Nu er det ikke lige alle rådgivere som sidder på samme etage / i nærheden af selve kundeserviceområdet (min rådgiver sidder på 1 sal) og selv hvis det skulle være tilfældet og du kunne placere dig et sted indenfor synsvidde af din rådgiver som sidder længere nede i lokalet, så er det ikke sikkert, at personen sidder og spejder efter dig.
Tjaaa, det er jo nok her vandene skilles og jeg tror i bund og grund det handler om,at optimere og eliminere enhver lille tvivl der kunne være hos kunden om, hvor de nu skal gå hen. Tante olga på 90 år eller hendes ordblinde barnebarn på 19, kan måske ikke forholde sig til hvillken knap der skal trykkes på og tænk nu hvis den (efter din mening) ekstremt nemme overskriftvejledning ikke er vejledende nok for mig, fordi jeg har spørgsmål og søger information om noget der ligger i et tværsnit ud over alle de overskriftemner der findes på maskinen og jeg så (kald mig bare uviden/uintelligent) kom i tvivl,- en lille lille lille tvivl, så kunne floormanageren tage det rette valg for mig. En ting er selvfølgelig at optimere ekspeditionstiderne, men et andet aspekt er selvfølgelig at man også gerne vil gøre det mere personligt at komme i banken - jeg tror at det for overraskende mange har en stor betydning at man indledende kan komme i kontakt med et menneske, der kan sætte mere end to tillægsord på hvem/hvad og hvor man skal gå hen fremfor overskriftsmaskinen. |