Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

SØGES Råd til Thailand rejse jul / nytår 2013

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 8. Oct 10
Indlæg ialt: 94
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Da jeg står og skal finde billeter til Thailand i samme periode, tillader jeg mig også lige, at ruske lidt op i denne lidt gamle tråd.
Jeg har meget lidt erfaring med at booke flybilleter og har tilsyneladende dummet mig gevaldigt ved at vente for længe.

Mit problem/dilemma er at jeg for første gang tjekkede priserne for ca. 2 måneder siden og fandt flybilleter til 7500 kr. t/r med en rejsetid på ca. 13-16 timer. Det synes jeg var en helt fair pris. Men den ene måned tog ligesom den anden, og nu kan jeg ikke finde rejser med så kort rejsetid, og priserne er omkring 12.000 t/r. Jeg tænker at det er fordi der nu kun er 2 måneder til, meeen hvis jeg søger samme dato'er i november kan jeg finde billetter til 4500 kr. t/r. Derfor må det i høj grad have noget med sæson at gøre. 

Jeg er meget i tvivl om jeg gider give 12.000 kr., for en ydelse der kun kostede 7500 for et par måneder siden med kortere rejsetid.

Jeg synes det hele er lidt sært, for når jeg søger fra momondo og expedia og hvad de ellers hedder får jeg hele tiden forskellige priser, selvom jeg gentager en søgning med få minutter i mellem. Det er som priserne er mere flydende end hos vistaprint! De sidste par dage er det kun gået opad med priserne.

Nogle gode råd til hvordan man sikre sig flybilletter billigst muligt? Nogen man kan ringe til? Eller er lærestregen bare at man skal være ude i god tid?

 

Side 3 ud af 3 (21 indlæg)