Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGES Råd til Thailand rejse jul / nytår 2013

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra København N
Tilmeldt 9. Aug 12
Indlæg ialt: 44
Fra  CT Invest Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :

TommysGirl:
Jeg vil gerne tilbage en dag, men næste gang bliver det nordpå hvor folket og naturen ikke er ødelagt og det hele er lidt mere autentisk.

Alt er dyrere dernede i Highseason (vores vinter), men det er stadig billigt i forhold til herhjemme. 
Et rigtig godt sted at tage hen er en ø der ligger forholdsvis tæt på Bangkok som hedder Koh Chang. Og nej man skal ikke tage til nord Thailand, for at finde paradis som ThommysGirl skriver! (Aldrig stol på en der har holdt en måneds ferie i sexturisthelvedet Pattaya!)   ;)

Øer som Koh Chang, Koh Phangan, Koh Tao og eventuelt Koh Samui er helt klart værd at se, hvis i vil have bountystrande og smukke omgivelser. 

Bare lige et par ideer ;)

Held og lykke med det  

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle

Tusind tak Big Smile

Jeg vidste der var mange berejste Aminoer der kunne hjælpe Smile

Det virker jo umiddelbart som et rigtig dårlig valgt tidspunkt at tage afsted jul/nytår til Thailand.

Nogen der ved om det vil være billigere at tage til fx Indien eller andre eksotiske rejsemål i samme tid?

Grunden til at jeg efterspørger jul / nytår er at det er nemt at hive 14 dage ud af kalenderen rent arbejdsmæssigt...

Hilsen Morten

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg skal selv afsted til Thailand her over jul og nytår sammen med familien. Turen bliver dog ikke som de plejer at være at besøge en masse, da vi har en lille dreng på 1 år. Så det bliver bare at slappe af på hotel og stranden.

Hvis du kommer forbi koh chang så giv et kald :)

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Alexander R. B | Freelance Grafiker:

Jeg skal selv afsted til Thailand her over jul og nytår sammen med familien. Turen bliver dog ikke som de plejer at være at besøge en masse, da vi har en lille dreng på 1 år. Så det bliver bare at slappe af på hotel og stranden.

Hvis du kommer forbi koh chang så giv et kald :)

Hej Alexander

Jeg har selv en på 3 så vi skal heller ikke se så meget - ren afslapning og hygge :)

MÅ jeg spørge hvem du har booket hos, pris osv? Evt. igennem en PM hvis det er bedre....

Hilsen Morten

Tilmeldt 29. Jul 10
Indlæg ialt: 1362
Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

WideEyes.dk & AAimport.dk:

Hej alle

Tusind tak Big Smile

Jeg vidste der var mange berejste Aminoer der kunne hjælpe Smile

Det virker jo umiddelbart som et rigtig dårlig valgt tidspunkt at tage afsted jul/nytår til Thailand.

Nogen der ved om det vil være billigere at tage til fx Indien eller andre eksotiske rejsemål i samme tid?

Grunden til at jeg efterspørger jul / nytår er at det er nemt at hive 14 dage ud af kalenderen rent arbejdsmæssigt...

Hilsen Morten

Tag til filipinerne i stedet for, en tur forbi Puerto Galera med dykning og RIGTIG uspoleret bounty ø ferie. Thailand er turistet alle steder.
Fra Chiang Mai
Tilmeldt 23. Nov 09
Indlæg ialt: 97
Skrevet kl. 19:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, 

Bali,Filippinerne,Malaysia, Cambodia men ikke Indien :-) 

Holdte jul/nytår i Goa sidste år, slet ikke min stil, vil formuler det sådan at hvis du ikke går så meget op i mad eller hvordan du bor, men gerne vil nyde en hippie stil med en masse russer så tag til Goa, ellers så dont! 

Go sommer!

// jonas    

Fra Fredericia
Tilmeldt 21. Dec 08
Indlæg ialt: 679
Fra  Asia Property Innovation Co. Ltd. Skrevet kl. 08:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag du bare bare til Thailand Morten. Er det det I vil, så gør det da og ja, mange hoteller er dyrere lige omkring jul, men langt fra alle. Maden koster det samme hele året rundt, langt de fleste steder, så lad jer ikke afskrække. De store hoteller charger typisk en 10-50% ekstra fra ca d. 19/12 til ca 2-3/1, men hvis ikke man vil betale den merpris, så vælg da bare et af de maaange andre mindre hoteller, som ikke charger ekstra i den periode. Der er masser af muligheder, så er det Thailand I har lyst til, så tag da herned Wink
 
Dbh fra Jørgen 

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 20:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Morten, ja dit indlæg er nogle måneder gammelt men jeg smider dig lige et link til min egen lille hjemmeside om Thailand. Der er langt fra alt på siden men den er lavet for at gøre det lidt overskueligt; ankomst, sted at bo, komme rundt, spise osv.

Skriv endelig hvis du vil have mere detaljeret.

Tilmeldt 17. Mar 13
Indlæg ialt: 169
Skrevet kl. 20:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Fra København
Tilmeldt 15. Jan 10
Indlæg ialt: 775
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Meget korte tanker fra min side: Undgå Phuket. Det er klamt: for mange turister, for mange prostituerede _overalt_ og dyrt i forhold til resten af Thailand.

Jeg bygger verdens første "Invoice Management Platform" hos Likvido.

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)