Jeg lukker nu ikke flere bloggere ind, jeg skal lige tænke det her igennem. |
Jeg er både enig med McNally og DeMib
Jeg synes der skal være en ens struktur, så vores blogs bliver bundet sammen. Men derfor ser jeg ikke nogen i vejen for at man kan vælge mellem nogle forskellige baggrundsfarver, evt. også et logo, hvor størrelsen er betegnet - eller så skal I selv have lavet et system, der gør det muligt at lave brugernavnet med en specielskrift, når man har oprettet sig en blog.
Dog tror jeg også at et nyt område som Amino Blogs skal overvåges en del i starten, ligesom der er spammere i forskellige fora, er der også i blogs, og ikke kun i kommentar-feltet. Nogen vil sikkert oprette sig en bruger og oprette 1 indlæg, hvor der måske står "Min fantastiske side www.X.dk" og så er det det, det vil ikke gavne nogen amino-bloggere at have sådanne indlæg liggende.
Derudover skal vi nok heller ikke selv have mulighed for at afvise/godkende kommentarer, da det ikke er alle der vil kunne tåle at få lidt kritik på ders indlæg - dog skal der selvfølgelig være nogle guidelines, så man ikke bare skriver noget, for at skrive noget.
Men ellers kan jeg godt se det smarte i en Amino blog - jeg vil nok bruge den fremfor min egen, da jeg ikke har fået taget mig sammen til at få den udbredt.