Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Advarsel mod Trofo.dk

Side 6 ud af 8 (73 indlæg)
Tilmeldt 13. Mar 06
Indlæg ialt: 135
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Business,

Jeg kan sagtens følge dig, og evt. andre som ser lidt skævt på Trofo.dk, det skal der ikke herske nogen tvivl om.

Det er også derfor jeg tilbyder alle Aminoer, der gerne vil have lavet ting hos mig at jeg tilbyder dem gratis designudkast, så de kan se om jeg leverer varen eller ej.

Men jo alle programmeringsogpaver har vi sorteret fra, så vi kun leverer grafiske løsninger samt simple hjemmesider. For der har ikke været styr på tingene tidligere på programmeringsdelen, og det er den vi har tabt en del kunder på, desværre. Derfor er den del nu sorteret fra i virksomheden.

Som sagt skal du være velkommen til at kontakte mig, hvis du skal have lavet noget. Og så laver jeg gratis designudkast til dig indtil du er tilfreds. Så kan du jo selv teste mig (trofo) af :)

Fra Aalborg
Tilmeldt 19. Oct 06
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 12:39
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Nu vil jeg, set i tråden tone, komme med en positiv oplevelse med Trofo,dk, for det skal også have sin ret.

Trofo.dk har lavet logo, samt visitkort design for min virksomhed, og det har jeg været fuldt ud tilfreds med.
Jeg har ligeledes henvist en anden kunde til trofo, der også har lagt en ordre ved dem.
Jeg skal også gerne gøre det igen, idet jeg ikke har noget at pege fingre af for mit vedkommende.

Blot mit input, der skal jo også være plads til positivitet.Big Smile

Mvh
Christian

Mobil Massage Aalborg - Massage når DU har tid.

Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 376
Fra  SEOVIS Skrevet kl. 12:46

Trofo (Troels) - Jeg vil på sæt og vis erklære mig enig med Business. Omvendt synes jeg, at det er flot, at du vil prøve at genvinde/vinde potentielle kunders tillid ved at arbejde gratis. Håber ikke for dig, at det giver bagslag, for det kan da blive vanskeligt at styre. Jeg vil ønske dig al mulig held og lykke med at få en reel forretning op at stå.

Tilmeldt 5. Jan 07
Indlæg ialt: 71
Fra  T3CMS Skrevet kl. 17:39

Hej Trofo

Nu er det jo desværre sådan er der skal mange gode kunder til at holde forretningen kørende, men kun en eller få utilfredse til at "ødelægge" den :-(
og oftes så er det jo de utilfredse kunder som skriver indlæg i forum og ikke de glade kunder..

Håber du får skuden på ret køl og de glade kunder vender tilbage og skulle du få brug for en underleverandør til de lidt større løsninger med ønske om CMS etc. er du altid velkommen til at slå på tråden :-)

Best regards – Med venlig hilsenJesper Nielsen
Konsulent

T3CMS
Frederikssundsvej 129
2700 Brønshøj

Tel: +45 70 25 00 22
Mob: +45 22 20 75 27
Web:
www.t3cms.dk
Mail:
info@t3cms.dk

WWW.T3CMS.DK
”TYPO3 er ud af flere end 500 typer af CMS blevet valgt som nr. 1 i
følgende 2 kategorier: FLEXIBILITY og BUILT-IN APPLICATIONS.”

”Typo3 er en fantastisk god CMS-løsning, og det er imponerende, at et så omfattende stykke software
kan erhverves ganske gratis, når tilsvarende løsninger let kommer op i 100.000 kroners-klassen.”

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 7. Jun 07
Indlæg ialt: 1947
Skrevet kl. 18:54

Hej Typo....

Har du overvejet en mindre signatur?Big Smile Dine indlæg fylder en hel side uanset hvor lidt du skriver...

Nu kan det snart være nok..... ;o)

Tilmeldt 17. Apr 07
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 08:55

Lidt opfølgning på tråden:

Trofo har returneret det beløb jeg havde indbetalt. Samtidig har jeg valgt ikke at bruge det design han havde lavet, det er vel et eller andet sted det mest rimelige.

Til gengæld har jeg fundet en rigtig seriøs samarbejdspartner. Han har på 5 dage fået en rigtig fornuftig side inkl. CMS op at stå. Det er jeg imponeret af. Der har godt nok også gået en del mail til, men det er jo ikke så galt når resultatet blev godt. Han er kritisk, og faglig stolt, og siden endte et helt andet sted end jeg havde forestillet mig. Men, det er altid godt med en der tør sparke lidt til tingene!

Han opstillede lynhurtigt en plan med deadlines på, og indtil videre er han foran hans egen deadlines. Det kan man da kun være tilfreds med.

Når projektet er afsluttet vil jeg skrive mere om hvem han er, og hele forløbet, for som tidligere nævnt i tråden, skal de gode oplevelser helt klart også frem.

Mvh

Jakob

Tilmeldt 21. Mar 06
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:53

Jamen jeg vil så gerne tilslutte mig forsamling som desværre har haft uheldige oplevelser med Trofo.

Jeg søgte på et tidspunkt samarbejdspartnere her på siden og heriblandt var Troels fra Trofo. Inledningsvis synes jeg egentlig han virkede helt fin og svarede hurtig på mails osv. Jeg videreformidlede et par af hans løsninger. Første gang var betjeningen tip top! Hurtig levering af hjemmeside og visitkort, no problemo! Behjælpelig med redigering osv.

