Helt ærligt, mener du virkelig at det er der man skal angribe manden, 110% bruges da af 1 mia virksomheder, selv toyota (112%) det er jo ikke noget man skal lægge noget i. |
Lige for at runde mine oplevelser af med Troels Hansen / Trofo, så mener jeg at uanset hvor dyrt / billigt man sælger sig selv eller sine løsninger har man jo en forpligtigelse til at levere. Kvaliteten kan så evt. afspejle prisen i forhold til at give 10 x så meget andetsteds. Jeg havde før nævnte udgangspunkt, da jeg kun skulle bruge en simpel side uden noget fancy java, flash etc.
Så jeg forstår ikke helt at man skulle have den skepsis som bliver omtalt?
Hvis man sælger en ydelse som enten privatperson eller erhvervsdrivende er det som tidligere nævnt i tråden direkte svindel hvis man tager sig betalt forud uden at levere den bestilte ydelse og bagefter nægter at anullere handlen og betale penegene tilbage til kunden.
Uanset hvordan man vender og drejer det, er det her leverandøren der er skurken og ikke kunden.