Som du kan se i menubaren, så er der kommet et punkt der hedder "Blogs".
Der kan du snart få din egen Amino Blog, som jeg nok skal sørge for at markedsføre grundigt.
Tanken er at vi nu alle kan have vores eget lille område på Amino, hvor vi kan vise billeder, fortælle om hvordan det går med forretningen m.m. og så selvfølgelig få en masse kunder over på din egen e-butik eller hvad du nu laver.
Blogs er i beta lige nu og alle læsere af Amino Nyhedsbrev er blevet inviteret som betatestere. Hvis du selv vil prøve, så meld dig til Amino Nyhedsbrev, så kan du komme med i næste runde.
Og hvis du tænker: Hvorfor skulle jeg have en blog hos Amino, jeg kan da lave den selv og søgemaskineoptimere den og få alle de besøgende selv". Så har du helt ret, det kan du sagtens og det skal du da også bare gøre. Men hvis du har den på Amino, så vil du få del i de rigtig mange Amino Besøgende, som du så kan lokke over til dig selv og malke for hver en femøre :-) Tanker en nemlig, at når der er blogs nok, så skal der hele tiden være en oversigt over de bedste og seneste blogindlæg og den bliver placeret et prominent sted på Amino og jo flere der kommenterer dine blogindlæg, jo flere point du får, des længere får dine indlæg lov til at stå på oversigten.
Så abonner på Amino Nyhedsbrev, så kan du komme igang en af dagene.
Dbh Martin