Jamen jeg vil så gerne tilslutte mig forsamling som desværre har haft uheldige oplevelser med Trofo.
Jeg søgte på et tidspunkt samarbejdspartnere her på siden og heriblandt var Troels fra Trofo. Inledningsvis synes jeg egentlig han virkede helt fin og svarede hurtig på mails osv. Jeg videreformidlede et par af hans løsninger. Første gang var betjeningen tip top! Hurtig levering af hjemmeside og visitkort, no problemo! Behjælpelig med redigering osv.
Jeg havde bestilt et domæne og webhotel hos One.com, men Troels kunne ikke få sit system til at virke med det, så han spurgte om det var ok at redirecte det til et andet domæne hvilke vi gav grønt lys for.. Siden var oppe! :)
Men.......... Pludselig en dag sker der så det at siden er nede.. Jeg prøver forgæves 14 dage at få fat i Troels uden held. Herefter skriver jeg kort og godt at jeg ser mig nødsaget til at sætte en advokat på sagen såfremt jeg ikke hører fra ham. Så sker der noget! Troels vender tilbage med den tidligere nævnte smøre med flytning, tlf. osv. Og da jeg beder om en forklaring på hvor siden er blevet af, så kan han kun sige at han havde en programmør som åbenbart havde designet og taget siden med sig... Da jeg er typen der prøver at finde løsninger istedet for problemer snakker jeg med min kunde og Troels tilbyder at sætte en ny side op til halv pris, hvilket vi går med til. Troels siger at han vil sætte en hurtig side op i HTML og herefter i CMS
Nu er siden så for et par måneder siden kommet op i HTML versionen, hvorefter Troels igen er forsvundet under jorden.. Både jeg selv og min kunde har forsøgt at kontakte Troels gentagne gange for at få cms systemet og login hertil uden held...
Nu har jeg så i dag sendt endnu en mail, (for gud ved hvilken gang) hvor jeg beder ham sende mig login hertil, så må vi se om han svarer her hvilket jeg dog tvivler på...
Jeg synes det er helt fair at lave en tråd som denne som kan advare andre aminoner om den oplevelse som ret mange af os rent faktisk har haft med Trofo Troels. Jeg synes dog samtidig det er ærgerligt at det skal komme så langt, men af det jeg kan se herinde har alle andre også givet ham lige lang snor at køre på... Så er der ikke så mange muligheder.
Om en uge udløber min tålmodighed for sidste gang så og jeg overgiver sagen til en advokat som så må tage sagen derfra....
Så Jakob jeg vil meget gerne have et link til din nyfunde webmand hvis jeg må?