Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino Blogs

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)
Fra Farum
Tilmeldt 9. Dec 06
Indlæg ialt: 1044
Skrevet kl. 20:21
Hvor mange stjerner giver du? :

NickN:

Birgit - Min-mave.dk:

6. En mulighed der kunne arbejdes videre med var også at lave f.eks. en konkurrence mellem de blogs der bliver opdateret jævnligt. 

Det vil ikke gavne nogen, at lave en konkurrence for at være aktiv i sin blog. Det eneste det medfører er overarbejde til administratorerne - da mange vil misbillige det, og dermed bare skrive "I dag stod jeg  op og gik  en tur, tak for i dag" etc. mange ville tilmelde sig for at få del i konkurrencen, og dermed ikke ville være interesseret i det seriøse indhold vi prøver at holde på amino - og derudover er det ikke en gang sikkert at de er iværksættere.

Jeg synes ikke vores skriverier skal belønnes med en bonus eller en godte. Vi skal skrive fordi vi har noget på hjerte, og ikke fordi vi vil have en plade chokolade

Det kan jeg - efter nærmere eftertanke - kun give dig ret i :-)

Birgit

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 21:18

Få lavet et ordentligt standard design og bank derudaf ... jeg har godt nok stylet min lidt - men kun fordi det standard var alt for grimt og ugennemarbejdet...

Så længe man selv kan lave undersider, som bliver vist over den normale standard navigation osv ... så er jeg in game. Glæder mig til at blogge jer i knæ.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 09:42

Kan vi ikke få fjernet de feeds fra Erhvervsbladet under blog oversigten? Det er sgu en smule træls at se på.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra 7100 Vejle
Tilmeldt 25. Apr 06
Indlæg ialt: 1337
Skrevet kl. 10:46

Henrik R:

Brian Frænde - InMoto Reklamebureau:

Nu var jeg selv inde at foreslå det med at man skulle have mulighed for at designe sin blog ud fra egne ønsker - den vil jeg så gerne lige have lov at trække tilbage igen, og slutte mig til DeMib og de andre..

Det med at designe bloggen er meget sjovt, men ikke det man kommer efter her på Amino. Det er indholdet og det faglige (Er i hvert fald min opfattelse?).

Derfor tror jeg faktisk ikke det vil gøre noget, at der er ét overordnet design på de forskellige blog's, uden at man har mulighed for at ændre så meget. 

Så er vi sikre på at der er overblik og genkendelighed, samt det gør det nemmere at læse og forstå budskabet.

- Dog skal der selvføligelig være mulighed for at man kan indsætte lidt billeder, osv. af sig selv, og logo osv.. For at man kan genkendes som den virksomhed man også er herinde som. 

Jeg tror egentlig vi er meget enige. Det er nok kun de små detaljer, der kunne sætte et personligt "grafisk" præg, vi gerne vil ha' mulighed for og ikke store designmæssige udstillingsvinduer.

Lige præcist ;) :. 

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 13:51

Kristian Sørensen - cygnet:

Kan vi ikke få fjernet de feeds fra Erhvervsbladet under blog oversigten? Det er sgu en smule træls at se på.

De er væk, det var bare for at teste om man kunne :-)

Dbh Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:26
Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 21:30

Jeg ved ikke om det er et generelt problem - men jeg ønskede lige at kommentere på en blog - men kunne ikke:o

Er det en bug? eller er der en kringlet vej frem til at kunne kommentere;)

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:33

Det skulle meget gerne virke, hvad skete der?

Dbh Martin

Fra København
Tilmeldt 23. Apr 07
Indlæg ialt: 519
Skrevet kl. 21:37

Det virkede også i eftermiddags - men nu får jeg blot en boks med teksten:

Kommentarer

Ingen Kommentarer

Med Venlig Hilsen
Nick Nørgaard

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:41

Jeg har lige prøvet på Amino bloggen og det virkede fint.

Hvilken blog har du problemer med?

Dbh Martin

Side 4 ud af 5 (47 indlæg)