Jeg havde bestilt et domæne og webhotel hos One.com, men Troels kunne ikke få sit system til at virke med det, så han spurgte om det var ok at redirecte det til et andet domæne hvilke vi gav grønt lys for.. Siden var oppe! :)

Men.......... Pludselig en dag sker der så det at siden er nede.. Jeg prøver forgæves 14 dage at få fat i Troels uden held. Herefter skriver jeg kort og godt at jeg ser mig nødsaget til at sætte en advokat på sagen såfremt jeg ikke hører fra ham. Så sker der noget! Troels vender tilbage med den tidligere nævnte smøre med flytning, tlf. osv. Og da jeg beder om en forklaring på hvor siden er blevet af, så kan han kun sige at han havde en programmør som åbenbart havde designet og taget siden med sig... Da jeg er typen der prøver at finde løsninger istedet for problemer snakker jeg med min kunde og Troels tilbyder at sætte en ny side op til halv pris, hvilket vi går med til. Troels siger at han vil sætte en hurtig side op i HTML og herefter i CMS

Nu er siden så for et par måneder siden kommet op i HTML versionen, hvorefter Troels igen er forsvundet under jorden.. Både jeg selv og min kunde har forsøgt at kontakte Troels gentagne gange for at få cms systemet og login hertil uden held...

Nu har jeg så i dag sendt endnu en mail, (for gud ved hvilken gang) hvor jeg beder ham sende mig login hertil, så må vi se om han svarer her hvilket jeg dog tvivler på...

Jeg synes det er helt fair at lave en tråd som denne som kan advare andre aminoner om den oplevelse som ret mange af os rent faktisk har haft med Trofo Troels. Jeg synes dog samtidig det er ærgerligt at det skal komme så langt, men af det jeg kan se herinde har alle andre også givet ham lige lang snor at køre på... Så er der ikke så mange muligheder.

Om en uge udløber min tålmodighed for sidste gang så og jeg overgiver sagen til en advokat som så må tage sagen derfra....

Så Jakob jeg vil meget gerne have et link til din nyfunde webmand hvis jeg må?

Fra Havdrup
Tilmeldt 9. Dec 05
Indlæg ialt: 18
Skrevet kl. 13:25

Har ligeledes haft en lidt kedelig oplevelse med Trofo.dk.

Kontakter ham angående udarbejdelse af visitkort og et 8 siders katalog. Der forefindes design osv. på det hele, men det skal laves i Illustrator. Intet problem, leveringstiden afhænger af hvor længe vi er om at give feedback/korrektur, han tager opgaven. Sender materialet til ham d. 16/7, han har modtaget dagen efter og siden hører jeg intet, på trods af tlf-svarer beskeder og mails.

Tre uger senere skriver han så (efter at jeg har fortalt ham at jeg agter at beskrive sagsforløbet på Amino), at han har været på ferie og har fået nyt job pr. dd., og pga. tidspres takker de nej til opgaven. Ud fra egne erfaringer og dem jeg kan læse mig til, virker det som om at Troels ikke er seriøs nok til opfylde de forpligtelser han påtager sig i trofo.dk...

Henvendte mig efterfølgende til www.holmart.dk der var hurtige til en rimelig pris.

Casper
www.Smagen-af-Danmark.dk

Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 09:17

Jeg vil lige lave en opfølgning på tråden her, da der siden mit indlæg er sket en udvikling i sagen.

Umiddelbart efter mit indlæg her i tråden henvender Troels sig og tilbyder at lade handlen gå tilbage og tilbyder desuden et gavekort til Trofo. Jeg skriver så flg. tilbage:

1: Jeg ville jo helst om han bare kunne lave hjemmesiden, da det trods alt er det jeg var ude efter.

2: Et gavekort et meget godt, men hvis ikke man kan få fat i den forretning hvor det skal bruges hvilken værdi har det så?

Udfaldet bliver så at vi bliver enige om at han får endnu en chance for at lave siden + at jeg får gratis opdateringer af hjemmesiden i fremtiden. Tja... Kald mig bare dum og naiv, for det har jeg da fundet ud af at jeg har været.. Forløbet er nøjagtig det samme som sidste gang og som i andre også har oplevet. Så bliver der i 1 måned ikke svaret på mails. Så endelig tikker der et svar ind efter mail nr. 10: Jeg har været på ferie osv....

Så er bægeret altså fuld og jeg beder om at lade handlen gå tilbage. Her bliver der heller ikke svaret i en rum tid. Så jeg er faktisk på nippet til at give sagen videre til en advokat hvilket jeg også skriver til Troels. Så tikker der hurtigt en mail ind: Jeg har været syg osv...

Nå, men hvorom alting er så har jeg i går fået handlen tilbageført og pengene igen.

Jeg vil bare sige til alle der søger efter en webmand/partner

HOLD JER FRA TROFO!! -Mere useriøs forretningsmand har jeg ikke oplevet.

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 15:47

Anders Christensen:

..uanset hvad vil komme af med penge til advokat om man vinder eller ej.

Taber betalet sagsomkostninger og dermed også vinderens advokat, så vidt jeg ved ihvertfald

Side 6 ud af 8 (73 indlæg)