruge 2 hele dunke med Ajax, en hel dunk rengøringsmiddel, en hel pakke engangsklude med 40 stk. Og så har du stadig mellem 50 og 75 kroner tilbage. Selvom man gjorde rent hver eneste dag ville det jo være svært.
når jeg snakker renøring sage jeg 500 kr i måneden.... har du prøvet at vasketøj???? og det indebære, vaskepulver og vaskemiddel prøv at reng på den udgift. pr måned for en standart familie med 2 børn. og kom nu ikke og sig 50 kr pr måned... for så ved jeg du ikke har børn. der ud over kommer rengøringstingene. rengørinsmidler, handsker, og hvad man nu ellers bruger.. man skal vaske op. sæbe, jeg købte selv FØR for 200 kr om måneden kun til vask at tøj... nu efter jeg er kommet i amway er mit forbrug kun 120 kr. så det er vel godt nok ...
men kunne da være sjovt at se dit forbrug... for nu satte jeg mit lavt... det har du nu skrevet lange indlæg op herinde at det er alt for meget... det kan være nogle penge ikke lige er under den rigtige som jeg har sat det... og hvad så... om det er 500 til telefon eller 300 til vaskepulver... er sku lige meget det er penge som bliver brugt... og det var det vi snakkede om
og du syntes at jeg satte det for hørt.. og så kommer du selv med en telefon regning på 700 kr.... så mangler du også kun 1300 kr for at komme ind under en standart families forbrug,,, selv om du helt sikkert ikke har børn... hvad jeg kan forstå
|
Jeg kunne aldrig drømme om at gå i Amway tøj og bruger mere end 200 kroner om måneden på tøj.
hi hi.... tror du at der står amway på ryggen eller hvad.... så er du da tosset... det er helt alm tøj... det er igen en samarbejdspartner amway har man køber igennem amway hjemmeside... og så får man point. det er altså helt andre firmaer... som laver reklame igennem amway... og det tjener vi også på når folk kommer i gennem der...
|
De 39 øre er udelukkende en minutpris der gælder når man ringer til Nexts andre kunder. Til andre udbydere som f.eks. TDC, Telia og Sonofon er prisen 75 øre per minut. Derudover betales 25 øre i opkaldsafgift og pr påbegyndt minut. Det er et dyrt telefonselskab - Telmore er billigere uanset hvordan du kombinerer pakken. Vil du ikke poste en bestillingsseddel på varer til familien for 1.500 kroner. Så kan vi se hvad de helt konkret får for pengene. |
da det ikke er mig som tager i mod folk bestillinger, er det mig umuligt... derfor jeg har skrevet en familiens ca forbrug... pr måned... de kunder man har bestiller direkte til amway... og amway sender varer direkte til post addressen. det er det jeg holder mig til... og jeg kan se at ved at vores familie køber igennem amway... så spare vi både tid og penge...+ vi har muligheden for at tjene lidt. lidt større bonus her end nede i daglig brugsen
men lad os snakken ligge,,, for du er så negativs indstillet at lige meget hvilken pris jeg vil finde frem til dig... ja så er det altid muligt at finde nået som er billigere.... præcis som du har gjort... men det er absolute også muligt at finde steder hvor det koster mere. men har man lyst til at være tilbudsjager er det også ok. |
Der er tidligere i denne tråd blevet nævnt at 22% af al handel i USA foregår gennem mlm. Er der nogen der kan komme med en kilde til dette? |
|
Jeg har lidt svært ved at få deres statestik til at give mening. Men om ikke andet så er der tale om personligt salg, hvor detail handlen (og garanteret en hel masse andet) ikke er inkluderet. Den statestik de har fra 2005 siger at der er en omsætning i direct sales på 30 mia $, det er vel ca. 10% (meget højt sat) af hvad WallMart omsætter for. Og det ligger givetvis en hel del under 1% af salget i USA samlet (jeg vil umiddelbart tror at det er væsentlig lavere, men jeg skal bruge lidt for meget tid på at finde empiri hvis jeg skal kunne underbygge det). Så jf. den statestik der er er blevet henvist til, er det at sige at 22% af salget i 'USA foregår gennem mlm virksomhed vist meget tæt på at være en løgn. Hvis vi skulle definere udtrykke "salg" meget bredt vil denne svare til de 14.000 mia$ og der kan man jo roligt sige at 30mia $ ikke engang kan registerers.
Peder |